ΑρχικήinetNaver: Πρόστιμο $23 εκατομμύρια στον γίγαντα αναζήτησης της Νότιας Κορέας για αλλαγή...

Naver: Πρόστιμο $23 εκατομμύρια στον γίγαντα αναζήτησης της Νότιας Κορέας για αλλαγή του αλγορίθμου αναζήτησης σε βάρος ανταγωνιστών

Η Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Νότιας Κορέας (FTC) επέβαλε στη Naver πρόστιμο ύψους $23 εκατομμυρίων, καθώς η εταιρεία φέρεται να “χειραγώγησε” τον αλγόριθμο αναζήτησης για να δώσει προτιμησιακή μεταχείριση στις δικές της υπηρεσίες και το δικό της περιεχόμενο, σε σχέση με τις αντίστοιχες παροχές ανταγωνιστών της. Η FTC δήλωσε ότι ο γίγαντας αναζήτησης της Νότιας Κορέας χειραγώγησε τον αλγόριθμό του έξι φορές στο διάστημα μεταξύ 2012 και 2015 ώστε να εμφανίζονται οι δικές του υπηρεσίες, όπως το Smart Store και το Naver TV, στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ενώ σαμποτάρισε τους ανταγωνιστές του, όπως η 11th Street και η Gmarket.

Naver-γίγαντας αναζήτησης της Νότιας Κορέας-πρόστιμο

Αυτοί οι χειρισμοί επέτρεψαν στη Νaver να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της σε διαδικτυακές αγορές από το 2015 έως το 2018, σύμφωνα με την FTC. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Naver αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 5% το 2015 σε 21% το 2018. Αντίθετα, οι ανταγωνιστές της είδαν το μερίδιο αγοράς τους να μειώνεται την ίδια χρονική περίοδο.

Αυτές οι ενέργειες της Naver καλλιεργούσαν έναν αθέμιτο ανταγωνισμό εναντίον των ανταγωνιστών της και των πρακτικών θεμιτού εμπορίου, δήλωσε η FTC. Έτσι, η Επιτροπή διέταξε τη Νaver να εφαρμόσει διορθωτικά μέτρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόστιμο που επιβλήθηκε στη Naver είναι το υψηλότερο μέχρι σήμερα πρόστιμο που έχει επιβληθεί σε μία υπηρεσία διαδικτύου της Νότιας Κορέας.

Naver-γίγαντας αναζήτησης της Νότιας Κορέας-πρόστιμο

Από την άλλη πλευρά, ο γίγαντας αναζήτησης της Νότιας Κορέας ανέφερε σε σχετική του δήλωση ότι σκοπεύει να ασκήσει έφεση για την απόφαση της FTC, λέγοντας ότι το αποτέλεσμα ήταν “λυπηρό” και έχει επηρεάσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας.

Σύμφωνα με τη Naver, οι αλλαγές στον αλγόριθμό της δεν στόχευαν στον αποκλεισμό των ανταγωνιστών της, αλλά έγιναν για να δείξουν τα καλύτερα αποτελέσματα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Η Νaver επεσήμανε επίσης ότι άλλαξε τον αλγόριθμό της 50 φορές κατά το διάστημα μεταξύ 2010 και 2017, ενώ η FTC επέλεξε σκόπιμα να προβάλλει μόνο μερικές από αυτές τις περιπτώσεις.

Τον Ιούλιο, η Naver μετέφερε τα backup data της από τη Σιγκαπούρη στο Χονγκ Κονγκ, ως αντίδραση στη θέσπιση της νέας νομοθεσίας περί εθνικής ασφάλειας από την Κίνα.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS