Οι διαδικτυακές αγορές αγαθών, έχουν εκτοξευτεί φέτος, λόγω της πανδημίας του COVID-19 και των μέτρων που έχουν επιβληθεί, με τους εμπόρους παγκοσμίως να αντιμετωπίζουν περισσότερους κινδύνους ασφαλείας. Η Tripwire αναφέρει ότι το 78% των εργαζομένων στον τομέα της ασφάλειας λιανικής, είπε σε πρόσφατη έρευνα ότι οι οργανώσεις τους είχαν λάβει πρόσθετες προφυλάξεις ασφαλείας για την εορταστική περίοδο.
Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων, ανέφεραν ότι ο βασικός παράγοντας που παίρνουν επιπρόσθετα μέτρα φέτος, είναι ο COVID-19.
«Είναι σαφές ότι ο ιός προκαλεί αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες λιανικής σκέφτονται την εορταστική περίοδο. Ξεκινούν νωρίτερα και αναμένουν αυξημένο όγκο, καθώς και αυξημένο κίνδυνο. Με λιγότερα άτομα στα καταστήματα, θα υπάρχουν περισσότερες διαδικτυακές αγορές. Περισσότερες διαδικτυακές αγορές σημαίνει περισσότερους κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων επιθέσεων τόσο στους καταναλωτές όσο και στους ίδιους τους εμπόρους λιανικής πώλησης», σημείωσε ο Tim Erlin, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων & στρατηγικής στην TripWire.
Τα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας, περιλαμβάνουν διάφορες μορφές, με το 75% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι οι εργοδότες τους επένδυσαν σε περισσότερα εργαλεία και τεχνολογία. Σχεδόν το 70% είπε ότι οι εργοδότες ενημέρωσαν τις διαδικασίες και παρείχαν επιπλέον εκπαίδευση στο προσωπικό. Περίπου οι μισοί (51%) δήλωσαν ότι ο οργανισμός τους είχε αυξημένη χρήση διαχειριζόμενων υπηρεσιών, ενώ το 39% σημείωσε την πρόσληψη επιπλέον υπαλλήλων και εργολάβων.
5 βασικές συμβουλές ασφαλείας για τους gamers
NASA: Θέλει να στείλει αστροναύτες στον Άρη έως το 2035
Γιατί αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper;
Η πλειοψηφία των οργανισμών δήλωσε ότι αύξησε τους προϋπολογισμούς ασφαλείας για να δώσει στις ομάδες της την καλύτερη ευκαιρία να αποτρέψουν παραβιάσεις κατά την εορταστική περίοδο. Κατά συνέπεια, περισσότερα από τα τρία πέμπτα (61%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η ικανότητά τους να εντοπίζουν και να ανταποκρίνονται σε παραβίαση ασφαλείας είχε βελτιωθεί από το προηγούμενο έτος. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των συμμετεχόντων στην έρευνα χαρακτήρισαν τις δυνατότητες προστασίας δεδομένων της εταιρείας τους ως «εξαιρετικές», μία αύξηση της τάξης του 19% σε σχέση με το 2017. Το ποσοστό των οργανισμών που εντοπίζουν αλλαγές στη διαμόρφωση εντός λεπτών ή ωρών αυξήθηκε από 55% σε 97% μεταξύ 2017 και 2020.
Η TripWire είπε ότι καθώς το τοπίο των αγορών συνεχίζει να εξελίσσεται, οι απειλές στον κυβερνοχώρο θα επιδεινωθούν. Την περασμένη εβδομάδα η TransUnion κυκλοφόρησε νέα ευρήματα σχετικά με τις διαδικτυακές τάσεις λιανικής για την εορταστική περίοδο του 2020 παγκοσμίως. Η έρευνα δείχνει ότι η ύποπτη διαδικτυακή απάτη σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων αγορών θα αυξηθεί κατά 14% σε σχέση με τις αρχές του τρέχοντος έτους και θα είναι 59% υψηλότερη από την ίδια περίοδο το 2018.
Οι καταναλωτές γνωρίζουν τους κινδύνους ασφάλειας των αγορών στο διαδίκτυο, αλλά με τις περιπτώσεις COVID-19 να αυξάνονται σε πολλά μέρη της χώρας, ο αριθμός των διαδικτυακών πωλήσεων στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί μεταξύ 20% και 30% φέτος, σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής.