ΑρχικήΕπιστήμη & ΤεχνολογίαGoogle - YouTube: Θα μπλοκάρονται τα ads που προωθούν fake news για...

Google – YouTube: Θα μπλοκάρονται τα ads που προωθούν fake news για την κλιματική αλλαγή

Η Google δήλωσε ότι δεν θα εμφανίζει πλέον διαφημίσεις σε βίντεο YouTube και άλλο περιεχόμενο που προωθεί ανακριβείς ισχυρισμούς σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

Google κλιματική αλλαγή fake news

Δείτε επίσης: Κλιματική αλλαγή: Τι θα αντιμετωπίσουν τα μωρά του 2021;

Η απόφαση, από την ομάδα διαφημίσεων της εταιρείας, σημαίνει ότι δεν θα επιτρέπει πλέον στους ιστότοπους ή στους δημιουργούς του YouTube να κερδίζουν χρήματα μέσω των Google ads για περιεχόμενο που «έρχεται σε αντίθεση με τις επιστημονικές έρευνες σχετικά με την ύπαρξη και τις αιτίες της κλιματικής αλλαγής». Και δεν θα επιτρέψει την εμφάνιση αυτού του είδους των διαφημίσεων.

Η πολιτική ισχύει για περιεχόμενο που αναφέρεται στην κλιματική αλλαγή ως απάτη, αρνείται τη μακροπρόθεσμη τάση ότι το κλίμα θερμαίνεται ή αρνείται ότι οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ή η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Η Google περιορίζει ή μπλοκάρει τις διαφημίσεις και σε άλλα ευαίσθητα θέματα ή γεγονότα, όπως βίντεο που σχετίζονται με πυροβόλα όπλα ή περιεχόμενο σχετικά με ένα τραγικό συμβάν. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Google προσθέτει και την κλιματική αλλαγή σε αυτή την λίστα.

Δείτε επίσης: Τα ζώα «αλλάζουν σχήμα» ως απάντηση στην κλιματική αλλαγή

Το Facebook, ο κύριος αντίπαλος της Google σε ότι αφορά τις ψηφιακές διαφημίσεις, δεν έχει ρητή πολιτική που να μπλοκάρει τις διαφημίσεις που αρνούνται την κλιματική αλλαγή.

Εκτός από το ότι δεν θέλουν να συσχετιστούν με παραπληροφόρηση για την κλιματική αλλαγή, οι διαφημιστικές εταιρείες, εξαιτίας της απομάκρυνσης τους από την καπνοβιομηχανία δεκαετίες νωρίτερα, άρχισαν να επανεξετάζουν τη σχέση τους με πελάτες ορυκτών καυσίμων. Φορείς όπως η Forsman & Bodenfors έχουν υπογράψει δεσμεύσεις ότι δεν θα εργάζονται πλέον για τους παραγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου. Αυξήθηκαν οι κλήσεις για να απαγορευτεί στη βιομηχανία η διαφήμιση στους δρόμους των πόλεων.

Η Greenpeace USA και άλλες περιβαλλοντικές ομάδες υπέβαλαν καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου νωρίτερα μέσα στην χρονιά κατηγορώντας τη Chevron ότι «παραποιούσε με συνέπεια την εικόνα της ως φιλική προς το κλίμα, ενώ οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες στηρίζονται κατά κύριο λόγο σε ορυκτά καύσιμα που μολύνουν το κλίμα». Η Exxon αντιμετωπίζει αγωγές από δημοκρατικούς αξιωματούχους σε πολλές πολιτείες που την κατηγορούν ότι χρησιμοποιεί διαφημίσεις, μεταξύ άλλων μεθόδων, για να εξαπατήσει τους καταναλωτές σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

Δείτε επίσης: Πώς το 5G μπορεί να καταπολεμήσει την κλιματική αλλαγή;

Publications όπως το British Medical Journal, The Guardian και τα σουηδικά Dagens Nyheter και Dagens ETC έχουν περιορίσει ή έχουν σταματήσει να δέχονται διαφημίσεις ορυκτών καυσίμων. Οι New York Times εμποδίζουν τις εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου να χορηγούν το newsletter για το κλίμα, τη σύνοδο κορυφής για το κλίμα ή το podcast «The Daily», αλλά επιτρέπει στη βιομηχανία να διαφημίζεται αλλού.

Πηγή πληροφοριών: www.nytimes.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS