ΑρχικήinetPayPal: Διεκδικεί την πρώτη θέση στo phising, μπροστά από τη Microsoft

PayPal: Διεκδικεί την πρώτη θέση στo phising, μπροστά από τη Microsoft

Το PayPal ξεπέρασε για πρώτη φορά τη Microsoft και διεκδικεί την πρώτη θέση στο phising. Το Netflix δεν ήταν πολύ πίσω, καθώς ανέβηκε στην τρίτη θέση με 14,1%, σύμφωνα με το Vade Secure.

paypal

Το PayPal παίρνει την πρώτη θέση για πρώτη φορά

Μετά από περίπου ενάμιση χρόνο, το PayPal έχει γίνει το πρώτο brand εκτός της Microsoft που θα διεκδικήσει την πρώτη θέση στην κατάταξη. Στο τρίτο τρίμηνο του 2019, ο κινητήρας AI του Vade ανίχνευσε 16.547 μοναδικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού “phising” PayPal, με μέσο όρο περίπου 180 ημερησίως. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 69,6% σε ετήσια βάση.

Η πλαστοπροσωπία του PayPal, η οποία είχε πάνω από 286 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς χρηστών στο 2ο τρίμηνο, είναι σαφώς μια εξαιρετικά επικερδής πρακτική για τους εγκληματίες του cyber.

paypal

Οι τεχνικές phishing του Office 365 μετατοπίζονται προς τυχαία emails

Οι μοναδικές διευθύνσεις URL ηλεκτρονικού “phising” που εντοπίστηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2019 μειώθηκαν κατά 31,5% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο. Παρόλο που με περισσότερες από 150 μοναδικές διευθύνσεις URL την ημέρα, οι επιθέσεις phishing του Office 365 εξακολουθούν να είναι πολύ συχνές.

Επιπλέον, οι cyber criminals άρχισαν να μετατοπίζουν την εστίασή τους στην κατασκευή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αξιοποιώντας διάφορες τεχνικές για να σπάσουν τα παραδοσιακά αμυντικά στρώματα.

Netflix phishing

Το Netphlix phishing έχει σημειώσει σταθερή ανάπτυξη σε καθένα από τα τελευταία έξι τρίμηνα.

Η δημοτικότητα της πλατφόρμας είναι σίγουρα ένας βασικός μοχλός για την αντίστοιχη αύξηση των εκστρατειών ηλεκτρονικού “phising”, καθώς είχε πάνω από 158 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως κατά το τρίτο τρίμηνο, μαζί με 5,5 εκατομμύρια πελάτες δωρεάν δοκιμής.

Επιπλέον, το Stranger Things season 3, το μεγαλύτερο show του Netflix με 64 εκατομμύρια τηλεθεατές, κυκλοφόρησε τον Ιούλιο. Είναι λογικό οι cyber criminals να επωφεληθούν από αυτόν τον ενθουσιασμό για να πιάσουν τους ανυποψίαστους ανθρώπους.

paypal

Πρόσθετα βασικά ευρήματα

  • Το Facebook, η Τράπεζα της Αμερικής, η Apple, η Chase, η CIBC, η Amazon και η DHL μάρκες.
  • Το Facebook παρουσίασε πτώση κατά 20% στις μοναδικές διευθύνσεις URL ηλεκτρονικού “phising” στο τρίτο τρίμηνο, υποδεικνύοντας ότι η τεράστια ανάπτυξη που γνώρισε το τελευταίο τρίμηνο έχει χαλαρώσει.
  • Η μεγάλη πλειοψηφία του phishing (79,1%) έλαβε χώρα τις καθημερινές, ενώ οι Δευτέρες και οι Τετάρτες ήταν οι πιο δημοφιλείς ημέρες για τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου να προχωρήσουν στην επίθεση.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS