ΑρχικήinetYouTube: Πειραματίζεται με νέο χαρακτηριστικό τύπου TikTok

YouTube: Πειραματίζεται με νέο χαρακτηριστικό τύπου TikTok

YouTube

Το YouTube, προσπαθώντας να “χτυπήσει” το δημοφιλές TikTok, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αρχίζει να δοκιμάζει μια νέα λειτουργία για κινητά, που θα επιτρέπει στους χρήστες να τραβούν βίντεο “πολλαπλών τμημάτων” διάρκειας 15 δευτερολέπτων. Να σημειωθεί ότι η διάρκεια του βίντεο είναι ίδια με αυτή του TikTok καθώς και του νέου αντίστοιχου χαρακτηριστικού του Instagram, Reels.

Οι χρήστες του YouTube θα δουν μια επιλογή για “δημιουργία βίντεο” στη ροή μεταφόρτωσης.

Όπως και στο TikTok, έτσι και εδώ, ο χρήστης μπορεί να πατήσει παρατεταμένα το κουμπί εγγραφής για να τραβήξει το κλιπ του. Στη συνέχεια, μπορεί να πατήσει ξανά ή να αφήσει το κουμπί για να σταματήσει την εγγραφή. Αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται έως ότου δημιουργηθεί ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων. Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, το YοuTube θα συνδυάσει τα κλιπ και θα τα μεταφορτώσει ως ένα μοναδικό βίντεο (όπως κάνει και το TikTok).

Η εισαγωγή της νέας αυτής δυνατότητας σημαίνει, επίσης, ότι οι χρήστες που θέλουν να τραβήξουν βίντεο μεγαλύτερο από 15 δευτερόλεπτα δεν θα μπορούν πλέον να το κάνουν εντός της ίδιας της εφαρμογής YouTube. Αντ’ αυτού, θα πρέπει να τραβήξουν το βίντεο στο τηλέφωνό τους και, στη συνέχεια, να το μεταφορτώσουν από τη συλλογή του τηλεφώνου τους για να το δημοσιεύσουν στο YouTube.

Το YouTube δεν παρείχε άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο πειραματικό χαρακτηριστικό τύπου TikTok. Δεν είπε, για παράδειγμα, αν θα εισαχθούν στοιχεία και λειτουργίες, όπως φίλτρα, εφέ, μουσική, AR ή κουμπιά για αλλαγή της ταχύτητας του βίντεο κλπ. Αυτά είναι τα εργαλεία που κάνουν ένα TikTok βίντεο ιδιαίτερο.

TikTok

Δεν είναι η πρώτη φορά που το YouTube μιμείται έναν αντίπαλο

Το 2017, το YouTube κυκλοφόρησε μια εναλλακτική των Instagram Stories. Αλλά το YouTube Stories δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το κοινό του TikTok, καθώς το TikTok δεν έχει να κάνει τόσο με προσωπικά vlogs όσο με θεατρικό-χορευτικό περιεχόμενο. Αυτό απαιτεί διαφορετικό workflow και διαφορετικά εργαλεία.

Το YοuTube επιβεβαίωσε ότι τα βίντεο, σε αυτό το πείραμα, δεν μεταφορτώνονται ως Stories, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς τα βίντεο των 15 δευτερολέπτων θα μπορούσαν να εντοπιστούν στην εφαρμογή YouTube.

Η είδηση για το νέο πείραμα του YouTube έρχεται μετά την ανακοίνωση του TikTok για την κυκλοφορία του TikTok For Business, τη νέα του πλατφόρμα που απευθύνεται σε brands και εμπόρους.

Το YouTube λέει ότι το νέο χαρακτηριστικό του δοκιμάζεται τόσο σε iOS όσο και σε Android.

“Πάντα πειραματιζόμαστε με τρόπους που βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν, να παρακολουθούν, να μοιράζονται και να αλληλεπιδρούν πιο εύκολα με τα βίντεο που τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Δοκιμάζουμε μερικά εργαλεία, που θα επιτρέψουν στους χρήστες να ανακαλύψουν και να δημιουργήσουν σύντομα βίντεο”, δήλωσε εκπρόσωπος του YouTube. “Αυτό είναι ένα από τα πολλά πειράματα που κάνουμε συνεχώς στο YouTube και θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσουμε τις νέες λειτουργίες με βάση το feedback που θα πάρουμε”, είπε ακόμα.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS