Την Τετάρτη, το TikTok αποκάλυψε ότι εγκαινιάζει μια σειρά νέων λειτουργιών targeting και boosting για το διαφημιστικό εργαλείο Promote. Το Promote, το οποίο εισήχθη αρχικά το 2021, επιτρέπει στους δημιουργούς να επεξεργάζονται τα κάθετα βίντεό τους σε εντυπωσιακές διαφημίσεις. Τώρα, με αυτές τις πρόσθετες λειτουργίες, δίνεται η ευκαιρία στα δημιουργικά μυαλά αλλά και στις μικρές επιχειρήσεις να εντοπίσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το επιθυμητό κοινό τους, ενώ παράλληλα αποκτούν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τις διαφημίσεις τους.
Η εταιρεία εισάγει μια νέα συναρπαστική λειτουργία που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους θεατές πίσω στη σελίδα τους στο TikTok και να προβάλλουν διαφορετικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτή η ενημερωμένη επιλογή Promote θα δώσει στους χρήστες μια πρόσκληση προς δράση, ανακατευθύνοντάς τους άμεσα στο προφίλ του διαφημιζόμενου. Επιπλέον, οι μικρές επιχειρήσεις που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν το “more messages” του Promote, το οποίο οδηγεί το traffic απευθείας στα εισερχόμενα του TikTok για περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων!
Δείτε επίσης: Πώς να αλλάξετε την ηλικία σας στο TikTok
Με το Promote, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν περαιτέρω την εμβέλειά τους και να αυξήσουν τις προβολές των βίντεο ή των LIVE παραστάσεων των δημιουργών τους. Οι λειτουργίες στόχευσης κοινού του TikTok επιτρέπουν στις εταιρείες να περιορίσουν ακόμη περισσότερο τη δημογραφική τους ομάδα-στόχο, επιλέγοντας φύλο, ηλικιακό εύρος, ενδιαφέροντα – καθώς και τοποθεσία. Με αυτόν τον τρόπο οι μικρές επιχειρήσεις με φυσικά καταστήματα μπορούν να εστιάσουν σε πιθανούς πελάτες κοντά τους!
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Τα επιθετικά βήματα του TikTok στον κόσμο της διαφήμισης έχουν φέρει πλήθος ενημερώσεων. Τον περασμένο Αύγουστο ξεκίνησε το “Shopping Ads” και τον Μάιο μας παρουσίασε το “Branded Mission” και το “TikTok Pulse” – δύο διαφημιστικά προϊόντα που δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να συνεργαστούν με εμπορικά σήματα για πιθανές ανταμοιβές. Με την προσθήκη του TikTok Pulse, οι εταιρείες έχουν τώρα ακόμη μεγαλύτερη ευκαιρία να προβάλλουν το περιεχόμενό τους μαζί με δημοφιλή βίντεο στην πλατφόρμα.
Για όσους δεν επιθυμούν το περιεχόμενό τους να αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή, πλατφόρμες όπως το Tumblr και το Twitter έχουν καθιερώσει χαρακτηριστικά ασφαλείας για αυτό το σκοπό. Πέρυσι, το Tumblr έδωσε την ευκαιρία να σταματήσουν τα reblogs (τα οποία είναι μη αμειβόμενα). Από την άλλη πλευρά, το Twitter επιτρέπει στους διαφημιστές να υποστηρίζουν τα tweets των χρηστών με προηγούμενη έγκριση από αυτούς.
Δείτε επίσης: TikTok: Θα αφαιρεθεί από Google Play και App Store της Apple;
Το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσει νέα χαρακτηριστικά και εργαλεία για να προσελκύσει διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα της. Οι τελευταίες προσθήκες στοχεύουν στο να διευκολύνουν τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους στην πλατφόρμα. Με αυτά τα νέα χαρακτηριστικά, το TikTok τοποθετείται ως σοβαρός ανταγωνιστής στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
Πηγή: techcrunch.com