Στο Facebook δεν αρέσουν τα παλιά νέα και θα σας προειδοποιεί όταν θέλετε να δημοσιεύσετε μια είδηση που έχει βγει πάνω από 90 ημέρες πριν!
Σύντομα το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα σας ενημερώνει όταν επιχειρείτε να κοινοποιήσετε ξεπερασμένες ειδήσεις. Η νέα ειδοποίηση θα αρχίσει να κυκλοφορεί σήμερα για όλο τον κόσμο, και θα εμφανίζεται μέσω αναδυόμενου μηνύματος, όταν το περιεχόμενο που θέλετε να μοιραστείτε είναι παλιότερο των τριών μηνών.
Σκοπός της νέας λειτουργίας είναι να παροτρύνει τους χρήστες να ελέγξουν εάν αυτό που θέλουν να μοιραστούν με τους φίλους τους στο Facebook, είναι ακόμα επίκαιρο και εξακολουθεί να ισχύει.
«Τους τελευταίους μήνες, η εσωτερική μας έρευνα έδειξε ότι η χρονική στιγμή ενός άρθρου είναι ένα σημαντικός παράγοντας που βοηθά τους ανθρώπους να αποφασίσουν εάν θα διαβάσουν ένα άρθρο, εάν θα το εμπιστευτούν και εάν θα το κοινοποιήσουν,» δήλωσε ο John Hegeman, αντιπρόεδρος του «Feed and Stories».
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η τελευταία αναβάθμιση βασίζεται σε εργαλεία επαλήθευσης ειδήσεων που παρουσιάστηκαν το 2018, όπως η προσθήκη περισσότερου περιεχομένου στα άρθρα που κοινοποιούν οι χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών νέων και πληροφοριών για τον εκδότη από την Wikipedia.
To Facebook σχεδιάζει να δοκιμάσει και άλλες μορφές ειδοποιήσεων τους ερχόμενους μήνες. Κάτι το οποίο εξετάζει είναι να κατευθύνει τους χρήστες στο κέντρο πληροφορίων Covid-19, όταν κάποιος δημοσιεύει περιεχόμενο που σχετίζεται με ασθένεια.
Ο Hegeman πρόσθεσε ότι η αναπαραγωγή παλαιότερων ειδήσεων μπορεί να αποτελέσει σοβαρό πρόβλημα. Όταν οι άνθρωποι ανακυκλώνουν τα ίδια παλιά άρθρα, ενώ αυτά μπορεί να έχουν ενημερωθεί και να έχουν αλλάξει, μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη σύγχυση στο ευρύ κοινό.
Παρότι είναι μια σημαντική κίνηση από την πλευρά του Facebook, δεν είναι η μόνη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που θέλει να κάνει τους χρήστες να ελέγχουν το περιεχόμενο που ετοιμάζονται να μοιραστούν. Νωρίτερα αυτό τον μήνα, το Twitter κυκλοφόρησε έναν έλεγχο Andorid, στον οποίο ρωτούσε τους χρήστες αν διαβάζουν πραγματικά ένα άρθρο πριν τον συμπεριλάβουν σε tweet τους.