ΑρχικήinetΗ Mitsubishi Electric παραδέχεται ότι παραποίησε δεδομένα δοκιμών ασφαλείας

Η Mitsubishi Electric παραδέχεται ότι παραποίησε δεδομένα δοκιμών ασφαλείας

Η Mitsubishi Electric, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών συστημάτων και συστημάτων HVAC μεγάλης κλίμακας στον κόσμο, παραδέχτηκε ότι διεξήγαγε δόλιες δοκιμές διασφάλισης ποιότητας στους μετασχηματιστές της – και το κάνει εδώ και δεκαετίες.

Δείτε επίσης: Η Mitsubishi θα μειώσει την παραγωγή της λόγω της έλλειψης τσιπ

Mitsubishi Electric

Χιλιάδες τέτοιοι ακατάλληλα ελεγμένοι μετασχηματιστές στάλθηκαν στη συνέχεια τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό.

Και αποδεικνύεται ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Mitsubishi πιάνεται να “εξαπατά”.

Η Mitsubishi Electric παραδέχεται ότι παραποίησε δεδομένα δοκιμών ασφαλείας

Ο γίγαντας ηλεκτρονικών ειδών με έδρα το Τόκιο, η Mitsubishi Electric αποκάλυψε ελαττώματα στις διαδικασίες δοκιμών διασφάλισης ποιότητας (QA), συμπεριλαμβανομένης της παραποίησης αριθμών στις εκθέσεις δοκιμών για μετασχηματιστές.

Με τα έσοδα 34 δισεκατομμυρίων δολαρίων και τους 138.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, η Mitsubishi Electric είναι πρωτοπόρος στην παραγωγή εξοπλισμού αυτοκινήτων, συστημάτων κλιματισμού, μετασχηματιστών βαρέως τύπου και ημιαγωγών.

Σε μια σειρά δηλώσεων που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας έρευνας υπό την ηγεσία μιας εξωτερικής επιτροπής που έλαβε χώρα τον Ιούλιο του 2021 για να βουτήξει βαθύτερα σε κακές πρακτικές ποιοτικού ελέγχου στη Mitsubishi Electric.

“Πολλές επιθεωρήσεις μετασχηματιστών ισχύος 22KV 2MVA ή άνω που κατασκευάστηκαν στο Κέντρο Συστημάτων Μεταφοράς & Διανομής της Mitsubishi Electric στο Ako, στην επαρχία Hyogo, δεν συμμορφώθηκαν πλήρως με τα πρότυπα δοκιμών που ζητήθηκαν από τους πελάτες που απαιτούσαν συμμόρφωση με την Ιαπωνική Ηλεκτροτεχνική Επιτροπή (JEC), International Elect (IEC), ή Ινστιτούτο Ηλεκτρολόγων και τα πρότυπα Ηλεκτρονικών Μηχανικών (IEEE)”, αποκαλύπτουν τα ευρήματα της επιτροπής.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, επιβεβαίωσε η επιτροπή, είχαν καταχωρηθεί ακατάλληλες δηλώσεις στις εκθέσεις επιθεώρησης. Επιπλέον, πολλά σχέδια μονάδων παρέκκλιναν από αυτά που είχαν προταθεί στο πλαίσιο των εσωτερικών κατευθυντήριων γραμμών σχεδιασμού ή συμφωνήθηκαν με τους πελάτες.

Δείτε επίσης: Ελαττώματα εντοπίστηκαν στα προϊόντα αυτοματισμού της Mitsubishi

Για παράδειγμα, στις “Δοκιμές ανόδου θερμοκρασίας”, οι μονάδες μετασχηματιστή 22kV 2MVA υπερέβαιναν πολύ καλά τη μέγιστη θερμοκρασία που καθορίζεται από τους ρυθμιστικούς φορείς, αλλά οι αναφορές δοκιμών της Mitsubishi Electric απεικόνισαν με δόλιο τρόπο ότι οι μονάδες δεν ενέχουν κίνδυνο υπερθέρμανσης.

Ομοίως, διηλεκτρικές δοκιμές – που μετρούν την ικανότητα ενός εξοπλισμού να αντέχει σε υψηλές τάσεις, διεξήχθησαν σε τάσεις χαμηλότερες από αυτές που απαιτούνται από τα διάφορα βιομηχανικά πρότυπα.

Συνολικά 8.363 μετασχηματιστές Mitsubishi Electric ονομαστικής ισχύος 22kV 2MVA και άνω έχουν αποσταλεί σε πελάτες μεταξύ 1982 και Μαρτίου 2022. Από αυτούς, 3.384—λίγο πάνω από το 40%, είχαν ελεγχθεί ανεπαρκώς.

Από αυτές τις ακατάλληλα ελεγμένες μονάδες, 1.589 παραδόθηκαν στην Ιαπωνία και 1.795 στο εξωτερικό.

Τι συμβαίνει στην εταιρεία;

Αποδεικνύεται ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά στον όμιλο εταιρειών Mitsubishi, οι οποίοι είχαν ιστορικό ανέντιμων πρακτικών ποιοτικού ελέγχου.

Τον Οκτώβριο του 2021, ο πρώην πρόεδρος Masaki Sakuyama παραιτήθηκε από τη Misubishi Electric μετά τη δημοσίευση μιας αρχικής έκθεσης για το σκάνδαλο ποιοτικού ελέγχου.

Πριν από αυτό, τον Ιούλιο, ο τότε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Takeshi Sugiyama παραιτήθηκε για «τρεις δεκαετίες συστηματικής εξαπάτησης», μια περίοδο κατά την οποία ο κατασκευαστής ηλεκτρονικών πλαστογραφούσε αναφορές επιθεώρησης για κλιματιστικά και συμπιεστές φρένων που ήταν εγκατεστημένοι στα τρένα.

Το 2016, η Mitsubishi Motors, μια “αδελφή εταιρεία” της Mitsubishi Electric, δέχθηκε πυρά για ανακριβείς αναφορές δοκιμών οικονομίας καυσίμου που οδήγησαν σε παραιτήσεις.

Το 2000, η ​​Mitsubishi παραδέχτηκε ότι κάλυπτε ελαττώματα αυτοκινήτων για 30 χρόνια και είπε ότι θα ανακαλούσε ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα.

Αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο, η παρούσα έρευνα για όλες τις εγκαταστάσεις της Mitsubishi Electric (22 στο σύνολο) που παράγουν μετασχηματιστές εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη χωρίς να έχει οριστεί ημερομηνία ολοκλήρωσης.

Δείτε επίσης: Mitsubishi: Πιθανή κλοπή δεδομένων για πυραύλους HGV λόγω επίθεσης!

Μια ενημερωμένη έκθεση από τους ερευνητές της επιτροπής αναμένεται να ακολουθήσει αυτόν τον μήνα. Η εταιρεία έχει περιγράψει μια σειρά από «στιβαρές πολιτικές» για να αποτρέψει την επανάληψη τέτοιων ατυχιών.

Η εταιρεία είναι ένας αναγνωρισμένος παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή, εμπορία και πωλήσεις ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού που χρησιμοποιείται στην επεξεργασία πληροφοριών και επικοινωνιών, την ανάπτυξη του διαστήματος και τις δορυφορικές επικοινωνίες, την καταναλωτική ηλεκτρονική, τη βιομηχανική τεχνολογία, την ενέργεια, τις μεταφορές και τον κατασκευαστικό εξοπλισμό. Η εταιρεία κατέγραψε έσοδα 4.191,4 δισεκατομμυρίων γιεν (37,8 δισεκατομμύρια USD) το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2021.

Πηγή πληροφοριών: bleepingcomputer.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS