ΑρχικήinetSky: Προειδοποιεί τους πελάτες για χρεώσεις στον παλιό εξοπλισμό

Sky: Προειδοποιεί τους πελάτες για χρεώσεις στον παλιό εξοπλισμό

Η SKY ενημέρωσε τους πελάτες ότι ο παλιός εξοπλισμός πρέπει να επιστραφεί, διαφορετικά θα υπάρξουν χρεώσεις. Είτε αποχωρείτε από τη Sky είτε έχετε αναβαθμίσει σε ένα καινούργιο κουτί, η εταιρεία απαιτεί να επιστρέψετε το προηγούμενο κιτ.

Δείτε επίσης: Οι ΗΠΑ απαγορεύουν τις πωλήσεις εξοπλισμού Huawei, ZTE – Φόβοι για κατασκοπεία

Sky

Μόνο οι πιο πρόσφατες συσκευές υπόκεινται σε χρέωση εάν δεν τις επιστρέψετε. Αλλά αν κάνετε το λάθος να πουλήσετε ή να αγοράσετε το προηγούμενο κουτί μπορεί να σας κοστίσει εκατοντάδες ευρώ. Συνιστάται να ελέγξετε προσεκτικά το προϊόν πριν το αγοράσετε, ακόμα και αν υπάρχει η πιθανότητα να είναι κατεστραμμένο.

Το πιο ακριβό προϊόν στη δέσμη είναι το κουτί Sky Q 2TB, που έχει κόστος 156 ευρώ στην περίπτωση που δεν επιστραφεί. Το κόστος ενός κουτιού Sky Q με χωρητικότητα 1 TB είναι 133 ευρώ, ενώ ο Sky Q Mini κοστίζει 58 ευρώ. Αυτό ισχύει και για το online kit. Για να αποκτήσετε ένα Sky Q Hub/Sky Broadband Hub χωρίς να το επιστρέψετε, θα χρειαστεί να πληρώσετε 58 ευρώ, ενώ ένα Sky Broadband Booster έχει κόστος 40 ευρώ.

Από τον Φεβρουάριο, η εταιρεία πήρε δάνεια από τη διαδικτυακή τηλεόραση Sky Stream. Αν υπάρξουν αλλαγές, βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε τις συσκευές. Η εταιρεία Sky ενημερώνει ότι θα χρεώσει όποιον εξοπλισμό δεν επιστραφεί. Άρα, αν έχετε περισσότερες από μία συσκευές, μπορείτε να καταλήξετε να πληρώσετε πολλά χρήματα.

Δείτε ακόμα: Apple: Τερματίζει την εφαρμογή καιρού Dark Sky
χρεώσεις

Εάν δεν επιστρέψετε αυτόν τον εξοπλισμό εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου, θα πρέπει να πληρώσετε μια χρέωση χωρίς επιστροφή“, λέει η εταιρεία.

Θα σας στείλουμε μηνύματα, email ή γράμματα για να σας υπενθυμίσουμε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό σας, εάν δεν τον έχουμε πάρει πίσω.”

Και στη συνέχεια, εάν δεν λάβουμε ακόμα τον εξοπλισμό πίσω στο χρονικό πλαίσιο που έχει δοθεί, θα λάβετε μια επιστολή ή ένα email που θα επιβεβαιώνει τι θα χρεωθείτε.

Εάν θεωρείτε ότι το να μην επιστρέψετε το κουτί και απλά να πληρώσετε σημαίνει ότι μπορείτε να το κρατήσετε, μάλλον πρέπει να το σκεφτείτε ξανά. Η Sky προσθέτει: “Η πληρωμή μιας χρέωσης χωρίς επιστροφή δεν αγοράζει τον εξοπλισμό, είναι απλώς ένα κόστος για τη μη επιστροφή. Θα εξακολουθεί να είναι ιδιοκτησία της Sky και θα συνεχίσουμε να θέλουμε να το επιστρέψετε“.

Δείτε επίσης: No Man’s Sky: Η καινούρια ενημέρωση Interceptor

Συνολικά, θα έχετε διαθέσιμες 60 ημέρες για να επιστρέψετε το κιτ σας. Όσοι ακύρωσαν λόγω οφειλών θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα εντός 30 ημερών. Για να επιστρέψετε πράγματα, ο ευκολότερος τρόπος είναι να τα παραδώσετε σε έναν μηχανικό της εταιρείας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του για την εγκατάσταση του νέου εξοπλισμού.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS