Ένα νέο χαρακτηριστικό που δοκιμάζει το Instagram, θα μπορούσε να κάνει την εφαρμογή να μοιάζει ακόμα περισσότερο με το TikTok. Όπως αποκαλύφθηκε, το Instagram πειραματίζεται με κάθετες ροές πλήρους οθόνης. Με το άνοιγμα της εφαρμογής Instagram, οι χρήστες βλέπουν αμέσως κατακόρυφο περιεχόμενο που έχει σκοπό να «φέρει τα βίντεο πιο μπροστά και στο κέντρο». Ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri επιβεβαίωσε τη δοκιμή σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Twitter, λέγοντας ότι θα αρχίσουν να εμφανίζονται μεγαλύτερες φωτογραφίες και βίντεο σε ορισμένες ροές.
Δείτε επίσης: Instagram: Κυκλοφόρησαν δύο modes που θα αλλάξουν το feed σας
Μια εικόνα που μοιράζεται το Instagram δείχνει ένα home feed όπου παρουσιάζεται μια ανάρτηση σε πλήρη οθόνη με σχόλια, λεζάντες, επισημάνσεις “μου αρέσει” και άλλες λειτουργίες που τοποθετούνται στην κορυφή της ανάρτησης αντί από κάτω. Αν και η γραμμή Ιστορίες δεν υπάρχει στο επάνω μέρος της οθόνης στην εικόνα, ο Seine Kim, εκπρόσωπος της Meta, λέει ότι αυτή η προβολή δείχνει την αρχική ροή μόλις οι χρήστες αρχίσουν να κάνουν κύλιση και ότι οι Ιστορίες θα εξακολουθούν να είναι προσβάσιμες στο επάνω μέρος της οθόνης τους. Η αναζήτηση, οι αγορές και το προφίλ ενός χρήστη εξακολουθούν να είναι προσβάσιμα μέσω κουμπιών στο κάτω μέρος της οθόνης. Οι ειδοποιήσεις, τα μηνύματα και οι νέες δυνατότητες αναρτήσεων παραμένουν στην κορυφή, μαζί με τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ λογαριασμών.
Δείτε ακόμα: Το TikTok λανσάρει τη δική του πλατφόρμα ανάπτυξης AR
Ο Kim λέει ότι οι στατικές εικόνες και οι αναρτήσεις βίντεο θα ενσωματωθούν επίσης στη ροή πλήρους οθόνης.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η επιλογή του Instagram να δοκιμάσει ροές που εστιάζονται σε καθηλωτικά βίντεο δεν αποτελεί έκπληξη. Η εταιρεία έχει προωθήσει σε μεγάλο βαθμό τα βίντεο σύντομης μορφής σε δημιουργούς και χρήστες, προσφέροντας μπόνους μετρητών σε δημιουργούς που κάνουν top Reels. Και θα ήθελε πολύ οι χρήστες να σταματήσουν να αναδημοσιεύουν TikToks στην πλατφόρμα του.
Δείτε επίσης: Το TikTok δοκιμάζει ένα κουμπί “δεν μου αρέσει” για σχόλια
Στα τέλη Απριλίου, ο Mosseri είπε ότι η πλατφόρμα θα αλλάξει τον αλγόριθμο κατάταξής της για να ανταμείψει το «πρωτότυπο» περιεχόμενο έναντι του αναδημοσιευμένου περιεχομένου. Επίσης η πλατφόρμα έχει επενδύσει σε εργαλεία δημιουργών, για να απομακρύνει το αρχικό περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές της: το Instagram άρχισε να δοκιμάζει Πρότυπα στα τέλη Απριλίου, επιτρέποντας στους δημιουργούς να χρησιμοποιούν υπάρχουσες μορφές Reels στα δικά τους βίντεο.