Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!
infosec

Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!

Ένα νέο σφάλμα πλήττει τα Surface της Microsoft, καθώς πρόσφατο firmware update προκαλεί ανακριβής παρουσίαση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας...
Read More
infosec

Κυκλοφόρησε ενημέρωση που διορθώνει ευπάθεια σε δημοφιλές plugin του WordPress

Ένας ερευνητής ασφάλειας αποκάλυψε λεπτομέρειες για μια κρίσιμη ευπάθεια σε ένα από τα δημοφιλή και ευρέως ενεργά plugins για το...
Read More
infosec

Group IB: Δυο hacker groups επιτίθενται σε Ρωσικές τράπεζες

Η Group IB εντόπισε μια τεράστια καμπάνια προσποιούμενη την κεντρική τράπεζα της Ρωσίας, με στόχο διάφορα Ρωσικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τα...
Read More
infosec

Bug του Gmail επιτρέπει την τροποποίηση του «From:» header

Ένα Bug που εντοπίστηκε στην δομή του “From:” header του Gmail θα μπορούσε να εμφανίζει μια διαφορετική διεύθυνση email από...
Read More
infosec

Γιατί κλείδωσαν μυστηριωδώς οι λογαριασμοί της Apple;

Πιστεύετε πως επιχείρησε κάποιος να χακάρει τον Apple λογαριασμό σας; Δεν είστε ο μόνος! Από την Τρίτη, πολλοί χρήστες των...
Read More
Latest Posts

Διαφημιστές κάνουν αγωγή στο Facebook για παραπλάνηση

αγωγήΜια ομάδα διαφημιστών έχει ασκήσει αγωγή εναντίον του Facebook, υποστηρίζοντας ότι ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης, γνώριζε την ύπαρξη σφαλμάτων στα ad-metrics, που μετρούν την προβολή των διαφημιστικών βίντεο στην πλατφόρμα του, αλλά δεν τους ενημέρωσε γι’ αυτά.

Μέσα από 80.000 σελίδες εσωτερικών αρχείων του Facebook που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο δικαστικών διαδικασιών, διαπίστωσαν ότι η εταιρεία ανακάλυψε τις εσφαλμένες εκτιμήσεις από το έτος 2015.

Παρ’ όλα αυτά, το Facebook φέρεται ότι έκρυψε τις εσφαλμένες μετρήσεις για περισσότερο από ένα χρόνο πριν τις αποκαλύψει το 2016.

Οι διαφημιζόμενοι ισχυρίστηκαν ότι η εταιρεία έχει εμπλακεί σε αθέμιτη επιχειρηματική συμπεριφορά, παρουσιάζοντας ανακριβείς μετρήσεις που υπερεκτιμούσαν την ώρα παρακολούθησης των διαφημίσεών τους από τους χρήστες.

Αναφερόμενη στα εσωτερικά έγγραφα του Facebook ως αποδεικτικά στοιχεία, η αγωγή υποστηρίζει περαιτέρω ότι ο εσφαλμένος υπολογισμός ήταν πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που γνωστοποιήθηκε τελικά στους διαφημιστές.

Σύμφωνα με την καταγγελία, εάν το Facebook είχε αναφέρει αμέσως τα σφάλματα, οι διαφημιζόμενοι θα είχαν δει μια απότομη πτώση στα στατιστικά στοιχεία των θεατών τους, κάτι που θα τους είχε αναγκάσει να σταματήσουν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα σημαντική απώλεια εσόδων για την εταιρεία.

Εν τω μεταξύ, το Facebook δήλωσε σε απάντηση:

«Αυτή η αγωγή δεν έχει καμία αξία και έχουμε καταθέσει μια πρόταση που απορρίπτει αυτές τις αξιώσεις. Οι δηλώσεις ότι προσπαθήσαμε με οποιονδήποτε τρόπο να κρύψουμε αυτό το θέμα από τους συνεργάτες μας είναι ψευδείς.»

Το Facebook ισχυρίζεται ότι ενημέρωσε τους πελάτες μόλις εντοπίστηκαν τα λάθη και ενημέρωσε το κέντρο βοήθειας για να εξηγήσει το θέμα.

Σε μια ξεχωριστή καταγγελία που κατέθεσε άλλη εταιρεία, το Facebook αντιμετωπίζει ισχυρισμούς ότι παραπλανούσε την εκτιμώμενη προσέγγιση του κοινού για τους διαφημιζόμενους. Αλλά η εταιρεία έχει αρνηθεί και αυτούς τους ισχυρισμούς.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *