ΑρχικήinetΙδιώτης καταγγέλλει ότι η Samsung χρεώνει για επισκευή κινητού εντός εγγύησης!

Ιδιώτης καταγγέλλει ότι η Samsung χρεώνει για επισκευή κινητού εντός εγγύησης!

Αναγνώστης του SecNews καταγγέλλει επωνύμως απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Samsung σχετικά με επισκευή κινητού μέσα στα χρονικά πλαίσια εγγύησης. Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται να προσπαθεί με ανήθικες δικαιολογίες να αποφύγει τις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις του απέναντι στους πελάτες με σκοπό την χρέωση τους. Διαβάστε την σχετική αναφορά και πείτε μας αν έχετε βρεθεί αντιμέτωποι με παρόμοια συμπεριφορά.

Δείτε Ακόμα: Κάμερα ασφαλείας- Πως να επιλέξεις την καλύτερη βάσει αναγκών σου;

Ιδιώτης καταγγέλλει ότι η Samsung χρεώνει για επισκευή κινητού εντός εγγύησης!

Ο Θεόφιλος Ζαφειράκος αναφέρει:

Έχω παραδώσει από τις 7 Ιουλίου το κινητό μου SAMSUNG Z FOLD 3 προς επισκευή στο κατάστημά Πλαισιο στο Σύνταγμα. Όταν το παρέδωσα το κινητό, είχε μαύρη διαχωριστική γραμμή και οριζόντια γραμμή στο δεξί τμήμα της εσωτερικής οθόνης. Το κινητό παραδόθηκε ΑΘΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ και αυτό έχει καταγραφεί από τον υπάλληλο του Πλαισίου, στον οποίον το παρέδωσα, αν όχι τότε από τις κάμερες του καταστήματος στο συγκεκριμένο σημείο της παραλαβής είναι ευχερώς αποδείξιμος ο εν λόγω ισχυρισμός μου. Μαλιστα σε νεωτερη επικοινωνια ο υπαλληλος το επανεπιβεβαιωσε.

Το κινητό φυλασσόταν ανελλιπώς σε προστατευτική οθόνη. Αίφνις παρουσίασε το συγκεκριμένο πρόβλημα, το οποίο, σημειωτέον, εμφανίζεται πλειστάκις σε όχι ευάριθμες αναφορές στο διαδίκτυο ως αιτίαση-παράπονο αρκετών χρηστών και μάλιστα στο συγκεκριμένο χρονικό σημείο, όπως και στην περίπτωσή μου, ήτοι περί τα μέσα του δεύτερου χρόνου κατοχής της συσκευής και πάντα εντός εγγύησης. Η SAMSUNG προσχηματικως με τελεσιγραφικο τροπο κι ολως ιεροκρυφιως ισχυριζεται οτι παραλαμβανει δηθεν ηδη ραγισμενες οθονες ωστε ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΗΣΕΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ και να Επανακυλησει το κοστος στον καταναλωτη.

Άφού το κινητό μου παρελήφθη σε ΑΨΟΓΗ εξωτερικά κατάσταση, όταν επισκέφθηκα ο ίδιος το κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και μίλησα στον ευγενέστατο υπάλληλο επιβεβαιώθηκε ότι το κινητό μου είχε παραδοθεί στην εν λόγω κατάσταση με το εσωτερικό όμως πρόβλημα στην οθόνη και εν συνεχεία μου ανακοινώθηκε από τον υπάλληλο ότι, όπως ο ίδιος έβλεπε στον υπολογιστή του (χωρίς να έχει ακόμη επιστραφεί η συσκευή από τη SAMSUNG στο Πλαίσιο) η SAMSUNG ισχυριζόταν πως “η οθόνη ήταν σπασμένη και είχε πτώση” για αυτό δηλαδή εμφάνισε όλη αυτήν την κατάρρευση η εσωτερική οθόνη. Επανέλαβα στον υπάλληλο ότι το κινητό παραδόθηκε στο Πλαίσιο σε άρτια κατάσταση. Ο υπάλληλος το επιβεβαίωσε. Και εν συνεχεία μου ανέφερε ότι θα το στείλει γραπτώς ως πρόσθετη παρατήρηση στη SAMSUNG.

Στις 18.07.2023 έλαβα sms από το Πλαίσιο πως η συσκευή θα έπρεπε να επισκευασθεί από τη SAMSUNG και ότι θα έπρεπε να έρθω σε επικοινωνία με το ΠΛΑΙΣΙΟ για τα περαιτέρω. Τηλεφώνησα αμέσως στο Πλαίσιο. Δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία, άφησα τηλέφωνο ζήτησα να με πάρουν άμεσα. Δεν έλαβα κλήση. Ξανα επικοινωνησα επόμενη ημέρα και ζήτησα να μιλήσω με το τεχνικό τμήμα στο Σύνταγμα. Εκ νέου δεν κατέστη εφικτό. Αυτήν τη φορά άκουσε ο ευγενής υπαλληλος του τηλεφωνικοιύ κέντρου το ζήτημά μου και μου υποσχέθηκε ότι θα μιλήσω με κάποιον υψηλότερα ιστάμενο στο ΠΛΑΙΣΙΟ για να διευθετηθεί το ζήτημα, του οποίου την επισκευή η SAMSUNG ενημερώθηκα a propos ότι χρεώνει στα 700 ευρώ…Στις 23.07.2023 απεστειλα σχετικο mail με το ευλογο παραπονο μου τοσο στο Πλαισιο οσο και στη SAMSUNG. Το Πλαισιο δεν απαντησε. Η SAMSUNG απαντησε συλληβδην παραπεμποντας με στο Πλαισιο.

Επειδή παρέδωσα το κινητό μου ως άνω σε άρτια κατάσταση για επισκευή και παράλληλα παρακαλώ όπως συμβουλευθείτε το σχετικό αποδεικτικό λήψης του κινητού μου από το ΠΛΑΙΣΙΟ ώστε να καταδειχθεί του λόγου το αληθές (ο υπάλληλος το εξέτασε και διαπίστωσε ότι δεν είχε ΟΥΤΕ ΣΗΜΑΔΙΑ ΟΥΤΕ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ ΟΥΤΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ). Επειδή το κινητό μου είναι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Επειδή διαβλέπω μετά μέγιστου προβληματισμού ότι καθίσταται “πρακτική” από τη SAMSUNG η μη κάλυψη της συγκεκριμένης πολλαπλώς και πολλαχού εμφανιζόμενης εγγενούς βλάβης από την εγγύηση ως έδει και ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ

Σας ενημερωνω οτι ηδη υπεβαλα καταγγελια στο Συνηγορο του Καταναλωτη και θα προχωρησω στις νομιμες ενεργειες.

Θεόφιλος Ζαφειράκος

Το παρόν άρθρο αντανακλά τις απόψεις του αναγνώστη, και όχι απαραίτητα τις απόψεις του secnews.gr ή των συνεργατών του.Το SecNews καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών, αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι αυτές είναι πλήρεις, επίκαιρες ή κατάλληλες για κάθε περίπτωση.

Αναφορικά με τη δημοσιοποίηση της σχετικής καταγγελίας αλλά και της καταγγελίας που έχει γίνει στον Συνήγορο του Πολίτη όπως αναφέρει ο κ. Θεόφιλο Ζαφειράκο, το secnews.gr μεταφέρει τα αναφερόμενα στοιχεία χωρίς να εκφέρει κρίση περί των γεγονότων. Το περιεχόμενο της καταγγελίας και τα γεγονότα που αναφέρονται είναι αποκλειστική πληροφόρηση που λάβαμε από τον καταγγέλλοντα.

Το SecNews επιθυμεί να δημοσιοποιήσει την απάντηση της εταιρείας SAMSUNG στην παρούσα καταγγελία, ώστε από την πλευρά μας να συνεισφέρουμε να επιλυθεί το ζήτημα του αναγνώστη το συντομότερο δυνατό.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS