ΑρχικήHow ToΕταιρεία δημιουργεί μηχάνημα που εμποδίζει το μαύρισμα του αβοκάντο

Εταιρεία δημιουργεί μηχάνημα που εμποδίζει το μαύρισμα του αβοκάντο

αβοκάντο-αμαύρωση

Τα αβοκάντο είναι εξαιρετικά νόστιμα και εθιστικά, αλλά είναι αρκετά ενοχλητικό όταν γίνονται μαλακά και καφέ.

Τώρα μια αυστραλιανή εταιρεία που ονομάζεται Naturo Technologies, ισχυρίζεται ότι έχει την απάντηση, δημιουργώντας μια τεχνολογία που επιβραδύνει τη διαδικασία αμαύρωσης του αβοκάντο, χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών.

Ονομάζεται Natavo Zero και ο εφευρέτης της τεχνολογίας αυτής είναι ο γεωπόνος Jeff Hastings. Ήταν απογοητευμένος από τη μεγάλη σπατάλη, όταν επρόκειτο για την κατανάλωση και την επεξεργασία αβοκάντο, αφού γίνονταν καφέ πολύ εύκολα.

«Είναι ένα από αυτά τα φρούτα που αγοράζετε και μπορεί να απογοητευτείτε, γιατί έχουν ήδη μαυρίσει ή χαλάσει», είπε ο Hastings.

Ο Hastings εξηγεί ότι η τεχνολογία λειτουργεί με “απενεργοποίηση” ενός συγκεκριμένου ενζύμου στο αβοκάντο, το οποίο προκαλεί αμαύρωση όταν εκτίθεται σε οξυγόνο.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να «ταΐσετε» την “αβοκάντο μηχανή του χρόνου” με κομμένα αβοκάντο – είτε σε φέτες, είτε σε κύβους ή στη μέση – και να τα επεξεργαστεί γα περίπου 5-6 λεπτά. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το αβοκάντο θα παραμείνει φρέσκο για 10 ημέρες μετά τη διαδικασία.

Ο Hastings δεν θα αποκαλύψει τον πραγματικό μηχανισμό που σταματά το ένζυμο στα φρούτα, καθώς είναι μέρος της πνευματικής του ιδιοκτησίας, αλλά εξήγησε ότι η μηχανή χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό πίεσης, θερμοκρασίας, ατμού και χρόνου για να απενεργοποιήσετε το ένζυμο.

Η εταιρεία έχει προς πώληση δύο μοντέλα αυτή τη στιγμή, ένα που επεξεργάζεται 250 κιλά (551 λίβρες) την ώρα και ένα που επεξεργάζεται 500 κιλά (1.102 λίβρες) την ώρα. Αυτές οι μηχανές στοχεύουν στους κατασκευαστές τροφίμων μεγάλης κλίμακας.

Δυστυχώς για όσους από εμάς είμαστε στο σπίτι, θα πρέπει να συνεχίσουμε να στύβουμε χυμό λεμονιού στο αβοκάντο μας προς το παρόν. Αλλά ο Hastings είπε ότι υπάρχει μια δυνατότητα η τεχνολογία να παρέχετε και για οικιακή χρήση.

«Ο στόχος μας είναι σίγουρα η βιομηχανία, [για εκείνους] που παρέχουν ένα ολοκληρωμένο προϊόν για τους καταναλωτές, όπως εστιατόρια fast food ή αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο, δεν είναι αδύνατο να αναπτύξουμε κι ένα προϊόν για τους καταναλωτές στο μέλλον», είπε.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS