ΑρχικήHow ToMicrosoft Word: Πώς να προστατεύσετε με κωδικό πρόσβασης ένα έγγραφο;

Microsoft Word: Πώς να προστατεύσετε με κωδικό πρόσβασης ένα έγγραφο;

Microsoft Word κωδικό πρόσβασης

Για να διατηρήσετε ασφαλή τα περιεχόμενα των εγγράφων σας στο Microsoft Word, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερη προστασία χρησιμοποιώντας κωδικό πρόσβασης. Αυτό σημαίνει ότι ένας χρήστης πρέπει να εισάγει τον κωδικό πρόσβασης κάθε φορά που ανοίγει το προστατευμένο έγγραφο. Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να προστατεύσετε με κωδικό πρόσβασης ένα έγγραφο του Word, χρησιμοποιώντας μια δυνατότητα που είναι ενσωματωμένη στο ίδιο το Word.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να καταργήσετε την προστασία του εγγράφου σας αφαιρώντας την προστασία με κωδικό πρόσβασης.

Δείτε επίσης: Πώς να ανοίξετε και να επεξεργαστείτε αρχεία PDF στο Microsoft Word;

Κρυπτογράφηση ενός εγγράφου Word με κωδικό πρόσβασης

  • Για να ξεκινήσετε να προστατεύετε το έγγραφό σας με κωδικό πρόσβασης, ανοίξτε το έγγραφό σας με το Microsoft Word στον υπολογιστή σας.
  • Όταν ανοίξει το έγγραφό σας, στην επάνω αριστερή γωνία του Word, κάντε κλικ στο “File“.
  • Από την αριστερή πλαϊνή γραμμή, επιλέξτε “Info“.
  • Στο δεξιό τμήμα του παραθύρου, κάντε κλικ στην επιλογή Protect Document > Encrypt with Password.
  • Θα ανοίξει ένα πλαίσιο “Encrypt Document“. Σε αυτό το σημείο, κάντε κλικ στο πεδίο “Password” και πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την προστασία του εγγράφου σας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο “OK“.

Δείτε επίσης: Πώς να αλλάξετε το χρώμα της σελίδας στο Microsoft Word

Σημείωση: Φροντίστε να μην ξεχάσετε τον κωδικό και αποθηκεύστε τον σε ένα ασφαλές μέρος, καθώς δεν θα μπορείτε να ανοίξετε το έγγραφό σας χωρίς αυτόν.

  • Στο πλαίσιο “Confirm Password“, κάντε κλικ στο πεδίο “Reenter Password” και πληκτρολογήστε τον ίδιο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, επιλέξτε “OK“.
  • Αποθηκεύστε τις αλλαγές σας κάνοντας κλικ στο “Save” στην αριστερή πλαϊνή γραμμή του Word.

Αυτό ήταν! Το έγγραφό σας στο Microsoft Word είναι πλέον προστατευμένο και θα χρειαστεί να εισάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας κάθε φορά που προσπαθείτε να ανοίξετε το έγγραφο.

Δείτε επίσης: Πώς να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε το Microsoft Word δωρεάν

Αν αλλάξετε γνώμη και θελήσετε να αφαιρέσετε τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να το κάνετε εύκολα. Απλώς ανοίξτε το έγγραφό σας με το Microsoft Word και επιλέξτε File > Info > Protect Document > Encrypt with Password. Διαγράψτε το περιεχόμενο του πεδίου “Password” και κάντε κλικ στο “OK“. Στη συνέχεια, επιλέξτε “Save” από την αριστερή πλαϊνή γραμμή.

Και με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι τα εμπιστευτικά έγγραφα του Word είναι προσβάσιμα μόνο σε εσάς και τους εξουσιοδοτημένους χρήστες.

Πηγή: www.howtogeek.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS