ΑρχικήsecurityGoogle, Yahoo & Facebook συνεργάζονται για την black list των Bad Bots

Google, Yahoo & Facebook συνεργάζονται για την black list των Bad Bots

​Η Google, η Yahoo και το Facebook συνεργάζονται για να βάλουν σε black list τα Bad Bots

Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Google, η Facebook και η Yahoo ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα που θα αποκλείει ψεύτικο web traffic με το να βάζει στη μαύρη λίστα flagged IP διευθύνσεις.

Σήμερα, η πλειοψηφία των κέντρων δεδομένων κίνησης (data center traffic) δεν απαρτίζεται από ανθρώπους ή είναι παράνομη, έτσι ώστε να καταπολεμηθεί αυτό το θέμα το Trustworthy Accountability Group (TAG) ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα που θα αξιοποιήσει τα εσωτερικά δεδομένα της black list  της Google για να φιλτράρει τα bots.

Το νέο πιλοτικό πρόγραμμα θα απορρίπτει την κυκλοφορία από τα web robots ή bots κάνοντας χρήση μιας black list, κόβοντας ένα σημαντικό μέρος της κυκλοφορίας στο web μέσα από τα κέντρα δεδομένων, δήλωσε ο Διαχειριστής διαφημίσεων της Google, Vegard Johnsen.

Google, Yahoo & Facebook συνεργάζονται για την black list των Bad Bots black list black list
Το νέο πιλοτικό πρόγραμμα θα απορρίπτει την κυκλοφορία από τα web robots ή bots κάνοντας χρήση μιας black list, κόβοντας ένα σημαντικό μέρος της κυκλοφορίας στο web μέσα από τα κέντρα δεδομένων, δήλωσε ο Διαχειριστής διαφημίσεων της Google, Vegard Johnsen.

Η Google ή οποιαδήποτε άλλη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας διατηρεί μια Μαύρη Λίστα που απαριθμεί ύποπτες διευθύνσεις IP των συστημάτων πληροφορικής σε κέντρα δεδομένων που προσπαθούν να ξεγελάσουν τον χρήστη να κάνει κλικ σε διαφημίσεις. Η DoubleClick μαύρη λίστα της Google από μόνη της απέκλεισε το 8,9% των κέντρων δεδομένων κίνησης τον περασμένο Μάιο.

Η Facebook και η Yahoo μπορούν να συνεισφέρουν στην black list

Εκτός από το Google, το νέο πρόγραμμα της TAG θα λάβει βοήθεια από άλλους ηγέτες της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Yahoo, Dstillery, MediaMath, Quantcast, Rubicon Project και TubeMogul να μοιραστούν τις δικές τους εσωτερικές μαύρες λίστες των κέντρων δεδομένων.

«Με τη συνένωση των συλλογικών μας προσπαθειών και σε συνεργασία με τους φορείς του κλάδου, μπορούμε να δημιουργήσουμε ισχυρές άμυνες ενάντια σε εκείνους που επιθυμούν να επωφεληθούν του οικοσυστήματός μας», δήλωσε ο Johnsen σε ένα blog post.

«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα Καταπολέμησης της Απάτης TAG για να μετατρέψει αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα σε ένα εργαλείο για ολόκληρη τη βιομηχανία.»

Η απάτη γύρω από το «Κάντε κλικ» έχει γίνει ένα σημαντικό θέμα για τις μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς κλέβει χρήματα από τους διαφημιζόμενους και μειώνει την πίστη στην online καμπάνιες.

Οι απατεώνες κάνουν περιουσίες

Ορισμένοι εκδότες τρέχουν ακόμη και εξειδικευμένα εργαλεία σε κέντρα δεδομένων που δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις διαφημίσεων για να ανεβάσουν τον αριθμό των clicks. Δύο τέτοια εργαλεία είναι τα παρακάτω:

·         UrlSpirit

·         HitLeap

Το UrlSpirit είναι ένα λογισμικό που λειτουργεί ως μια μορφή του botnet. Συγκεκριμένα URLs διανέμεται στο Internet Explorer (IE) και εκτελείται στα περισσότερα από τα data center κουτιά που λειτουργούν UrlSpirit.

Από την άλλη είναι το λογισμικό HitLeap που χρησιμοποιεί το Chromium Embedded Framework, αντί του Internet Explorer.

Το TAG θα κυκλοφορήσει σύντομα ένα σύνολο αρχών για online σχόλια χρηστών που θα ενσωματώνονται στη συνέχεια στο τελικό πιλοτικό πρόγραμμα. Το εργαλείο ανίχνευσης απάτης διαφημίσεων θα είναι διαθέσιμο στο κοινό έως τα τέλη του 2015.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS