HomeinetSingapore Airlines: Εφαρμόζει πιο αυστηρούς κανονισμούς μετά το δυστύχημα

Singapore Airlines: Εφαρμόζει πιο αυστηρούς κανονισμούς μετά το δυστύχημα

Η Singapore Airlines (SIA) έχει εισάγει αυστηρότερους κανόνες μετά από το περιστατικό αναταράξεων που οδήγησε στον θάνατο ενός επιβάτη και τον τραυματισμό πολλών άλλων κατά τη διάρκεια πτήσης από το Λονδίνο αυτή την εβδομάδα.

Singapore Airlines

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε στις 24 Μαΐου ότι ακολουθεί μια «πιο προσεκτική προσέγγιση» στη διαχείριση των αναταράξεων μετά την αιφνίδια απώλεια ύψους της flight SQ321 στις 21 Μαΐου, η οποία οδήγησε σε αναγκαστική προσγείωση στη Μπανγκόκ. Ένας άνδρας έχασε τη ζωή του και δεκάδες επιβάτες παραμένουν σε νοσοκομεία της Ταϊλάνδης με σοβαρούς τραυματισμούς, όπως βλάβες στο νωτιαίο μυελό και τραύματα στο κεφάλι.

See more: Tesla death lawsuit involving the Autopilot system

Η service γευμάτων κατά την πτήση θα διακόπτεται όταν ενεργοποιείται το σήμα της ζώνης ασφαλείας, ενώ θα αναστέλλεται και η προσφορά ζεστών ροφημάτων, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Τα μέλη του πληρώματος θα επιστρέφουν επίσης στις θέσεις τους και θα δένονται.

Η SIA ανέφερε ότι «θα συνεχίσει να επανεξετάζει τις διαδικασίες μας» για να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια του πληρώματος και των επιβατών. Η αναθεώρηση της πολιτικής δεν απαιτεί από όλους τους επιβάτες να φορούν ζώνες ασφαλείας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ανεξαρτήτως των συνθηκών πτήσης εκείνη τη στιγμή. Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως συμβουλεύουν τους ταξιδιώτες να φορούν ζώνες ασφαλείας και να παραμένουν καθιστοί μόνο κατά τη διάρκεια ασταθούς καιρού.

Οι τραυματισμοί που υπέστησαν οι επιβάτες υπογραμμίζουν τις τεράστιες κάθετες δυνάμεις που ασκούνται σε όσους δεν είναι δεμένοι όταν ένα αεροσκάφος πέφτει ξαφνικά. Στην πτήση SQ321, άνθρωποι εκτοξεύτηκαν στην οροφή της καμπίνας και προσωπικά αντικείμενα καθώς και αντικείμενα από την υπηρεσία πρωινού εκτοξεύτηκαν γύρω από το αεροσκάφος.

Περίπου 22 επιβάτες έχουν λάβει θεραπεία για βλάβη στη σπονδυλική στήλη και έξι έχουν υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, δήλωσε το νοσοκομείο Samitivej Srinakarin στις 23 Μαΐου. Είκοσι ήταν στην εντατική ενώ 17 υποβλήθηκαν σε χειρουργική Intervention. Αμέσως μετά την πτήση, περισσότερα από 100 άτομα χρειάστηκαν ιατρική περίθαλψη στην Μπανγκόκ.

Παρά το θάνατο και τον αριθμό των τραυματισμών, οι αεροπορικές εταιρείες είναι απίθανο να επιβάλλουν τη χρήση ζωνών ασφαλείας ανά πάσα στιγμή σε κάθε πτήση, δήλωσε ο Ron Bartsch, πρώην επικεφαλής ασφάλειας στην Qantas Airways Ltd. Ο θάνατος και ο σοβαρός τραυματισμός από σοβαρές αναταράξεις είναι τόσο σπάνιοι που δεν αξίζει να εισαχθούν μόνιμοι περιορισμοί που μπορεί να αποθαρρύνουν ορισμένους επιβάτες, είπε.

«Δεν μπορώ να θυμηθώ τον τελευταίο θάνατο που που προκλήθηκε από αναταράξεις. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο φαινόμενο», δήλωσε ο Bartsch, ιδρυτής της Avlaw Aviation Consulting Pty με έδρα το Σίδνεϊ και συγγραφέας βιβλίων, όπως το Διεθνές Αεροπορικό Δίκαιο: Ένας πρακτικός οδηγός. «Στους ανθρώπους δεν αρέσει να τους λένε να δένουν τη ζώνη ασφαλείας τους και να επιστρέφουν στις θέσεις τους. Δεν περιμένω σημαντικές αλλαγές στον τρόπο operation των αεροπορικών εταιρειών».

Στη δήλωσή της, η SIA ανέφερε ότι οι πιλότοι και το πλήρωμα είναι ενήμεροι για τους κινδύνους που συνδέονται με τις αναταράξεις. Το πλήρωμα έχει ήδη εκπαιδευτεί να ασφαλίζει όλα τα χαλαρά αντικείμενα και τον εξοπλισμό για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο τραυματισμού σε τέτοιες καταστάσεις.

Οι αναταράξεις μπορεί να προκύψουν όταν ένα αεροπλάνο συναντήσει ένα ισχυρό Current αέρα που σπρώχνει ή τραβά το αεροσκάφος. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να οφείλεται σε θύλακες ζεστού αέρα ή σε ισχυρά καιρικά φαινόμενα.

Singapore Airlines

Read also: Ο οδηγός που συγκρούστηκε στο Apple Store δηλώνει αθώος

Η δύναμη αυτή μπορεί να εκτοξεύσει τους επιβάτες με τέτοια ένταση που μπορεί να είναι εξίσου επικίνδυνο με το να πέσεις με το κεφάλι από μια σκάλα ή να βουτήξεις σε ρηχή τσιμεντένια πισίνα. Σύμφωνα με τον Rohan Laging, αναπληρωτή διευθυντή services έκτακτης ανάγκης στο νοσοκομείο Alfred Health της Μελβούρνης, οι συνέπειες μπορεί να είναι εξίσου σοβαρές.

Πηγή: theedgesingapore

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Subscribe to the Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS