ΑρχικήbusinessΤο πρώτο σύστημα διαφήμισης στις βιβλιοθήκες Javascript είναι γεγονός!

Το πρώτο σύστημα διαφήμισης στις βιβλιοθήκες Javascript είναι γεγονός!

Το Standard είναι JavaScript style guide και linter που πραγματοποιεί αυτόματες επιδιορθώσεις κώδικα. Πρόσφατα, εφάρμοσε αυτό που φαίνεται να είναι το πρώτο σύστημα διαφήμισης στις βιβλιοθήκες Javascript.

Javascript

Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, όταν οι developers κάνουν install τη βιβλιοθήκη μέσω του npm JavaScript package manager, λαμβάνουν μια διαφήμιση στο τερματικό τους. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται εκεί, εξαρτώνται από το νέο project που ονομάζεται Funding, το οποίο και συντάσσεται από τους developers του Standard. Η βιβλιοθήκη Funding υπήρχε στην έκδοση του Standard 14.0.0, που κυκλοφόρησε την προηγούμενη εβδομάδα.

Το σχέδιο πίσω από το Funding είναι, ότι οι εταιρείες αγοράζουν χώρο για διαφημίσεις στα εκάστοτε τερματικά και τα κέρδη μοιράζονται μεταξύ του Funding και των open-source projects που έχουν εγγραφεί για τις διαφημίσεις αυτές.

Όπως ήταν αναμενόμενο, αυτή η ιδέα προκάλεσε αντιδράσεις και διχογνωμίες στους χώρους του development. Από τη μία υπάρχουν εκείνοι που θεωρούν την ιδέα αυτή, έναν καλό τρόπο να συγκεντρωθούν κεφάλαια για έργα που δυσκολεύονται οικονομικά. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, που δεν κρύβει τη βαθιά απογοήτευσή της με τις διαφημίσεις στα τερματικά.

Για την ώρα, μόνο στη Standard βιβλιοθήκη εμφανίζονται διαφημίσεις, αλλά αναμένεται όσο περνάει ο καιρός το project να γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένο.

Javascript

Το Funding φαίνεται να έχει περάσει τα όρια για κάποιους developers, οι οποίοι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν διαφημίσεις για κανέναν λόγο. Μάλιστα, μερικοί από τους developers άσκησαν πίεση στη Linode, μία από τις αρχικές εταιρείες που υπέγραψαν το σχέδιο Funding και η εταιρεία τελικά αποφάσισε να εγκαταλείψει, προκειμένου να μην αντιμετωπίσει μια συνεχώς αυξανόμενη ροή των αρνητικών σχολίων.

Οι δυσαρέσκεια των προγραμματιστών δε σταματάει εδώ. Προκειμένου να “γλιτώσουν” από τις διαφημίσεις, δημιούργησαν ήδη το πρώτο ad blocker για τέτοια περιβάλλοντα.

Το συμπέρασμα που προκύπτει από όλα αυτά, είναι ότι τέτοια project μάλλον δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των developers και ότι σίγουρα δεν είναι αρεστές οι διαφημίσεις για οπουδήποτε και αν προορίζονται.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS