ΑρχικήinetCoca-Cola: "Κόβει" τις διαφημίσεις της στα social media για ένα μήνα!

Coca-Cola: “Κόβει” τις διαφημίσεις της στα social media για ένα μήνα!

Ο CEO της Coca-Cola, James Quincey, δήλωσε σε ανάρτησή του στο επίσημο site της εταιρείας πως ο γίγαντας των αναψυκτικών αναστέλλει τις διαφημίσεις του σε όλα τα social media για τουλάχιστον 30 ημέρες, ξεκινώντας από την 1η Ιουλίου. Η κίνηση αυτή της Coca-Cola αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου μποϊκοτάζ απέναντι στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram, που διοργανώθηκε από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την Color Of Change, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), την FreePress και την Sleeping Giants, σε μία εκστρατεία με την ονομασία “Stop Hate For Profit”. Ωστόσο, επειδή η Coca Cola σταματά οποιαδήποτε προωθητική της ενέργεια όχι μόνο στο Facebook και το Instagram αλλά και στα άλλα social media, η απόφασή της θα επηρεάσει και το Twitter, το YouTube και άλλες πλατφόρμες.

Συγκεκριμένα, ο Quincey ανέφερε πως η Coca-Cola θα προσπαθήσει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να επανεκτιμήσει τα πρότυπα διαφήμισης και τις πολιτικές της για να προσδιορίσει εάν χρειάζονται εσωτερικές αναθεωρήσεις, ενώ θα εκτιμήσει τί περισσότερο πρέπει να περιμένει από τους εταίρους της στα social media ώστε να απαλλαγεί από τις πλατφόρμες μίσους, βίας και ακατάλληλου περιεχομένου. Πρόσθεσε ακόμη, πως η Coca-Cola θα ενημερώσει τις δημοφιλείς πλατφόρμες ότι αναμένει μεγαλύτερη λογοδοσία, δράση και διαφάνεια από αυτές, καθώς, όπως ανέφερε, δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό ούτε στον κόσμο αλλά ούτε και στα social media. Στην ίδια κίνηση προέβησαν πριν την Coca-Cola και η Unilever και η Verizon. Επιπλέον, η πολυεθνική εταιρεία ποτών “Diageo” δήλωσε ότι θα αναστείλει παγκοσμίως τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μεγάλες πλατφόρμες social media, από την 1η Ιουλίου.

Coca-Cola-διαφημίσεις

Ο CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών πολιτικής στην πλατφόρμα του που, αν και δεν ανταποκρίνονται ρητά στο μποϊκοτάζ, φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί με στόχο την αντιμετώπιση πολλών από τις έντονες επικρίσεις που έχει δεχτεί η εταιρεία κατά καιρούς και ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα σχετικά με την έλλειψη μετριασμού της βίας, των απειλών, της ρητορικής μίσους και της παραπληροφόρησης. Αφορμή για αυτές τις αντιδράσεις υπήρξαν δημοσιεύσεις που κοινοποίησε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Donald Trump καθώς και άλλοι αμφιλεγόμενοι λογαριασμοί και σελίδες, στην πλατφόρμα του Facebook.

Η μη κερδοσκοπική οργάνωση “Color of Change” μαζί με τους συνεργάτες της, συμπεριλαμβανομένων των ADL και NAACP, ξεκίνησαν αυτή την εκστρατεία στις 17 Ιουνίου και μέχρι στιγμής έχουν συμμετάσχει σε αυτήν πάνω από 100 επώνυμες μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της Coca-Cola. Ο πρόεδρος της Color of Change, Rashad Robinson, δήλωσε την Παρασκευή ότι η μάρκα σοκολάτας Hershey’s συμμετέχει επίσης στο μποϊκοτάζ.

social-media

Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στο “The Verge” ότι η εταιρεία επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να διατηρήσει την κοινότητά της ασφαλή και συνεργάζεται συνεχώς με εξωτερικούς εμπειρογνώμονες για να αναθεωρήσει τις πολιτικές της. Ανέφερε μάλιστα πως το Facebook έχει ανοίξει τον έλεγχο πολιτικών δικαιωμάτων και έχει απαγορεύσει 250 “λευκούς” οργανισμούς από το Facebook και το Instagram. Οι επενδύσεις που έχει κάνει στην τεχνητή νοημοσύνη AI σημαίνει ότι βρίσκει σχεδόν το 90% του “Hate Speech” προτού οι χρήστες το αναφέρουν, ενώ σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της ΕΕ, το Facebook αξιολόγησε περισσότερες αναφορές ρητορικής μίσους σε 24 ώρες από το Twitter και το YouTube. Ο εκπρόσωπος του Facebook επεσήμανε ακόμη πως ο τεχνολογικός γίγαντας συνεργάζεται με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων, GARM και άλλους ειδικούς, σε μία προσπάθεια να αναπτύξει ακόμη περισσότερα εργαλεία, τεχνολογίες και πολιτικές για να συνεχίσει αυτόν τον αγώνα.

Η εκστρατεία “Stop Hate For Profit” ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, με τη συμμετοχή δημοφιλών μαρκών αθλητικών όπως η “The North Face” και η “Patagonia”. Επίσης αυτή την εκστρατεία ενίσχυσε η δημοφιλής μάρκα παγωτού “Ben & Jerry” και ο διανομέας ταινιών “Magnolia Pictures”. Η Honda ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει επίσης στην εκστρατεία και θα αναστείλει τις διαφημίσεις της στο Facebook και το Instagram τον Ιούλιο. Η εκστρατεία “Stop Hate For Profit”, μέσω της εφημερίδας “Los Angeles Times”, καλεί όλες τις επιχειρήσεις να δείξουν αλληλεγγύη με τις πιο βαθιές αμερικανικές αξίες ελευθερίας, ισότητας και δικαιοσύνης και να αναστείλουν τις διαφημίσεις τους στο Facebook τον Ιούλιο. Τέλος, τόνισε πως όλοι μαζί πρέπει να στείλουν στο Facebook το μήνυμα ότι τα κέρδη τους δεν θα αξίζουν ποτέ την προώθηση μίσους, μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, αντισημιτισμού και βίας. H Coca-Cola και πολλές άλλες επώνυμες μάρκες έχουν ανταποκριθεί ήδη σε αυτό το κάλεσμα και τώρα μένει να δούμε τί επίδραση θα έχει αυτός ο αγώνας απέναντι στις δημοφιλείς πλατφόρμες και την δραστηριότητά τους.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS