ΑρχικήinetΤο Twitter κυκλοφορεί την λειτουργία ‘half ads’ για τους συνδρομητές Blue

Το Twitter κυκλοφορεί την λειτουργία ‘half ads’ για τους συνδρομητές Blue

Για να προσφέρει μια πιο βελτιωμένη εμπειρία στους Blue συνδρομητές του, το Twitter έχει προσθέσει διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως η προβολή 50% λιγότερων διαφημίσεων στο timeline τους σε σχέση με τους non-paid users και η αυξημένη προβολή τους στις αναζητήσεις.

Δείτε επίσης: Twitter Blue: Επιστρέφει ανανεωμένο από σήμερα

twitter blue

Ο Elon Musk είχε υποσχεθεί εδώ και καιρό ότι οι συνδρομητές του Twitter Blue θα είχαν μια δυνατότητα να βλέπουν λιγότερα χορηγούμενα tweets. Τώρα, η εταιρεία έχει επιτέλους εφαρμόσει τη δυνατότητα και θα είναι εφαρμόσιμη στα timelines “Following” και “For You”.

Το Twitter ανακοίνωσε ότι η νέα του λειτουργία “half ads” δεν θα είναι διαθέσιμη για διαφημίσεις στο προφίλ ή στις απαντήσεις, προωθούμενους λογαριασμούς και τάσεις, καθώς και προωθούμενες εκδηλώσεις στη σελίδα Explore. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο όταν το προφίλ ενός συνδρομητή είναι επαληθευμένο!

Δείτε επίσης: Το Twitter Blue είναι πλέον διαθέσιμο σε Android στην ίδια τιμή με το iOS

Παρά τους ισχυρισμούς του Twitter ότι οι paid subscribers θα βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις στα feed τους, είναι δύσκολο να επικυρωθούν αυτές οι δηλώσεις χωρίς πραγματικά στοιχεία. Παρόλο που ορισμένοι άνθρωποι έχουν αναφέρει ότι έχουν καλύτερη εμπειρία, δεν έχει υπάρξει ακόμη καμία απτή απόδειξη γι’ αυτό.

Πέρυσι, ο Musk είπε επίσης ότι το Twitter διερευνά την εισαγωγή ενός πιο ακριβού επιπέδου επί πληρωμή χωρίς διαφημίσεις.

Εκτός από τη δυνατότητα που σχετίζεται με τις διαφημίσεις, η εταιρεία έχει επίσης τροποποιήσει το προνόμιο ενίσχυσης της προτεραιότητας για τους συνδρομητές Blue. Νωρίτερα, η εταιρεία είπε ότι οι χρήστες επί πληρωμή θα έχουν προτεραιότητα στις απαντήσεις. Τώρα η λειτουργία γράφει “Prioritized rankings in conversations and search.” Η σελίδα υποστήριξης για τη συνδρομή Blue διευκρινίζει ότι εάν ένας χρήστης επί πληρωμή αλληλεπιδράσει με ένα tweet, θα λάβει μια «μικρή ώθηση στην κατάταξή του».

Τον περασμένο μήνα, ο Elon Musk δήλωσε ότι από τις 15 Απριλίου, το αλγοριθμικό timeline του Twitter θα παρουσιάζει αναρτήσεις μόνο από εξουσιοδοτημένους λογαριασμούς και τα άτομα που ακολουθείτε.

Δείτε επίσης: Το Twitter Blue εισάγει tweets 4.000 χαρακτήρων

Μόλις πρόσφατα, το Twitter λάνσαρε το συνδρομητικό του πρόγραμμα Blue σε διεθνές επίπεδο. Παρόλο που η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο, τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει ακόμη μεγάλο αριθμό συνδρομητών επί πληρωμή. Οι παρατηρήσεις της εταιρείας Analytics SensorTower σημείωσαν ότι το Twitter είχε κερδίσει 11 εκατομμύρια δολάρια μέσω αγορών μέσω κινητού μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, τα δεδομένα του Similarweb έδειξαν ότι λιγότερο από το 1% των μηνιαίων χρηστών του κοινωνικού δικτύου είναι εγγεγραμμένοι στο Twitter Blue παρά τους 116.000 που εγγράφηκαν τον Μάρτιο.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS