ΑρχικήUpdatesAirbnb: Οι χρήστες θα βλέπουν ανάλυση της συνολικής χρέωσης τους

Airbnb: Οι χρήστες θα βλέπουν ανάλυση της συνολικής χρέωσης τους

Οι χρεώσεις στην Airbnb θα γίνουν πιο transparent μετά από μια προγραμματισμένη ενημέρωση της λειτουργίας αναζήτησης της πλατφόρμας.

Ο Brian Chesky, Διευθύνων Σύμβουλος της Airbnb, δήλωσε σήμερα ότι από τον επόμενο μήνα, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν την ανάλυση των συνολικών χρεώσεων για το ταξίδι τους – οι οποίες θα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τα τέλη καθαρισμού – απλά ενεργοποιώντας μια λειτουργία. Εδώ στην Airbnb, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζετε εκ των προτέρων τι σας χρεώνουν. Γι’ αυτό, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, δίνουμε προτεραιότητα στο συνολικό κόστος (προ φόρων) ολόκληρης της διαμονής σας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησής μας, αντί μόνο στην τιμή διανυκτέρευσης.

Δείτε επίσης: Airbnb απομακρυσμένη εργασία: Γίνεται μόνιμη για όσους υπαλλήλους θέλουν

Airbnb

Σύμφωνα με τον Chesky, αν γυρίσετε το toggle, θα μπορείτε να βλέπετε πόσο κοστίζει συνολικά το ακίνητο (χωρίς να περιλαμβάνονται οι φόροι) στα αποτελέσματα αναζήτησης, στις καταχωρίσεις στον χάρτη, στα φίλτρα τιμών και στις σελίδες των καταχωρίσεων. Επίσης, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν εύκολα τα τέλη, τις χρεώσεις υπηρεσιών, τις εκπτώσεις και τους φόρους για τη διαμονή και το ταξίδι. Παρά αυτές τις αλλαγές, εξακολουθεί να είναι ενοχλητικό το γεγονός ότι δεν θα γνωρίζετε πόσους φόρους πρέπει να πληρώσετε μέχρι να φτάσετε στο τελευταίο βήμα της κράτησης.

Δεν είναι σαφές γιατί η εταιρεία καθιστά την τιμή με όλες τις χρεώσεις μια εμπειρία opt-in μέσω ενός toggle και όχι την προεπιλεγμένη παράμετρο αναζήτησης.

Η εταιρεία κάνει αυτές τις αλλαγές καθώς οι πελάτες παραπονιούνται για τέλη καθαρισμού και άλλες κρυφές χρεώσεις που έχουν αυξηθεί τον τελευταίο καιρό. Σε μια ανάρτηση στο blog της πέρυσι, η Airbnb δήλωσε ότι εμφανίζει με διαφάνεια όλες τις χρεώσεις σε όλες τις καταχωρήσεις- ωστόσο, αυτό προφανώς δεν ήταν αρκετό. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε αυτές τις αλλαγές.

Δείτε επίσης: Airbnb: Οι hosts του Όρεγκον δεν θα βλέπουν τα ονόματα των επισκεπτών, πριν την έγκριση – μέτρο για τον ρατσισμό

Παρόλο που είναι σημαντικό να υπάρχει διαφάνεια σχετικά με τις χρεώσεις από την αρχή, αυτό δεν εμποδίζει τους οικοδεσπότες να χρεώνουν υπέρογκα ποσά. Η εταιρεία προσφέρει συμβουλές στους οικοδεσπότες σχετικά με τον καθορισμό λογικών τελών καθαρισμού, αλλά δεν υπάρχει σύστημα ή ποινή για όσους δεν ακολουθούν αυτές τις προτάσεις.

Με αυτές τις νέες επιλογές αναζήτησης, η Airbnb κυκλοφορεί και εργαλεία τιμολόγησης και εκπτώσεων για τους οικοδεσπότες. Αυτά θα τους επιτρέψουν να ορίσουν τελικές τιμές που περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις, γεγονός που θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων τοποθετήσεων επισκεπτών κάτω από συγκεκριμένα φίλτρα τιμών όσον αφορά τις συνολικές χρεώσεις.

Το τρίτο τρίμηνο του 2022, η Airbnb είχε έσοδα 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δηλαδή 29% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο αριθμός αυτός ξεπέρασε ακόμη και τις προσδοκίες των αναλυτών. Στην Ευρώπη, η εταιρεία και οι ανταγωνιστές της κλήθηκαν να μοιραστούν τα δεδομένα κρατήσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ο λόγος είναι ότι αυξάνονται οι ανησυχίες σχετικά με το πώς η οικονομία της βραχυχρόνιας μίσθωσης δημιουργεί έλλειψη στέγης εκτοπίζοντας κατοίκους με χαμηλό εισόδημα.

Η Airbnb ιδρύθηκε το 2008 από δύο επιχειρηματίες που είχαν μια ιδέα για έναν νέο τρόπο ταξιδιού. Αντί να μένετε σε παραδοσιακά ξενοδοχεία, τι θα γινόταν αν μπορούσατε να μείνετε στο σπίτι κάποιου; Ξεκίνησαν προσφέροντας μόνο μερικά Airbnb σε επιλεγμένες πόλεις, αλλά δεν άργησε να απογειωθεί η ιδέα τους. Οι άνθρωποι λάτρεψαν την ιδέα να μένουν σε ένα άνετο σπίτι ενώ κάνουν διακοπές, και η Airbnb άρχισε γρήγορα να επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS