ΑρχικήinetΟ COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις συνήθειές μας στο διαδίκτυο

Ο COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις συνήθειές μας στο διαδίκτυο

διαδίκτυο

Ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που περνούν περισσότερο χρόνο στο κινητό, στα social media και στο διαδίκτυο κατά την καραντίνα λόγω COVID-19; Τότε ανήκετε στην πλειοψηφία, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.

Η πλατφόρμα διαχείρισης social media, Hootsuite (Βανκούβερ), σε συνεργασία με το πρακτορείο We Are Social (Λονδίνο) και το εμπορικό πρακτορείο Kepios (Σιγκαπούρη), δημοσίευσε την έκθεση Digital 2020 Global Statshot για τον Απρίλιο του 2020.

Στην έρευνα συμμετείχαν χρήστες από 17 χώρες. Οι χρήστες προσεγγίστηκαν τον Μάρτιο του 2020 και κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους κατά την καραντίνα.

Η έκθεση δίνει έμφαση στην αλλαγή των συνηθειών στο διαδίκτυο, καθώς η πανδημία COVID-19 έχει κλείσει τους περισσότερους ανθρώπους στο σπίτι.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα από διάφορες πηγές για να έχουν μια αξιόπιστη σύγκριση μεταξύ των χωρών.

Η «ψηφιακή χρήση» αυξήθηκε σημαντικά το διάστημα από τον Απρίλιο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2020. Αν και ο συνολικός πληθυσμός αυξήθηκε μόνο κατά 1,1% (82 εκατομμύρια), ο αριθμός των χρηστών κινητών τηλεφώνων αυξήθηκε κατά 2,5% (128 εκατομμύρια). Οι χρήστες του Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 7,1% (301 εκατομμύρια) και οι ενεργοί χρήστες social media αυξήθηκαν κατά 8,7% (304 εκατομμύρια).

Τώρα, υπάρχουν 4,20 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητών τηλεφώνων. Καθώς είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι, αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στα κινητά μας τηλέφωνα.

Τρεις στους τέσσερις χρήστες του Διαδικτύου (76%) ανέφεραν ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα smartphone τους. Το 45% χρησιμοποιεί περισσότερο τους φορητούς υπολογιστές και το 22% το tablet τους.

Τι κάνουμε λοιπόν στο Διαδίκτυο;

Σχεδόν τρεις στους πέντε (57%) ανέφεραν ότι παρακολουθούν περισσότερες εκπομπές και ταινίες σε streaming υπηρεσίες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα social media (47%) και στις υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων.

Επιπλέον, το 47% των χρηστών ανέφερε ότι τις τελευταίες εβδομάδες έχει ξοδέψει περισσότερο χρόνο για online shopping [αγορές για φαγητό (33%) ή είδη οικιακής χρήσης (29%)].

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφορίας στα sites των σούπερ μάρκετ κατά 251% τις πρώτες έξι εβδομάδες του 2020. Αντίθετα, σημειώθηκε μείωση κατά 71% στα τουριστικά sites.

Ένας στους τρεις (39%) ανέφερε περισσότερη χρήση music streaming υπηρεσιών, περισσότερη χρήση mobile εφαρμογών (36%) και περισσότερα βιντεοπαιχνίδια (35%).

Οι χρήστες ανέφεραν, επίσης, ότι θα ήθελαν να βλέπουν συγκεκριμένα προγράμματα.

Σχεδόν οι μισοί χρήστες (47% γυναίκες και 50% άνδρες) ήθελαν περισσότερες ταινίες και σχεδόν το ένα τρίτο (35% γυναίκες και 30% άνδρες) ήθελαν επαναλήψεις δημοφιλών κλασικών τηλεοπτικών εκπομπών. Μόνο το 11% των χρηστών ήθελε περισσότερες ενημερώσεις από bloggers και vloggers.

COVID-19

Επίσης, πολλοί άνθρωποι κάνουν αναζητήσεις σχετικά με τον COVID-19 (18 από τις 20 αναζητήσεις αφορούσαν τον COVID-19 και την εξέλιξή του).

Τέλος, υπήρχε αύξηση στη χρήση εφαρμογών τηλεδιάσκεψης.

Ωστόσο, μόλις τελειώσει η καραντίνα, η συμπεριφορά μας στο διαδίκτυο θα αλλάξει ξανά. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι θα υπάρξει μείωση στη χρήση των τεχνολογιών.

Μόνο ένας στους δέκα (10%) σκοπεύει να συνεχίσει να ξοδεύει πολύ χρόνο σε εφαρμογές για κινητά και σε βιντεοπαιχνίδια.

Η δραστηριότητα στο διαδίκτυο και τα social media θα συνεχίσει να είναι αυξημένη, αλλά σε μικρότερα ποσοστά σε σχέση με τώρα.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS