ΑρχικήsecurityPayPal: Email απάτες χρέωσαν τους λογαριασμούς χρήστών!

PayPal: Email απάτες χρέωσαν τους λογαριασμούς χρήστών!

Tις τελευταίες δύο ημέρες, χρήστες της PayPal έλαβαν email για υποτιθέμενες χρεώσεις τους, που με μια πρώτη ματιά μοιάζει με απόπειρα phishing.

Συγκεκριμένα, το Twitter κατακλύστηκε από χρήστες, οι οποίοι εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για το τι μπορεί να έχει γίνει και δημοσίευσαν σε tweet τα email τους.

paypal email
PayPal: Email απάτες χρέωσαν τους λογαριασμούς χρήστών!

Το email της PayPal ενός χρήστη, που το κοινοποίησε και στο Twitter ρωτώντας αν έχει λάβει κάποιος άλλος αντίστοιχο μήνυμα, γράφει:

«Λάβατε μία χρέωση. O οργανισμός WHO COVID-19 σας έστειλε μία χρέωση για $35,00 USD.»

Με μια απλή αναζήτηση στο Twitter και στα φόρουμ χρηστών θα δείτε ότι δεν είναι ο μόνος χρήστης και ότι αυτή η απάτη δεν είναι καινούργια. Ο οργανισμός δεν είναι πάντα το WHO, αλλά το υπόλοιπο κείμενο του μηνύματος παραμένει το ίδιο.

Στην πραγματικότητα, το email προέρχεται από την PayPal, «service@paypal.com», και υπάρχει πραγματικά ένας λογαριασμός χρέωσης που σας περιμένει στον πίνακα ελέγχου ΡayPal. Η μεταφορά εκκρεμεί ήδη, ακόμα κι αν δεν κάνατε ποτέ κλικ στο μήνυμα ή στο κουμπί για πληρωμή του λογαριασμού.

Σε δήλωση στο Engadget, εκπρόσωπος της PayPal αναγνώρισε τις απάτες.

«Το γνωρίζουμε αυτό και πιστεύουμε ότι είναι ένα κοινό σύστημα που εκμεταλλεύεται μια εμπορική επωνυμία. Λαμβάνουμε σοβαρά κάθε περίπτωση πιθανών συστημάτων εξαπάτησης, έχουμε εργαστεί για την κατάργηση των λανθασμένων χρεώσεων και διασφαλίζουμε ότι οι πληροφορίες των πελατών μας είναι ασφαλείς. Εκτός από τη χρήση μιας σειράς εξελιγμένων προληπτικών μεθόδων ανίχνευσης και περιορισμού, σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα, θα αναλάβουμε άμεση δράση για την προστασία των λογαριασμών των πελατών μας.»

Η εκπρόσωπος αρνήθηκε να διευκρινίσει τι περιλαμβάνουν τα εργαλεία ανίχνευσης της email απάτης της PayPal. Επίσης, δεν απάντησε σε ερωτήσεις που αφορούσαν τα μέτρα προστασίας που εμποδίζουν κάποιον να στείλει έναν λογαριασμό χρέωσης.

PayPal: Email απάτες χρέωσαν τους λογαριασμούς χρήστών!

Επομένως, η καλύτερη κίνηση που μπορείτε να κάνετε σε αντίστοιχη περίπτωση είναι η «αμφισβήτηση της συναλλαγής». Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η PayPal, μια εταιρεία με ανώτατο όριο αγοράς 239,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δε διαθέτει εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Το Κέντρο Εξυπηρέτησης δεν είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή για κινητά – μόνο στον πίνακα ελέγχου σε περιηγητή – και πρέπει να περιμένετε να ξεπεράσει το όριο της συναλλαγής από την εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί, ώστε να είναι δυνατή η αναφορά.

Η PayPal έχει σίγουρα πρόβλημα απάτης. Αλλά μέχρι η εταιρεία να βελτιώσει τα εργαλεία ανίχνευσής της, εναπόκειται στους πελάτες.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS