Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Διαφημιστές κάνουν αγωγή στο Facebook για παραπλάνηση

αγωγήΜια ομάδα διαφημιστών έχει ασκήσει αγωγή εναντίον του Facebook, υποστηρίζοντας ότι ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης, γνώριζε την ύπαρξη σφαλμάτων στα ad-metrics, που μετρούν την προβολή των διαφημιστικών βίντεο στην πλατφόρμα του, αλλά δεν τους ενημέρωσε γι’ αυτά.

Μέσα από 80.000 σελίδες εσωτερικών αρχείων του Facebook που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο δικαστικών διαδικασιών, διαπίστωσαν ότι η εταιρεία ανακάλυψε τις εσφαλμένες εκτιμήσεις από το έτος 2015.

Παρ’ όλα αυτά, το Facebook φέρεται ότι έκρυψε τις εσφαλμένες μετρήσεις για περισσότερο από ένα χρόνο πριν τις αποκαλύψει το 2016.

Οι διαφημιζόμενοι ισχυρίστηκαν ότι η εταιρεία έχει εμπλακεί σε αθέμιτη επιχειρηματική συμπεριφορά, παρουσιάζοντας ανακριβείς μετρήσεις που υπερεκτιμούσαν την ώρα παρακολούθησης των διαφημίσεών τους από τους χρήστες.

Αναφερόμενη στα εσωτερικά έγγραφα του Facebook ως αποδεικτικά στοιχεία, η αγωγή υποστηρίζει περαιτέρω ότι ο εσφαλμένος υπολογισμός ήταν πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που γνωστοποιήθηκε τελικά στους διαφημιστές.

Σύμφωνα με την καταγγελία, εάν το Facebook είχε αναφέρει αμέσως τα σφάλματα, οι διαφημιζόμενοι θα είχαν δει μια απότομη πτώση στα στατιστικά στοιχεία των θεατών τους, κάτι που θα τους είχε αναγκάσει να σταματήσουν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα σημαντική απώλεια εσόδων για την εταιρεία.

Εν τω μεταξύ, το Facebook δήλωσε σε απάντηση:

«Αυτή η αγωγή δεν έχει καμία αξία και έχουμε καταθέσει μια πρόταση που απορρίπτει αυτές τις αξιώσεις. Οι δηλώσεις ότι προσπαθήσαμε με οποιονδήποτε τρόπο να κρύψουμε αυτό το θέμα από τους συνεργάτες μας είναι ψευδείς.»

Το Facebook ισχυρίζεται ότι ενημέρωσε τους πελάτες μόλις εντοπίστηκαν τα λάθη και ενημέρωσε το κέντρο βοήθειας για να εξηγήσει το θέμα.

Σε μια ξεχωριστή καταγγελία που κατέθεσε άλλη εταιρεία, το Facebook αντιμετωπίζει ισχυρισμούς ότι παραπλανούσε την εκτιμώμενη προσέγγιση του κοινού για τους διαφημιζόμενους. Αλλά η εταιρεία έχει αρνηθεί και αυτούς τους ισχυρισμούς.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *