H Amazon αποκάλυψε το «delivery robot» της, Scout, τον Ιανουάριο του 2019, αλλά επεκτείνεται με αργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια.
Η πρώτη κυκλοφορία του πραγματοποιήθηκε στη Snohomish County της Washington, ενώ τον προηγούμενο Αύγουστο προστέθηκε στη λίστα παραδόσεων του delivery robot μια μεγαλύτερη περιοχή, η Ivrine της California. Τώρα ο Scout δοκιμάζεται στις περιοχές Atlanta της Georgia και Franklin του Tennessee, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Amazon.
Δεν είναι σαφές πόσα ακριβώς ρομπότ βρίσκονται στο δρόμο και πόσους πελάτες εξυπηρετεί ο Scout. Φαίνεται, ωστόσο, ότι τα ρομπότ είναι πολύ πρωτότυπα και αντιμετωπίζονται με την κατάλληλη προσοχή για μια εταιρεία που έχει φτιάξει τη φήμη της στη γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση.
Η Amazon λέει ότι διαθέτει «μικρό αριθμό συσκευών delivery robot» που λειτουργούν τόσο στην Atlanta όσο και στο Franklin, και κάνουν παραδόσεις «Δευτέρα έως Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της ημέρας». Οι συσκευές μετακινούνται αυτόνομα αλλά συνοδεύονται από ένα ανθρώπινο μυαλό καθ’ όλη τη διάρκεια, έναν «Amazon Scout Ambassador» όπως το αποκαλεί η εταιρεία.
Υπάλληλος Καταγγέλλει την Apple για Παρακολούθηση
Το Europa Clipper της NASA οδεύει στον Δία
Τεράστιος δυνητικά επικίνδυνος αστεροειδής πλησιάζει τη Γη
Τα ρομπότ παράδοσης έχουν γίνει μια αρένα ταχείας ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, με μια σειρά από νεοσύστατες επιχειρήσεις να κυκλοφορούν τις δικές τους συσκευές. Μερικά ρομπότ έχουν μέγεθος καλαθιού, όπως το Amazon Scout, ενώ άλλα μοιάζουν περισσότερο με μικρά αυτοκίνητα. Με την πανδημία του Covid-19, το ενδιαφέρον για την τεχνολογία έχει αυξηθεί και πάλι καθώς οι εταιρείες αναζητούν τρόπους για την ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης επαφής και η ζήτηση για παραδόσεις στο σπίτι αυξάνεται.
Η Amazon λέει ότι οι δοκιμές της για το delivery robot συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και βοήθησαν την εταιρεία να «ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση των πελατών συμπληρώνοντας το δίκτυο μεταφορών της.»
Ωστόσο, μπορεί οι πρώτες δοκιμές των ρομπότ παράδοσης να είναι πολλά υποσχόμενες, όμως δεν είναι ακόμη σαφές εάν τα μηχανήματα μπορούν να χειριστούν την πολυπλοκότητα του πραγματικού κόσμου. Η πλοήγηση στα πεζοδρόμια χωρίς πολλά εμπόδια στα προάστια είναι αρκετά εύκολη, αλλά η αντιμετώπιση όλων των κινδύνων ενός δρόμου της πόλης είναι πολύ πιο δύσκολη.
Παρά την υπόσχεση της AI να δώσει στο delivery robot τo μυαλό που χρειάζεται για να κατευθύνεται εντελώς αυτόνομα, η Amazon εξακολουθεί να βασίζεται σε ανθρώπινους οδηγούς που χειρίζονται τις μηχανές από απόσταση για να κάνουν τα δρομολόγια.