ΑρχικήinetΤηλεϊατρική: Αυξήθηκε η χρήση της λόγω COVID-19!

Τηλεϊατρική: Αυξήθηκε η χρήση της λόγω COVID-19!

Η τηλεϊατρική υπάρχει εδώ και δύο περίπου δεκαετίες, ωστόσο η υιοθέτησή της από πολλές χώρες είναι περιορισμένη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι ΗΠΑ, όπου η πανδημία του Κορωνοϊού COVID-19 έχει επιφέρει πολλές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα. Με εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρη τη χώρα να αναγκάζονται να μείνουν στο σπίτι κατά την διάρκεια του lockdown και να ανησυχούν για πιθανή μόλυνση από τον ιό, πολλοί στρέφονται στις υπηρεσίες εικονικής διαβούλευσης εταιρειών τηλεϊατρικής. Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, οι περισσότεροι άνθρωποι που προσβάλλονται από τον COVID-19 περνούν ήπια την ασθένεια και μπορούν να αναρρώσουν στα σπίτια τους. Οι εταιρείες τηλεϊατρικής δίνουν στους ασθενείς την ευκαιρία να μιλήσουν για τα συμπτώματά τους και να αποφασίσουν εάν πρέπει να νοσηλευτούν ή όχι. Η CareClix, μια εταιρεία τηλεϊατρικής που εδρεύει στην Βιρτζίνια, έχει περισσότερους από 20 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, ενώ σημειώθηκε αύξηση της χρήσης της από πολίτες κατά 50% τον Μάρτιο. Η Zipnosis, μια άλλη εταιρεία τηλεϊατρικής που εδρεύει στη Μινεάπολη, ανέφερε ότι η επισκεψιμότητα στην πλατφόρμα της αυξήθηκε κατά 3.600% σε διάστημα 11 ημερών τον προηγούμενο μήνα.

Οι δύο αυτές εταιρείες έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις στην τηλεϊατρική. Η CareClix, που ιδρύθηκε το 2012, συνδέει τους ασθενείς με τους γιατρούς μέσω μιας πλατφόρμας βίντεο, προσφέροντας μία συνομιλία παρόμοια με εκείνη που θα είχαν με τον γιατρό τους, στο FaceTime, όπως δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της CareClix, John Korangy. Ενώ η τεχνολογία της CareClix χρησιμοποιείται από νοσοκομειακά δίκτυα και παρόχους υγειονομικής περίθαλψης των ΗΠΑ, η εταιρεία διαθέτει επίσης μια εσωτερική ομάδα γιατρών που μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες εξ αποστάσεως σε ασθενείς.

Η Zipnosis, από την άλλη πλευρά, λειτουργεί με βάση αυτό που είναι γνωστό ως “ασύγχρονη φροντίδα”, όπου ο γιατρός και ο ασθενής δεν χρειάζεται να βρίσκονται στον ίδιο χώρο ταυτόχρονα. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε πριν από μια δεκαετία, δίνει στους χρήστες να συμπληρώσουν ένα εικονικό ερωτηματολόγιο μέσω ενός εργαλείου τύπου chatbot που επεξεργάζεται τις απαντήσεις τους και τις εμφανίζει στον γιατρό για έλεγχο και διάγνωση. Η Zipnosis ισχυρίζεται ότι αυτό μπορεί να επιταχύνει σε μεγάλο βαθμό τη διαδικασία, επιτρέποντας στους γιατρούς να κάνουν διάγνωση μέσα σε 89 δευτερόλεπτα, κατά μέσο όρο.


Παρόλα αυτά, η τηλεϊατρική έχει και τους περιορισμούς της. Συγκεκριμένα, ορισμένες πολύπλοκες διαγνώσεις και θεραπείες απαιτούν προσωπικές αλληλεπιδράσεις. Εάν ένας ασθενής φαίνεται ιδιαίτερα άρρωστος, οι εταιρείες τηλεϊατρικής του συνιστούν να πάει σε μία κλινική ή ένα νοσοκομείο. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά το έργο των επαγγελματιών υγείας, ιδίως αυτή την περίοδο που η παγκόσμια πανδημία προκαλεί πιέσεις στα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης αλλά και στα άτομα μεμονωμένα, καθώς αναζητούν συνεχώς τρόπους να διαχειριστούν αυτήν την κρίση.
Τέλος, η CareClix έχει αρχίσει να προσφέρει δωρεάν αξιολογήσεις για τον COVID-19 στους χρήστες της πλατφόρμας της, ενώ πάνω από το 40% των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Zipnosis προσφέρουν επίσης δωρεάν συνεδριάσεις.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS