Υψηλόβαθμο στέλεχος της κινεζικής εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης TikTok ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ανοίξει δύο ακόμη κέντρα δεδομένων στην Ευρώπη. Το βήμα αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να απαλύνει τις ανησυχίες των χρηστών σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων και να αποτρέψει τυχόν ρυθμιστικές πιέσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η εταιρεία.
Δείτε επίσης: Πώς κάνετε Unfollow κάποιον στο TikTok;
Εργαζόμενη για να εξασφαλίσει την απόλυτη εμπιστοσύνη από τις παγκόσμιες κυβερνήσεις και τους ενδιαφερόμενους φορείς, η TikTok είναι ακλόνητη στην αποστολή της να εγγυηθεί σε όλους τους χρήστες ότι τα προσωπικά δεδομένα τους θα παραμείνουν ασφαλή και απρόσιτα για όσους λειτουργούν υπό τον έλεγχο του Πεκίνου. Επιπλέον, το περιεχόμενο δεν μπορεί να χειραγωγηθεί από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα ή οποιαδήποτε συνδεδεμένα μέρη.
Ο Rich Waterworth, ο γενικός διευθυντής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων του TikTok, μοιράστηκε σε μια ανάρτηση ότι η ByteDance – ο ιδιοκτήτης της εφαρμογής ανταλλαγής σύντομων βίντεο στην Κίνα – έχει θέσει φιλοδοξίες για την επέκταση της αποθήκευσης δεδομένων της σε όλη την Ευρώπη.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
“Έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής για την κατασκευή ενός δεύτερου κέντρου δεδομένων στην Ιρλανδία, το οποίο θα διαχειρίζεται ένας εξωτερικός πάροχος“, διακήρυξε. “Αυτό είναι επιπλέον, αυτού που ανακοινώθηκε πέρυσι!“
“Για να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας στην Ιρλανδία, διαπραγματευόμαστε τη δημιουργία ενός τρίτου κέντρου δεδομένων στην Ευρώπη. Φέτος, θα ξεκινήσει η μεταφορά των δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών του TikTok και θα διαρκέσει μέχρι το 2024,” είπε ο Waterworth.
Την περασμένη Παρασκευή, η εταιρεία ανέφερε ότι κατά μέσο όρο από τον Αύγουστο του 2022 έως τον Ιανουάριο του 2023 είχε συνολικά 125 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Λόγω αυτού του στατιστικού στοιχείου, υπόκειται σε αυστηρότερους κανόνες της ΕΕ για το διαδικτυακό περιεχόμενο, οι οποίοι είναι γνωστοί ως Digital Services Act (DSA).
Δείτε ακόμα: TikTok: Αναβαθμίστηκε το εργαλείο Promote!
Οι εταιρείες με περισσότερους από 45 εκατομμύρια χρήστες κατατάσσονται από την DSA ως πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες και ως εκ τούτου, πρέπει να αναλάβουν ορισμένα καθήκοντα, όπως η διαχείριση κινδύνων, ο εξωτερικός έλεγχος (που διενεργείται ανεξάρτητα), η ανταλλαγή δεδομένων με τις αρχές ή τους ερευνητές και η τήρηση ενός κώδικα δεοντολογίας.
Μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τις μηχανές αναζήτησης να ανακοινώνουν δημοσίως τον αριθμό των ενεργών χρηστών τους σε μηνιαία βάση. Οι γιγαντιαίοι ψηφιακοί κόμβοι έχουν τέσσερις μήνες προθεσμία για να συμμορφωθούν με τις διατάξεις, διαφορετικά θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα.
Την Πέμπτη, το Twitter ανέφερε ότι εκτιμά ότι ο μέσος όρος των μηνιαίων χρηστών στην ΕΕ ανέρχεται σε 100,9 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 45 ημερών.
Η Alphabet αποκάλυψε δύο διαφορετικά σύνολα στοιχείων, υπογραμμίζοντας την εμβέλεια που έχουν οι υπηρεσίες της όταν οι χρήστες είναι συνδεδεμένοι με έναν λογαριασμό καθώς και όταν δεν είναι. Είτε κάποιος είναι συνδεδεμένος είτε όχι, οι υπηρεσίες της Alphabet παραμένουν προσβάσιμες σε όλους.
Οι Χάρτες Google κατέγραψαν 278,6 εκατομμύρια συνδεδεμένους χρήστες, 274,6 εκατομμύρια στο Play, η Αναζήτηση προσέλκυσε 332 εκατομμύρια, οι Αγορές προσέλκυσαν 74,9 εκατομμύρια και το YouTube είδε ένα τεράστιο αριθμό εγγεγραμμένων μελών, 401,7 εκατομμύρια!
Δείτε επίσης: Πώς να αλλάξετε την ηλικία σας στο TikTok
Μόλις αυτή την εβδομάδα, η Meta Platforms ανέφερε έναν εντυπωσιακό μέσο όρο 255 εκατομμυρίων μηνιαίων ενεργών χρηστών στο Facebook και σχεδόν 250 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στο Instagram στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
To TikTok έχει γίνει γρήγορα μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Δεν είναι μόνο για εφήβους – όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό.