ΑρχικήinetΤο Instagram αφαιρεί το Shop από τη γραμμή πλοήγησης

Το Instagram αφαιρεί το Shop από τη γραμμή πλοήγησης

Τη Δευτέρα, το Instagram δήλωσε ότι θα επανατοποθετήσει το κουμπί Create και θα αντικαταστήσει την καρτέλα Shop στο κέντρο της κύριας γραμμής πλοήγησης.

Δείτε επίσης: Σιάτλ: Σχολεία μηνύουν TikTok, Facebook, Instagram και Snapchat

Instagram

Τη Δευτέρα, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri ανακοίνωσε ότι στόχος τους είναι να “απλοποιήσουν” την εφαρμογή και να δεσμευτούν να φέρουν τους ανθρώπους πιο κοντά μέσω αυτού που τους παθιάζει. Η γραμμή πλοήγησης έχει αναδιοργανωθεί ώστε να εμφανίζει τις επιλογές Αρχική σελίδα, Αναζήτηση, Δημιουργία, Reels και Προφίλ με αυτή τη σειρά. Από τον Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν οι νέες αλλαγές.

Όταν ζητήθηκε σχόλιο, η Meta -ιδιοκτήτρια του Instagram- δεν απάντησε.

Καθώς η καρτέλα Store εξαφανίζεται, ο Adam Mosseri μας διαβεβαιώνει ότι μπορούμε ακόμα να αγοράζουμε αντικείμενα μέσω των Feeds, Stories, Reels και Ads. Το Instagram δήλωσε στη σελίδα βοήθειας ότι θα εργαστεί σχολαστικά για να παρέχει τη μέγιστη δυνατή αξία για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις όσον αφορά τις εμπειρίες αγορών μέσω των Feeds, Stories, Reels και Ads.

Δείτε ακόμα: Η ευκολότερη μέθοδος για να αναφέρετε ένα Instagram Story

Το 2020, το TechCrunch ανέφερε ότι οι πολυαναμενόμενες καρτέλες Shop και Reels προστέθηκαν στη γραμμή πλοήγησης της εφαρμογής του Instagram. Η επιλογή να τροποποιηθεί στη γραμμή πλοήγησης, αντικαθιστώντας τις λειτουργίες Δημιουργία και Δραστηριότητα με νέες καρτέλες, συνάντησε κάποια αντίδραση από τους χρήστες, οι οποίοι θεώρησαν ότι δόθηκε προτεραιότητα στις επιχειρήσεις και τους φορείς επιρροής.

γραμμή πλοήγησης

Για να δημιουργηθεί χώρος για την καρτέλα Create, η καρτέλα Reels θα μετατοπιστεί κατά ένα σημείο προς τα δεξιά στη γραμμή πλοήγησης.

Πρόσφατα, ηγετικές προσωπικότητες όπως η Kylie Jenner και η Kim Kardashian κατηγόρησαν δημοσίως το Instagram ότι δίνει υπερβολική έμφαση στα Reels. Με αφορμή μια προτεινόμενη αλλαγή που θα προσέφερε μια ολοκληρωμένη οπτική εμπειρία με υποστήριξη μεγαλύτερων φωτογραφιών και βίντεο, η Jenner και η Kardashian μοιράστηκαν μια ανάρτηση στο Instagram, προτρέποντας την πλατφόρμα να μην “μιμηθεί το TikTok”.

Δείτε επίσης: Instagram: Πώς να αφαιρέσετε ανεπιθύμητους followers;

Σε απάντηση, το Instagram απέσυρε την τροποποίηση, αλλά θα εξακολουθήσει να εστιάζει στην δημιουργία βίντεο μικρής διάρκειας.

Το Instagram είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να αποτελέσει έναν εξαιρετικό τρόπο προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών και αύξησης των πωλήσεων. Με καλές πρακτικές δημιουργίας περιεχομένου σε συνδυασμό με τη στρατηγική χρήση hashtag και την τακτική εμπλοκή με τους οπαδούς σας, θα δείτε αποτελέσματα αρκετά σύντομα!

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS