HomesecurityPOS Malware κλέβει τραπεζικές πληροφορίες από πελάτες των εστιατορίων Checkers and Rally’s

POS Malware κλέβει τραπεζικές πληροφορίες από πελάτες των εστιατορίων Checkers and Rally’s

Checkers and Rally’sΗ αλυσίδα εστιατορίων Checkers and Rally’s αποκάλυψε ότι έπεσε θύμα hacking επίθεσης, αφού κάποιοι απατεώνες μόλυναν τα συστήματα POS με κακόβουλο λογισμικό. Αυτό επέτρεψε στους hackers να κλέψουν πληροφορίες των καρτών των πελατών. Από την επίθεση, επηρεάστηκαν 103 καταστήματα σε 20 Πολιτείες της Αμερικής.

Το Checkers and Rally’s είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστιατορίων στο είδος της (οι άνθρωποι αγοράζουν το φαγητό τους μέσα από τα αυτοκίνητά τους, δεν χρειάζεται να κατέβουν και να μπουν στο εστιατόριο), στην Αμερική. Διαθέτει εστιατόρια σε 28 πολιτείες και έχει κυρίως hamburgers, hot dogs, πατάτες και milkshakes.

Η αλυσίδα συνεργάζεται με ειδικούς ασφαλείας για την αφαίρεση του κακόβουλου λογισμικού και έχει προσλάβει κορυφαίους ερευνητές ασφαλείας για τη διερεύνηση της υπόθεσης. Θα γίνει εκτεταμένη έρευνα σε όλα τα εστιατόρια, που επηρεάστηκαν από το κακόβουλο λογισμικό, ενώ έχουν ενημερωθεί και οι αρχές για την αντιμετώπιση του θέματος.

Τα εστιατόρια Checkers and Rally’s έκαναν μια δημοσίευση, για να ενημερώσουν τον κόσμο για το περιστατικό παραβίασης.

Το κακόβουλο λογισμικό σχεδιάστηκε για τη συλλογή πληροφοριών, που είναι αποθηκευμένες στις κάρτες, που χρησιμοποιούσαν οι πελάτες για να πληρώνουν. Μέσα σε αυτές τις πληροφορίες, περιλαμβάνονται το όνομα του κατόχου της κάρτας, ο αριθμός της κάρτας, ο κωδικός ασφαλείας (επαλήθευσης) της κάρτας και η ημερομηνία λήξης της.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις έρευνες, δεν έχουν επηρεαστεί όλα τα εστιατόρια της αλυσίδας. Επίσης, φαίνεται πως δεν έχουν επηρεαστεί όλοι οι πελάτες των εστιατορίων, στα οποία έγινε η επίθεση.

Η αλυσίδα Checkers and Rally’s διαθέτει περίπου 900 εστιατόρια σε ολόκληρη τη χώρα. Το θέμα ασφαλείας βρέθηκε στο 15%, δηλαδή σε 103 εστιατόρια.

Η εγκατάσταση του κακόβουλου λογισμικού στο σύστημα POS, στα περισσότερα εστιατόρια, έγινε στο διάστημα μεταξύ 2018-2019. Κάποια είχαν επηρεαστεί και νωρίτερα. Η αλυσίδα εντόπισε το περιστατικό παραβίασης τον Απρίλιο του 2019 και προχώρησε αμέσως σε διαδικασίες για την αφαίρεση του κακόβουλου λογισμικού.

Το θετικό στοιχείο είναι ότι δεν επηρεάστηκαν όλοι οι πελάτες, που επισκέφτηκαν τα συγκεκριμένα εστιατόρια αυτές τις χρονικές περιόδους.

Παρόλα αυτά, η αλυσίδα εστιατορίων ενημερώνει όλους τους δυνητικά επηρεασμένους πελάτες και τους συμβουλεύει να επικοινωνήσουν αμέσως με τις τράπεζες, σε περίπτωση που έχουν εντοπίσει κάποια ύποπτη δραστηριότητα.

Μετά το περιστατικό, τα εστιατόρια πήραν extra μέτρα προστασίας και δήλωσαν ότι συνεργάζονται με τις αρχές και με τις τράπεζες, με τις οποίες συνεργάζονται οι πελάτες τους, για τη διευθέτηση του θέματος.

Οι πελάτες, που έχουν επιπλέον ερωτήσεις, μπορούν να επικοινωνήσουν με τα εστιατόρια.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

LIVE NEWS