ΑρχικήsecurityΗνωμένο Βασίλειο: Νέο σύστημα ειδοποίησης για ads online απάτης!

Ηνωμένο Βασίλειο: Νέο σύστημα ειδοποίησης για ads online απάτης!

Ένα νέο σύστημα εντοπισμού, ειδοποίησης και αφαίρεσης ads online απάτης έχει τεθεί σε εφαρμογή στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όπως αναφέρθηκε από το ITV, το εργαλείο ειδοποίησης για απάτες που κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο και δημιουργήθηκε από την Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) και το Γραφείο Διαφήμισης Διαδικτύου (IAB), με υποστήριξη από πλατφόρμες ψηφιακών διαφημίσεων και τεχνολογικούς γίγαντες, θα επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν ads online απάτης. Στη συνέχεια, η ASA θα κυκλοφορεί λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις διαφημίσεις, θα τις αφαιρεί και θα καταργεί τον λογαριασμό του διαφημιζόμενου, όπου είναι δυνατόν. Η ASA ανέφερε ότι η πρωτοβουλία για αυτό το σύστημα προέκυψε λόγω των ολοένα αυξανόμενων περιστατικών διαδικτυακής απάτης που σημειώνονται σε καθημερινή βάση παγκοσμίως, αλλά και λόγω της οικονομικής ζημίας που μπορεί να προκαλέσει αυτή η κακόβουλη δραστηριότητα.


Ο CEO της ASA, Guy Parker, δήλωσε πως η συντριπτική πλειοψηφία των διαφημίσεων έχει ως στόχο να ενημερώσει ή να ψυχαγωγήσει το κοινό, ωστόσο μια μικρή μερίδα αυτών έχει εγκληματικές προθέσεις. Πρόσθεσε ακόμη πως το σύστημα ειδοποίησης για διαφημίσεις απάτης, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανίχνευση και τη διακοπή αυτού του είδους απάτης. Ο Parker τόνισε πως η ASA μαζί με συνεργάτες της, όπως η Google και το Facebook, μπορεί να δράσει γρήγορα για να αφαιρέσει προβληματικές διαφημίσεις, ως μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειάς της που αποσκοπεί στην καλύτερη προστασία των καταναλωτών κατά την επίσκεψή τους στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, ο Jake Moore, ειδικός στον τομέα της κυβερνοασφάλειας στην ESET, επεσήμανε ότι, παρόλο που τέτοια συστήματα ειδοποίησης μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των περιστατικών διαδικτυακής απάτης, η ευαισθητοποίηση των χρηστών παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην ανίχνευση και την αποτροπή της επιτυχίας μιας απάτης. Ειδικότερα, ο Moore επεσήμανε πως οι χρήστες χρειάζονται όλη τη βοήθεια που μπορούν να πάρουν σε ένα χώρο όπου οι διαφημίσεις απάτης είναι έντονες. Ωστόσο, ένα σύστημα ειδοποίησης για τέτοιες απάτες λειτουργεί μόνο όταν οι άνθρωποι εντοπίζουν σωστά μια παραπλανητική διαφήμιση, η οποία στη συνέχεια μπορεί να καταργηθεί πολύ γρήγορα, προτού άλλοι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτή. Παρόμοια με την αναφορά κατάχρησης στα social media, η αποτελεσματικότητα τέτοιων συστημάτων εξαρτάται από την ταχύτητα με την οποία μπορούν να φέρουν αποτελέσματα. Τέλος, ο Moore σημείωσε πως αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά η καλύτερη προσέγγιση είναι να παρέχουν στους χρήστες την απαραίτητη ενημέρωση, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την επαγρύπνησή τους, αλλά και να τους συμβουλεύουν πάνω στο πώς να εντοπίζουν μια “δόλια” διαφήμιση. Ενδεικτικά, ανέφερε πως κάποια από τα χαρακτηριστικά τέτοιων διαφημίσεων είναι το “κακό στιλ”, η κακή γραμματική και links που μοιάζουν περίεργα.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS