Το Pinterest μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις που αναφέρονται σε απώλεια βάρους, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων που εξιδανικεύουν ή υποτιμούν συγκεκριμένους τύπους σώματος, λέει το social media.
Δείτε επίσης: Γαλλία: Πρόστιμο στην Google για κατάχρηση «δεσπόζουσας θέσης» στις online διαφημίσεις
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να κοινοποιούν mood boards, δήλωσε ότι δεν θα επιτρέπει τις διαφημίσεις με μαρτυρίες σχετικά με προϊόντα απώλειας βάρους ή απώλειας βάρους ή διαφημίσεις που αναφέρονται στον δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ή κάτι παρόμοιο.
«Αυτή η στάση καθιστά το Pinterest τη μόνη μεγάλη πλατφόρμα που μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις απώλειας βάρους», δήλωσε η εταιρεία σε δημοσίευση ιστολογίου την Πέμπτη.
Ανακαλύψτε τον Μικροσκοπικό Εξωπλανήτη κοντά στο Άστρο του Μπαρναρντ
Το ρομπότ AV1 βοηθά άρρωστα παιδιά να μην χάνουν μαθήματα
Τυφώνας Milton: Αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper
Διαφημίσεις που προωθούν υγιείς τρόπους ζωής, συνήθειες ή υπηρεσίες γυμναστικής και προϊόντα εξακολουθούν να επιτρέπονται στην πλατφόρμα, εάν δεν «εστιάζουν στην απώλεια βάρους». Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε αναπτύξει την πολιτική με καθοδήγηση από την Εθνική Ένωση Διατροφικών Διαταραχών.
Χρήσιμο Tip: Πώς να ενσωματώσετε καρφίτσες Pinterest σε OneNote/Word για το Web
Η Sarah Bromma, επικεφαλής πολιτικής του Pinterest, δήλωσε σε συνέντευξή της ότι η αλλαγή αυτή δίνει προτεραιότητα στη «συναισθηματική και ψυχική υγεία και ευεξία των χρηστών του Pinterest, ειδικά εκείνων που επηρεάζονται άμεσα από διατροφικές διαταραχές ή διατροφική κουλτούρα ή την ντροπή για το σώμα τους σώματος».
Οι δαπάνες των brands απώλειας βάρους για διαφημίσεις σε τηλεοπτικές, ψηφιακές και έντυπες μορφές ανήλθαν σε 372 εκατομμύρια δολάρια μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2021, αύξηση 89% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία διαφημιστικών πληροφοριών MediaRadar. Στο Facebook η αύξηση στις ετήσιες δαπάνες για διαφημίσεις απώλειας βάρους έφτασε το 120%.
Το Pinterest αναφέρει ότι περισσότερο από το 60% των χρηστών του παγκοσμίως είναι γυναίκες. Η εταιρεία έχει από καιρό αντιμετωπίσει την καταπολέμηση του περιεχομένου υπέρ της διατροφικής διαταραχής στην πλατφόρμα της – από το 2015 έχει αποκλείσει αναζητήσεις για αυτό το είδος περιεχομένου και έχει κατευθύνει τους χρήστες σε ειδικούς οργανισμούς. Η υπηρεσία έχει ήδη κανόνες εναντίον διαφημίσεων που προωθούν χάπια απώλειας βάρους και αυτά που περιέχουν εικόνες πριν και μετά την απώλεια βάρους.
Δείτε επίσης: Google TV homepage: Θα εμφανίζονται αυτόματες βίντεο-διαφημίσεις
Τον Απρίλιο του 2021, το αντίπαλο κοινωνικό δίκτυο Instagram εξέδωσε μια συγγνώμη μετά από ένα «λάθος» που είχε ως αποτέλεσμα την προώθηση περιεχομένου απώλειας βάρους σε χρήστες με διατροφικές διαταραχές.
Πηγή πληροφοριών: theguardian.com