Η επερχόμενη λειτουργία διαφάνειας παρακολούθησης διαφημίσεων (ATT) στο iOS 14, έχει αυξήσει την αντιπαλότητα μεταξύ Facebook και Apple. Το Facebook ξεκινάει δοκιμές για τις δικές του ενημερώσεις, που θα ζητούν από τους χρήστες να επιτρέψουν την παρακολούθηση εφαρμογών και ιστότοπων. Αυτό έρχεται πριν από την επίσημη παρουσίαση της δυνατότητας από την Apple, που θα δώσει έμφαση ποιες εφαρμογές και ιστότοποι παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών της.
Το Facebook ασκεί πιέσεις ενάντια στη λειτουργία διαφάνειας παρακολούθησης διαφημίσεων του iOS 14 τους τελευταίους μήνες. Το χαρακτηριστικό είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει το περασμένο έτος, αλλά η Apple το ανέβαλε, έτσι ώστε η βιομηχανία να μπορεί να προετοιμαστεί για αυτή την μεγάλη αλλαγή.
Την περασμένη εβδομάδα, η ένταση μεταξύ Facebook και Apple κορυφώθηκε, με τον Mark Zuckerberg να δηλώνει ότι η Apple έχει «κίνητρο να παρέμβει» στην εταιρεία του και τον Tim Cook να λέει την επόμενη μέρα ότι το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook οδηγεί σε «πόλωση» και «βία». Επιπλέον, πιστεύεται ότι το Facebook ετοιμάζει αντιμονοπωλιακή αγωγή εναντίον της Apple σχετικά με την επερχόμενη δυνατότητα διαφάνειας παρακολούθησης διαφημίσεων iOS 14.
Σύμφωνα με το CNBC, το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεκινά τη δοκιμή των δικών του ενημερώσεων, που θα δίνουν στους χρήστες του τη δυνατότητα να αποφασίζουν εάν θα επιτρέψουν στην πλατφόρμα να παρακολουθεί τη δραστηριότητά τους. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν επίσης στο Instagram.
Cybersecurity: Υποχρεωτικό MFA για Google Cloud accounts
Google Cloud: Το MFA θα γίνει υποχρεωτικό
Παράξενες Πράσινες Κοιλίδες στα Πετρώματα του Άρη
Εκτός από την προώθηση της παρακολούθησης ως τρόπου προσφοράς εξατομικευμένων διαφημίσεων, το Facebοok ελπίζει επίσης να πείσει τους χρήστες να επιτρέψουν την παρακολούθηση για να «υποστηρίξουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις για να προσεγγίσουν πελάτες».
Το Facebook λέει πως ό, τι επιλογή κάνουν οι χρήστες κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμαστικής περιόδου θα τηρείται και θα αποθηκεύεται. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αλλάξουν τις ρυθμίσεις παρακολούθησης διαφημίσεων ανά πάσα στιγμή. Η Apple θα προσφέρει επίσης εναλλαγή για να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση και επιπλέον θα μπορούν να διαχειριστούν μεμονωμένες εφαρμογές.