ΑρχικήinetΕΕ: Μεγαλύτερη διαφάνεια στις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις

ΕΕ: Μεγαλύτερη διαφάνεια στις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις

Οι αμερικανικοί τεχνολογικοί γίγαντες θα πρέπει να παράσχουν περισσότερα δεδομένα για τις στοχευμένες πολιτικές τους διαφημίσεις ή θα κινδυνεύουν με πρόστιμα έως και 4% του παγκόσμιου τζίρου τους σύμφωνα με τα προσχέδια κανόνων της ΕΕ που βλέπει το Reuters, μέρος της καταστολής της παραπληροφόρησης κατά τις εκλογές.

ΕΕ πολιτικές διαφημίσεις

Δείτε επίσης: SharkBot: Το νέο Android banking trojan που στοχεύει τράπεζες στην Ευρώπη

Το μέτρο είναι η πιο πρόσφατη κίνηση της ΕΕ για να χαλιναγωγήσει την εξουσία της μονάδας Alphabet της Google, του Facebook και άλλων κολοσσιαίων social media και να τους αναγκάσει να είναι πιο υπεύθυνοι και διαφανείς στις πολιτικές τους διαφημίσεις.

“Η εσωτερική αγορά (της ΕΕ) δεν είναι επί του παρόντος εξοπλισμένη για να παρέχει πολιτικές διαφημίσεις με υψηλό επίπεδο διαφάνειας για να διασφαλίσει μια δίκαιη και ανοιχτή δημοκρατική διαδικασία σε όλα τα κράτη μέλη”, ανέφερε το προσχέδιο των 39 σελίδων.

Το έγγραφο ορίζει την πολιτική διαφήμιση ως τη δημοσίευση ενός μηνύματος από έναν πολιτικό παράγοντα όπως ένα άτομο ή ένα ευρωπαϊκό πολιτικό κόμμα ή συμμαχία για να επηρεάσει το αποτέλεσμα εκλογών ή δημοψηφίσματος, νομοθετικής ή κανονιστικής διαδικασίας ή εκλογικής συμπεριφοράς.

Δείτε επίσης: Netflix down: Επηρεάστηκαν χρήστες σε ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπη και Κίνα

Κάθε διαφήμιση θα πρέπει να περιλαμβάνει μια δήλωση που να δηλώνει ότι πρόκειται για πολιτική διαφήμιση, το όνομα του χορηγού, τα συγκεντρωτικά ποσά που δαπανήθηκαν ή άλλα οφέλη που λαμβάνονται για τη διαφήμιση και άλλες λεπτομέρειες που δείχνουν το ευρύτερο πλαίσιο της διαφήμισης και τους στόχους της.

Οι πολιτικοί ή άλλοι που διαφημίζουν τις καμπάνιες τους στους ιστότοπους των εταιρειών τεχνολογίας θα πρέπει να το δηλώσουν στις εταιρείες.

Το προσχέδιο προτείνει επίσης μια έμμεση απαγόρευση ορισμένων αδιαφανών τεχνικών επειδή είτε οι εταιρείες μπορούν να εξηγήσουν τι κάνουν είτε δεν μπορούν να το κάνουν.

ΕΕ πολιτικές διαφημίσεις

Το οργανικό περιεχόμενο, όπως οι πολιτικοί που δημοσιεύουν κάτι στο Twitter ή το Facebook χωρίς να πληρώνουν κάποιο ποσό, θα εξαιρείται από τους κανόνες.

Δείτε επίσης: Facebook Whistleblower: Η Frances Haugen θα καταθέσει στην Ευρώπη

Η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Vera Jourova, η οποία θα παρουσιάσει το προσχέδιο κανόνων την Πέμπτη, είπε τον περασμένο μήνα σε tweet ότι η προσπάθεια να επηρεάσει κανείς τις εκλογές δεν μπορεί να είναι ένας αγώνας που θα πραγματοποιείται με βρώμικες μεθόδους.

Η Επιτροπή θα πρέπει να διευθετήσει τις λεπτομέρειες με τους νομοθέτες της ΕΕ και τις χώρες της ΕΕ προτού μπορέσει να εγκρίνει το νόμο το 2023.

Πηγή πληροφοριών: thehindu.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS