Η Airbnb ανανεώνει τον ιστότοπό της σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τους τουρίστες σε τοποθεσίες όπου έχει περισσότερα μέρη για διαμονή.
Δείτε επίσης: Airbnb απομακρυσμένη εργασία: Γίνεται μόνιμη για όσους υπαλλήλους θέλουν
Πέρυσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Airbnb, Brian Chesky, δήλωσε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία ήταν να σκέφτεται σαν startup, παρά την τεράστια ανάπτυξη της Airbnb την τελευταία δεκαετία. Η πανδημία, είπε, προκάλεσε την ανάγκη απλοποίησης και εστίασης για επιβίωση. Έκτοτε, η Airbnb έχει κυκλοφορήσει εκατοντάδες νέες δυνατότητες.
Όπου οι αναζητήσεις στο Airbnb περιορίστηκαν κυρίως κατά τοποθεσία και στη συνέχεια ημερομηνία, ο επανασχεδιασμός που ανακοινώθηκε την Τετάρτη θα εισάγει 56 διαφορετικές κατηγορίες. Η νέα αναζήτηση περιλαμβάνει τύπο σπιτιού, καθώς και χαρακτηριστικά στο σπίτι, τύπο τοποθεσίας, ακόμη και δραστηριότητα.
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Πώς να Αναγνωρίσετε AI Video Call Scams;
Τα μελλοντικά VR headsets θα διαθέτουν ολογραφικούς φακούς
Η εταιρεία είπε ότι η αναβάθμιση αντιπροσώπευε τη «μεγαλύτερη αλλαγή στην Airbnb εδώ και μια δεκαετία».
«Εδώ και 25 χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο αναζητάς ταξίδια στο Διαδίκτυο ήταν ο ίδιος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brian Chesky σε δημοσιογράφους στη Νέα Υόρκη αυτή την εβδομάδα. “Υπάρχει ένα μεγάλο πλαίσιο αναζήτησης και [σας θέτει] μια ερώτηση: “πού πηγαίνετε;”
“Θα μπορούσαμε να σας δείξουμε μέρη που δεν θα σκεφτόσασταν ποτέ να αναζητήσετε”.
Από τότε που κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2020, η προσφορά διαθέσιμων και επιθυμητών τοποθεσιών έχει επισημανθεί ως το μεγαλύτερο δυνητικό εμπόδιο στις ελπίδες της Airbnb για τεράστια άνοδο του τουρισμού χάρη στη συσσωρευμένη ζήτηση καθώς υποχωρεί η πανδημία του κορωνοϊού.
Τα νέα χαρακτηριστικά θα οδηγήσουν τους ανθρώπους σε λιγότερο γνωστές πόλεις, είπε ο Chesky: «Βρισκόμαστε σε 10.000 πόλεις και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να σκεφτούν τόσες πολλές πόλεις».
«Και νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα ταξίδια είναι τόσο συγκεντρωμένα. Νομίζω ότι είναι επειδή οι άνθρωποι πηγαίνουν στο Netflix και βλέπουν την σειρά Emily in Paris. . . όλοι πηγαίνουν στο Παρίσι και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν ούτε να ονομάσουν μικρές πόλεις στη Γαλλία».
Δείτε επίσης: Ουκρανία: Άνθρωποι νοικιάζουν Airbnb χωρίς φυσικά να πάνε για να βοηθήσουν τους ντόπιους
Ο Chesky είπε ότι ο επανασχεδιασμός θα βασιστεί στη λειτουργία “I’m flexible”, που παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2021, όπου οι πελάτες θα μπορούσαν να δουν ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών αν δεν είχαν στο μυαλό τους συγκεκριμένες ημερομηνίες. Η Airbnb είπε ότι έγιναν περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια αναζητήσεις με την χρήση αυτής της λειτουργίας.
Μεγάλο μέρος της αύξησης των εσόδων της εταιρείας κατά την περίοδο της πανδημίας οφείλεται σε άτομα που επιδιώκουν να κάνουν κράτηση μεγαλύτερης διάρκειας για να εργαστούν εξ αποστάσεως. Οι μακροχρόνιες διαμονές διάρκειας 28 ημερών και άνω αντιστοιχούσαν στο 21 τοις εκατό όλων των ακαθάριστων κρατήσεων στην Airbnb το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με 13 τοις εκατό την ίδια περίοδο το 2019.
Δείτε επίσης: Airbnb: Δωρεάν στέγαση σε 100.000 Ουκρανούς πρόσφυγες
Ο επανασχεδιασμός προσθέτει επιπλέον επιλογές σε αυτό, συμπεριλαμβανομένου του “Split Stay”, όπου ο αλγόριθμος της Airbnb θα προτείνει δύο καταλύματα που θα μπορούσαν να κρατηθούν παράλληλα, εάν κανένας οικοδεσπότης δεν μπορεί να σας φιλοξενήσει για όλη τη διάρκεια της διαμονής σας.
Επίσης, Η Airbnb ανακοινώνει το AirCover για τους επισκέπτες. Οι επισκέπτες θα προστατεύονται από ακυρώσεις οικοδεσπότη, ζητήματα check-in και θα έχουν πρόσβαση σε μια γραμμή ασφαλείας 24-7. Επιπλέον, η Airbnb προσφέρει εγγύηση «Get-What-You-Booked». Εάν μια καταχώριση δεν είναι όπως διαφημίστηκε, η Airbnb θα επιστρέψει στους επισκέπτες τα χρήματα.
Όλες αυτές οι ενημερώσεις έχουν σκοπό να φέρουν μια νέα εποχή καλύτερων και περισσότερων ταξιδιών!
Πηγή πληροφοριών: ft.com