ΑρχικήsecurityMyRepublic: Αντιμετωπίζει μια παραβίαση δεδομένων

MyRepublic: Αντιμετωπίζει μια παραβίαση δεδομένων

Το MyRepublic λέει ότι σχεδόν 80.000 συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στη Σιγκαπούρη έχουν παραβιαστεί τα προσωπικά τους δεδομένα, μετά από παραβίαση ασφαλείας σε πλατφόρμα αποθήκευσης δεδομένων τρίτου μέρους. Το επηρεαζόμενο σύστημα περιείχε έγγραφα επαλήθευσης ταυτότητας που απαιτούνται για την εγγραφή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, συμπεριλαμβανομένων σαρωμένων αντιγράφων δελτίων ταυτότητας και διευθύνσεων κατοικίας.

Δείτε επίσης: Η αγωγή κατά της Sonic για παραβίαση δεδομένων θα συνεχιστεί

MyRepublic

Δείτε επίσης: Bangkok Airways: Ζητάμε συγνώμη για την παραβίαση δεδομένων

Το περιστατικό “μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης στα δεδομένα” αποκαλύφθηκε στις 29 Αυγούστου και οι αρμόδιες αρχές είχαν ενημερωθεί για την παραβίαση, ανέφερε το MyRepublic σε δήλωση την Παρασκευή.

Το MyRepublic ανέφερε ότι τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της για κινητά αποθηκεύτηκαν στο επηρεαζόμενο σύστημα. Συνέχισε λέγοντας ότι το περιστατικό είχε “περιοριστεί”.

Σημείωσε ότι είχε ενεργοποιηθεί μια ομάδα αντιμετώπισης περιστατικών, η οποία περιελάμβανε εξωτερικούς συμβούλους από την KPMG στη Σιγκαπούρη και θα συνεργαζόταν με το εσωτερικό προσωπικό του δικτύου ευρείας ζώνης πληροφορικής και δικτύου για την επίλυση του συμβάντος.

Το MyRepublic δήλωσε ότι η δική της έρευνα διαπίστωσε ότι η μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στα δεδομένα επηρέασε 79.388 συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στη Σιγκαπούρη. Εκτός από τα στοιχεία των εθνικών δελτίων ταυτότητας των τοπικών πελατών, επηρεάστηκαν και πληροφορίες από έγγραφα που απαιτούνται για την επαλήθευση της διεύθυνσης κατοικίας αλλοδαπών εργαζομένων.

Το MyRepublic είπε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι επηρεάστηκαν άλλα προσωπικά δεδομένα, όπως τα στοιχεία πληρωμής. Πρόσθεσε ότι κανένα από τα συστήματά του δεν παραβιάστηκε.

Δείτε επίσης: Ford: Bug επέτρεπε την παραβίαση δεδομένων πελατών και εργαζομένων

Ανέφερε ότι στους επηρεαζόμενους πελάτες θα προσφέρεται μια δωρεάν υπηρεσία πιστωτικής παρακολούθησης, που παρέχεται από το Credit Bureau Singapore, η οποία θα παρακολουθεί την κίνηση των πελατών και θα στέλνει ειδοποιήσεις για ύποπτες δραστηριότητες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της MyRepublic, Malcolm Rodrigues, δήλωσε: “Η ομάδα μου και εγώ συνεργαστήκαμε στενά με τις αρμόδιες αρχές και ειδικούς συμβούλους για να διασφαλίσουμε και να περιορίσουμε το περιστατικό.”

Πηγή πληροφοριών: zdnet.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS