ΑρχικήinetTo Twitter αποκαλύπτει νέο εργαλείο για τους διαφημιστές

To Twitter αποκαλύπτει νέο εργαλείο για τους διαφημιστές

twitter-analytics1To Twitter επεκτείνει την εφαρμογή που παρέχει στατιστικά στοιχεία (analytics), λανσάροντας το Twitter Brand Hub.

Ακόμα κι αν είναι ένα εργαλείο για διαφημιστές στο Twitter, το Brand Hub φαίνεται να είναι λιγότερο εστιασμένο σε συγκεκριμένες διαφημίσεις ή καμπάνιες και περισσότερο στην ευρύτερη συζήτηση γύρω από διάφορες μάρκες και προϊόντα – αν και, φυσικά, τα δεδομένα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δουν πού θα πρέπει να ενισχύσουν την προβολή τους, χρησιμοποιώντας διαφημίσεις .

Για παράδειγμα, το Twitter εισήγαγε μια πραγματική μέτρηση (TrueVoice), η οποία αντιπροσωπεύει πόσο συζητιέται ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα στα social media, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του. Η εταιρεία αναφέρει ότι μετρά το εξής: «Εμείς καθορίζουμε το TrueVoice της εταιρείας σας, αναλύοντας πρώτα τα Tweets που σχετίζονται με το εμπορικό σας σήμα και ύστερα εκείνα των ανταγωνιστών σας. Στη συνέχεια, εντοπίζουμε ποιο ποσοστό αυτών των εμφανίσεων αντιστοιχεί στο εμπορικό σας σήμα.»

brand-hub-1

Το Brand Hub περιλαμβάνει επίσης δημογραφικά στοιχεία – όπως το φύλο, την τοποθεσία και το επίπεδο του εισοδήματος – σχετικά με τους ανθρώπους που «τουιτάρουν» ένα εμπορικό σήμα, και απαριθμεί τους κορυφαίους που ασκούν “επιρροή” στις συνομιλίες. (Το Twitter υποστηρίζει ότι τα δημογραφικά στοιχεία είναι συγκεντρωτικά και διατηρεί ασφαλείς τις πληροφορίες για μεμονωμένους χρήστες). Επιπλέον, περιλαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το τι λέει ο κόσμος, όπως τις κορυφαίες φράσεις ή το επίπεδο εμπιστοσύνης στο σήμα, που συνεπάγεται από αυτά τα tweets.

Πολλές πρωτοβουλίες από το Facebook και το Twitter έχουν επικεντρωθεί σε μετρήσεις όπως, π.χ. αν οι διαφημίσεις οδηγούν σε πωλήσεις και συζητήσεις. Το Brand Hub, από την άλλη πλευρά, παρουσιάζει πιο παραδοσιακές μετρήσεις διαφήμισης που σχετίζονται με τη μάρκα. Επίσης, προσδίδει μεγάλη έμφαση στις εντυπώσεις, όχι μόνο στα tweet ή στην ανταπόκριση των χρηστών, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει τους διαφημιστές να καταλάβουν ότι ένα tweet μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο, αν το δουν αρκετοί άνθρωποι.

Η εταιρεία αναφέρει ότι προς το παρόν το Brand Hub είναι διαθέσιμο σε μεγάλους και μεσαίους διαφημιστές, σε αγγλόφωνες χώρες.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS