ΑρχικήinetGoogle προς χρήστες: Μπορείτε να περιορίσετε τα ads για απώλεια βάρους και...

Google προς χρήστες: Μπορείτε να περιορίσετε τα ads για απώλεια βάρους και dating

Η Google επεκτείνει τις επιλογές ευαίσθητων κατηγοριών διαφημίσεων, επιτρέποντας στους χρήστες να περιορίσουν τον αριθμό των διαφημίσεων που βλέπουν σχετικά με dating, εγκυμοσύνη, ανατροφή των παιδιών και απώλεια βάρους, και να ισχύουν αυτές οι ρυθμίσεις σε περισσότερα μέρη. Η λειτουργία εισήχθη ως ένας τρόπος για να επιτρέψει στους χρήστες να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις στο YouTube σχετικά με δυνητικά εθιστικό τζόγο ή αλκοολούχα προϊόντα, αλλά τώρα φαίνεται ότι η Google την επεκτείνει για να καλύψει άλλα δυνητικά άβολα ή τραυματικά θέματα.

Google απώλεια βάρους
Google προς χρήστες: Μπορείτε να περιορίσετε τα ads για απώλεια βάρους και dating

Δείτε επίσης: Google: Το Chrome 101 διορθώνει σοβαρές ευπάθειες

Οι ρυθμίσεις σας θα εφαρμόζονται πλέον σε όλο το Display network της Google, όχι μόνο στις διαφημίσεις YouTube, σύμφωνα με τον Elijah Lawal, εκπρόσωπο της εταιρείας. Η Google λέει ότι το δίκτυο είναι «μια ομάδα περισσότερων από 2 εκατομμυρίων ιστότοπων, βίντεο και εφαρμογών» στις οποίες οι διαφημιστές μπορούν να στοχεύουν χρήστες.

Δείτε επίσης: Google Drive: Πώς να κατεβάσετε αρχεία και φακέλους

Για πρόσβαση στη λειτουργία, μεταβείτε στη σελίδα Ad Settings και κάντε scroll στην επιλογή “Sensitive ad categories on YouTube”. Από εκεί, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί “See Fewer” δίπλα σε όποιες κατηγορίες προτιμάτε. Η σελίδα θα σας προειδοποιήσει ότι θα εξακολουθείτε να βλέπετε τον ίδιο αριθμό διαφημίσεων συνολικά και θα σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε την επιλογή. Μπορείτε επίσης να “Να επιτρέψετε” κατηγορίες που έχετε περιορίσει στο παρελθόν.

Η σελίδα υποστήριξης της Google για τη λειτουργία ευαίσθητων κατηγοριών διαφημίσεων σημειώνει ότι, ενώ θα πρέπει να εμφανίζει λιγότερες διαφημίσεις για προϊόντα σε κάθε κατηγορία που έχετε επιλέξει να περιορίσετε, τα θέματα ενδέχεται να εξακολουθούν να εμφανίζονται σε άλλες διαφημίσεις. Δίνει το παράδειγμα «μιας διαφήμισης αεροπορικής εταιρείας που δείχνει κάποιον να πίνει ένα ποτήρι σαμπάνια». Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι “δεν επιτρέπει στους διαφημιστές να εξατομικεύουν διαφημίσεις με βάση ορισμένα θέματα, όπως το αλκοόλ και ο τζόγος, αλλά μπορεί να βλέπετε διαφημίσεις σχετικά με αυτά τα πράγματα με βάση σχετικά ενδιαφέροντα”, όπως οι παραγωγοί μπύρας που στοχεύουν λάτρεις των σπορ.

Google απώλεια βάρους

Ενώ ο τζόγος και το ποτό πιθανότατα δεν κάνουν πολλές εμφανίσεις σε διαφημίσεις γενικού κοινού, ορισμένες από τις κατηγορίες που προστέθηκαν πρόσφατα θα ήταν πιο δύσκολο να αποφευχθούν. Μια διαφήμιση για τσίχλες μπορεί να παρουσιάζει άτομα σε σχέση ή μια διαφήμιση για ξυράφια μπορεί να αναδεικνύει την ιδέα της πατρότητας. Η σελίδα υποστήριξης της Google υποδηλώνει ότι θα μπορούσατε να βλέπετε ακόμα αυτούς τους τύπους διαφημίσεων, ακόμα κι αν έχετε ζητήσει να τις περιορίσετε — απλώς δεν θα πρέπει να λαμβάνετε διαφημίσεις, για παράδειγμα, για μια εφαρμογή γνωριμιών ή πάνες για μωρά.

Δείτε επίσης: Ο browser Brave μπορεί να παρακάμψει αυτόματα τις σελίδες AMP της Google

Ακόμη και με αυτούς τους περιορισμούς, είναι καλό να βλέπουμε ότι η Google εργάζεται για να δώσει στους ανθρώπους «περισσότερο έλεγχο της διαφημιστικής τους εμπειρίας», όπως το ανέφερε η group product manager για το απόρρητο των διαφημίσεων Karin Hennessy σε μια δήλωση που εστάλη μέσω email στο The Verge. Είναι το είδος της βελτίωσης που είναι καλό για την Google και τους χρήστες της οπότε μπορείτε να επιλέξετε να βλέπετε λιγότερες διαφημίσεις που ενδέχεται να σας κάνουν να νιώθετε άβολα και οι διαφημιστές μπορούν να στοχεύσουν ένα πιο δεκτικό κοινό.

Η Hennessy είπε ότι η Google «θα συνεχίσει να ακούει τα σχόλια των χρηστών και να μελετά σε ποιες κατηγορίες θα επεκτείνει αυτή τη δυνατότητα στο μέλλον».

Ως απάντηση στις κατηγορίες για διαφημίσεις που εισάγουν διακρίσεις, η Meta φέτος αφαίρεσε τη δυνατότητα των διαφημιζόμενων να στοχεύουν χρήστες με βάση ευαίσθητα θέματα, όπως υγεία, φυλή ή εθνικότητα, πολιτικές πεποιθήσεις, θρησκεία ή σεξουαλικό προσανατολισμό. Το Twitter έχει επίσης απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις και τις διαφημίσεις άρνησης της κλιματικής αλλαγής από την πλατφόρμα του. Τόσο το Facebook όσο και το Instagram μπλοκάρουν διαφημίσεις με προϊόντα απώλειας βάρους και αισθητικές επεμβάσεις που απευθύνονται σε ανηλίκους. Οι χρήστες του Instagram μπορούν να ορίσουν τις προτιμήσεις τους για το θέμα της διαφήμισης, ώστε να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις από συγκεκριμένες κατηγορίες.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS