ΑρχικήinetTwitter: Μόλις το 0,2% των χρηστών του πληρώνουν συνδρομή

Twitter: Μόλις το 0,2% των χρηστών του πληρώνουν συνδρομή

Μια πρόσφατη έκθεση αποκάλυψε ότι ένα ποσοστό μόλις 0,2% των χρηστών του Twitter έχουν επιλέξει τη συνδρομητική υπηρεσία της πλατφόρμας.

Δείτε επίσης: Twitter: Χάκαραν τον λογαριασμό του κορυφαίου cyber διπλωμάτη
Twitter

Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή του The Information, στα μέσα Ιανουαρίου περίπου 180.000 άτομα στις ΗΠΑ και επιπλέον 110.000 παγκοσμίως είχαν εγγραφεί στο Twitter Blue. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία κερδίζει περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο από τα έσοδα των συνδρομών.

Το Twitter Blue είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρει στους χρήστες αποκλειστικές λειτουργίες έναντι μηνιαίας συνδρομής. Αυτές οι λειτουργίες περιλαμβάνουν ένα κουμπί Αναίρεση Tweet που επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλέσουν τα tweets εντός 30 δευτερολέπτων από την ανάρτησή τους, καθώς και πρόσβαση σε παραμετροποιήσιμα χρωματικά σχήματα, επιμελημένες συλλογές ενδιαφέροντος και επίκαιρου περιεχομένου και πολλά άλλα.

Τον Οκτώβριο, ο Elon Musk απέκτησε το Twitter για το τεράστιο ποσό των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ανακάλυψε ότι η πλατφόρμα υπέστη καθημερινές απώλειες άνω των 4 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που τον ανάγκασε να αναζητήσει νέες πηγές εσόδων.

Τον Δεκέμβριο, το Twitter Blue κυκλοφόρησε στο κοινό ως μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία. Για τους χρήστες του διαδικτύου κοστίζει 8 δολάρια το μήνα, ενώ οι συνδρομητές Android και iOS πληρώνουν επιπλέον 11 δολάρια λόγω των χρεώσεων των app store της Apple και της Google.

Στο εναρκτήριο μήνυμά του προς τους υπαλλήλους του Twitter μετά την ανάληψη του ελέγχου, ο κ. Musk δήλωσε ότι ήθελε περίπου το ήμισυ των εσόδων της εταιρείας να προέρχεται από συνδρομές επί πληρωμή, προκειμένου να παραμείνει στη ζωή κατά τη διάρκεια της διαφαινόμενης οικονομικής κρίσης.

Δείτε ακόμα: Ο Elon Musk προσπαθεί να ξαναζωντανέψει οικονομικά το Twitter

συνδρομή

Πέρυσι, το μοντέλο εσόδων του Twitter εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από διαφημιστικές καμπάνιες γνωστών εταιρειών. Δυστυχώς όμως, πολλές από αυτές τις εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους στο τέλος του έτους.

Παρά το γεγονός ότι το Twitter είχε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των ακτιβιστών, οι διαφημιστές ενθαρρύνονταν από ομάδες ακτιβιστών να αποσύρουν τα χρήματά τους, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των εσόδων. Εταιρείες όπως η Audi, η General Motors και η Volkswagen – οι οποίες είναι όλες ανταγωνιστές της Tesla – σταμάτησαν τις εκστρατείες τους.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του κ. Musk, το Twitter θα χρειαζόταν περίπου 15 εκατομμύρια χρήστες με συνδρομή το μήνα για να είναι κερδοφόρο. Ωστόσο, οι σημερινοί αριθμοί δείχνουν ότι βρίσκονται μόλις στο 0,2% προς την επίτευξη αυτού του στόχου – ένα ανησυχητικά χαμηλό ποσοστό.

Δείτε επίσης: Twitter: Θα χρεώνει τους developers για πρόσβαση στο API

Σε μια προσπάθεια να μειώσει τις δαπάνες, ο κ. Musk μείωσε σημαντικά το μέγεθος του εργατικού δυναμικού του Twitter. Δυστυχώς, μέχρι και το 50% των εργαζομένων απολύθηκε στα τέλη του περασμένου έτους, λόγω των εκτιμώμενων ετήσιων ζημιών που ανέρχονται στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Μη έχοντας άλλη επιλογή από το να τους απολύσει, ο κ. Musk εξήγησε ότι “δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη επιλογή“.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS