ΑρχικήUpdatesInstagram: Λανσάρει το αυτοκόλλητο 'Add Yours'

Instagram: Λανσάρει το αυτοκόλλητο ‘Add Yours’

Το Instagram ακολουθεί και πάλι το προβάδισμα του TikTok με μια νέα λειτουργία. Σήμερα, το Instagram κυκλοφόρησε ένα νέο αυτοκόλλητο «Add Yours» για Stories, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να προτρέπουν τους άλλους να απαντήσουν στο περιεχόμενο των Stories τους, προκειμένου να δημιουργήσουν πιο ελκυστικά reply threads στις αναρτήσεις των Stories.

Δείτε επίσης: Instagram: Τα links σε Stories είναι διαθέσιμα σε όλα τα accounts

Instagram

Δείτε επίσης: Το Instagram θα επιτρέψει επιτέλους αναρτήσεις από desktop

Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, τώρα, οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν το νέο αυτοκόλλητο «Add Yours» στο πλαίσιο των Stories τους, με το παράδειγμα να χρησιμοποιεί μια προτροπή «outfit της ημέρας», καλώντας τους ακόλουθους να απαντήσουν με τη δική τους εικόνα #OOTD.

Instagram

Όταν οι χρήστες ανταποκρίνονται, προστίθενται στη λίστα με το profile bubble στο αυτοκόλλητο, το οποίο, όταν πατηθεί, επιτρέπει στους χρήστες να δουν όλες τις άλλες απαντήσεις στο thread, δημιουργώντας μια αλυσίδα απόκρισης μέσα στα Stories που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αφοσίωσης.

Κάτι που μοιάζει πολύ με τη λειτουργία Duet του TikTok, η οποία συχνά βλέπει πολλούς χρήστες να προσθέτουν σε μια αλυσίδα Duet, δημιουργώντας μεγάλες, διαδραστικές ροές περιεχομένου με βάση το αρχικό θέμα.

Η ελκυστική, βασισμένη στην κοινότητα δημιουργικότητα του TikTok είναι βασικό στοιχείο της απήχησής του, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το να δούμε το Instagram, για άλλη μια φορά, να εμπνέεται από τον πλέον βασικό του αντίπαλο. Αλλά την ίδια στιγμή, είναι λίγο κακό για μια τόσο μεγάλη εταιρεία το να προσπαθεί να ακολουθήσει τα βήματα μιας άλλης εταιρείας.

Δείτε επίσης: Instagram: Χρήστες θα συνυπογράφουν posts και θα μοιράζονται τα likes

Instagram

Το TikTok βλέπει τεράστια αφοσίωση και το Instagram θέλει να εμποδίσει τους χρήστες να μεταναστεύσουν μακριά από την εφαρμογή του και αν μπορεί να χρησιμοποιήσει παρόμοιες λειτουργίες, μάλλον θα πρέπει να το κάνει. Βέβαια εδώ μιλάμε για μια προφανέστατη αντιγραφή.

Ίσως λειτουργεί, οπότε ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά; Ωστόσο, το Instagram και το Facebook (ή το Meta) γενικότερα, δεν είναι πολύ καλοί στο να βρίσκουν νέες, πρωτότυπες ιδέες από αυτή την άποψη.

Κάτι που θα αποτελέσει βασικό εμπόδιο στη νέα ώθησή της να κερδίσει ξανά τους νεότερους χρήστες, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Facebook, Mark Zuckerberg, να σημειώνει πρόσφατα ότι θα καταστήσει την εξυπηρέτηση των νέων ενηλίκων προτεραιότητα στα προϊόντα της, αντί για τη βελτιστοποίηση για τους μεγαλύτερους χρήστες. Το Facebook γνωρίζει ότι πρέπει να διατηρήσει τη δέσμευσή του με νεότερες ομάδες χρηστών για να μεγιστοποιήσει την υιοθέτηση των προηγμένων, ευθυγραμμισμένων με το σύμπλεγμα προσφορών του και τα δεδομένα δείχνουν ότι χάνει σε αυτό το μέτωπο, με τη χρήση του Facebook σε άτομα κάτω των 24 ετών να μειώνεται συνεχώς.

Πηγή πληροφοριών: socialmediatoday.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS