ΑρχικήinetNetflix: Τεράστια αύξηση συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020

Netflix: Τεράστια αύξηση συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020

Netflix

Το Netflix είναι μια από τις streaming υπηρεσίες που είδε τον αριθμό των συνδρομητών της να αυξάνεται σημαντικά την περίοδο του κορωνοϊού.

Το Netflix παρουσίασε εκρηκτική αύξηση στους συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και βγάζοντας λανθασμένες τις αρχικές προβλέψεις. Οι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 15,7 εκατομμύρια και τα έσοδα έφτασαν τα 5,76 δισεκατομμύρια δολάρια (αυξημένα κατά 27% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019). Αρχικά, οι ειδικοί είχαν πει ότι δεν μπορούσαν να είναι σίγουροι, καθώς δεν μπορούσαν να ξέρουν πώς θα επηρέαζε η πανδημία τα κέρδη.

Η πλειονότητα των συνδρομητών προήλθε από την Ευρώπη (περίπου 4,4 εκατομμύρια), ενώ 2,3 εκατομμύρια από ΗΠΑ και Καναδά.

Η αύξηση των συνδρομητών οφείλεται προφανώς στον εγκλεισμό των ανθρώπων λόγω κορωνοϊού. Οπότε μπορεί να είναι προσωρινή. Οι άνθρωποι μένουν σπίτι και ψάχνουν τρόπους για να περάσουν την ώρα τους ευχάριστα. Γι’ αυτό το λόγο, πολλοί από αυτούς έχουν στραφεί σε streaming υπηρεσίες.

συνδρομητών

Σε επιστολή του προς τους μετόχους, το Netflix δήλωσε ότι αναμένει αύξηση της θεαματικότητας και των συνδρομών αυτό το τρίμηνο, αλλά προειδοποίησε ότι μπορεί να υπάρξει μείωση μόλις οι άνθρωποι βγουν από την καραντίνα.

Το Netflix είπε ότι αναμένει 7,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, αλλά προειδοποίησε ότι αυτά είναι «εικασίες», καθώς δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα αρθούν τα μέτρα για την καραντίνα.

Η εταιρεία είπε, επίσης, ότι οι εκπομπές και οι ταινίες που αναμενόταν να κυκλοφορήσουν το δεύτερο τρίμηνο, θα κυκλοφορήσουν πιθανότατα όπως είχε προγραμματιστεί, καθώς η μαγνητοσκόπηση τους είχε ήδη ολοκληρωθεί.

Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε μειώσει την ποιότητα του streaming σε χώρες στις οποίες της είχε ζητηθεί. Τόσο το Netflix όσο και το YouTube ανακοίνωσαν τη μείωση της ποιότητας στην Ευρώπη για την ομαλή λειτουργία του Διαδικτύου.

Ωστόσο, το Netflix θα αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα, καθώς οι παραγωγές για κάποια νέα προγράμματα έχουν αναβληθεί. Από την άλλη, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να δαπανήσει 150 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει τη βιομηχανία του κινηματογράφου κατά την κρίση. Αυτό περιλαμβάνει ένα ταμείο 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει τους εργαζομένους στη βιομηχανία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου που πλήττονται από την κρίση και μια δωρεά 30 εκατομμυρίων δολαρίων σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Το Netflix δημοσίευσε, επίσης, μερικούς αριθμούς που δείχνουν τις προβολές ορισμένων δημοφιλών προγραμμάτων για το τρίμηνο. Περίπου 30 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολούθησαν το dating show “Love is Blind” και 64 εκατομμύρια παρακολούθησαν τη σειρά ντοκιμαντέρ “Tiger King”. Η ταινία “Spenser Confidential” προβλήθηκε σε 85 εκατομμύρια νοικοκυριά. Το Netflix άλλαξε τις μετρήσεις σχετικά με τις προβολές, τον Ιανουάριο. Ένας χρήστης πρέπει να παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα μόνο για δύο λεπτά. Αυτό αρκεί για να μετρηθεί από το Netflix ως προβολή.

Πριν από την κρίση, ένα από τα μεγαλύτερα θέματα για το Netflix ήταν ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στο χώρο του streaming, από εταιρείες όπως η Disney.

Ο CEO του Netflix, Reed Hastings, δήλωσε ότι είναι εντυπωσιασμένος με την απόδοση του Disney+.

Ο Hastings δήλωσε ότι το Netflix φροντίζει να ενισχύσει το περιεχόμενο για παιδιά και οικογένειες, για να ανταγωνιστεί τα εντυπωσιακά προγράμματα της Disney που είναι «φιλικά προς την οικογένεια».

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS