Η εταιρεία Facebook, γνωστή τώρα ως Meta, στέφθηκε ως “η χειρότερη εταιρεία της χρονιάς“, σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη από το Yahoo Finance. Η αλήθεια είναι ότι αυτός ο τίτλος δεν προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη. Οι τελευταίοι 12 μήνες ήταν αρκετά δύσκολοι για τη Facebook/Meta. Διαμάχες, αποκαλύψεις για τις πρακτικές της εταιρείας από πρώην υπαλλήλους, δημόσιες αντιδράσεις και εν τέλει ένα ολόκληρο rebrand.
Δείτε επίσης: Ray-Ban Stories: Το software update προσθέτει υποστήριξη Facebook Messenger
Το Yahoo Finance κάνει κάθε χρόνο έρευνα σχετικά με την καλύτερη εταιρεία της χρονιάς, με τη Microsoft να καταλαμβάνει την πρώτη θέση για το 2021. Φέτος, ωστόσο, έκανε επίσης μια έρευνα για τη “χειρότερη εταιρεία της χρονιάς“, και καθώς φαίνεται, η Facebook/Meta, βρέθηκε γρήγορα την κορυφαία θέση. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 άτομα.
Οι ερωτηθέντες φαίνεται να έχουν “πολλά παράπονα” για τη Facebook/Meta. Τα πιο σημαντικά από αυτά σχετίζονται με ανησυχίες για λογοκρισία, για τον αντίκτυπο του Instagram στην ψυχική υγεία και την ιδιωτική ζωή των νέων κλπ. Αν και τα αποτελέσματα της έρευνας δεν είναι υπέρ της εταιρείας, το 30% των συμμετεχόντων απάντησε θετικά στο εάν το Facebook θα μπορούσε να “σώσει τον εαυτό του“.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Δείτε επίσης: Facebook: Διακόπτει τις λειτουργίες επτά εταιρειών κατασκοπείας επί πληρωμή
Η Facebook, εν μέσω σκανδάλων, μετονομάστηκε σε “Meta“, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας κατεύθυνσης για την εταιρεία, σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλό της, Mark Zuckerberg. Ο ίδιος είπε ότι το νέο όνομα ταιριάζει καλύτερα με το νέο στόχο της εταιρείας, σχετικά με την οικοδόμηση του “Metaverse“, ενός εξ ολοκλήρου ψηφιακού κόσμου. Ο Zuckerberg δεν θέλει να συνδέεται η εταιρεία αποκλειστικά με τα social media. Έτσι άφησε το ίδιο όνομα στη δημοφιλή πλατφόρμα, αλλά άλλαξε το όνομα της εταιρείας από Facebook σε Meta.
Μάθετε περισσότερα: Meta: Ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε το νέο όνομα του Facebook
Πολλοί, ωστόσο, θεώρησαν ότι η αλλαγή στο όνομα (αν λάβουμε υπόψη και τη χρονική στιγμή που συνέβη), έγινε για να τραβήξει την προσοχή από τα σκάνδαλα μετά τις αποκαλύψεις της Frances Haugen.
Ένας από τους ερωτηθέντες είπε ότι το Facebook θα μπορούσε να “σωθεί”, αναγνωρίζοντας και ζητώντας συγγνώμη για ό,τι έκανε. Επίσης, θα έπρεπε να δωρίσει ένα αρκετά μεγάλο μέρος των εσόδων του σε ένα ίδρυμα. Με αυτές τις κινήσεις, η Meta/Facebook θα μπορούσε να αλλάξει κάπως τη γνώμη του κόσμου, που σύμφωνα με την έρευνα του Yahoo Finance, την ψήφισε ως την χειρότερη εταιρεία της χρονιάς.
Από την άλλη, ενώ πολλοί είδαν το rebrand ως μια κυνική προσπάθεια απόσπασης της προσοχής των χρηστών, άλλοι ενθουσιάστηκαν από τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας.
Όπως και να έχει, η Facebook βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση και αυτό συμβαίνει εδώ και καιρό. Πολλοί χρήστες αλλά και ειδικοί έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την προστασία του απορρήτου.
Πηγή: macrumors