ΑρχικήYoutubeΟι επιστήμονες ανακάλυψαν κάτι φοβερό να κρύβεται πίσω από τον Γαλαξία μας

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν κάτι φοβερό να κρύβεται πίσω από τον Γαλαξία μας

Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ένα εκπληκτικό εύρημα – μια κρυφή εξωγαλαξιακή δομή που βρίσκεται πίσω από τον Γαλαξία μας.

Δείτε επίσης: Υπέροχες εικόνες του Γαλαξία τραβήχτηκαν με ένα iPhone 14 Pro

Γαλαξία

Η δομή δεν είναι ορατή επειδή βρίσκεται στη λεγόμενη “ζώνη αποφυγής“. Επειδή κρύβεται από τη “σκιά” του δικού μας γαλαξία, αυτό το τμήμα του διαστήματος έχει εξερευνηθεί ελάχιστα.

Η ζώνη γαλαξιακής συσκότισης, συμβαίνει όταν σκόνη και αστέρια από τον δικό μας γαλαξία εμποδίζουν το φως του καθώς έρχεται στη Γη. Περίπου το 10 τοις εκατό του ουρανού εξακολουθεί να αποτελεί μυστήριο για εμάς, επειδή είναι κρυμμένο πίσω από τον γαλαξία μας.

Η νέα ανακάλυψη φωτίζει ορισμένα από τα γεγονότα που συνέβησαν στην εν πολλοίς άγνωστη ζώνη. Υποδηλώνουν την παρουσία ενός άλλου σμήνους γαλαξιών, λένε οι ερευνητές σε ένα νέο προ-τυπωμένο έγγραφο.

Πρόσφατα, για να κατανοήσουν καλύτερα τη ζώνη αποφυγής, οι επιστήμονες την εξέτασαν μέσα από διαφορετικά μήκη κύματος χρησιμοποιώντας διάφορα μηχανήματα. Παρόλο που η τεχνολογία μας επέτρεψε να εξερευνήσουμε μεγαλύτερο μέρος της περιοχής, ένα μεγάλο μέρος της παραμένει άγνωστο.

Δείτε ακόμα: Διερχόμενος Νάνο-Γαλαξίας κάνει τα αστέρια να αναπηδούν

εξωγαλαξιακή δομή

Οι επιστήμονες είχαν υποψιαστεί ότι υπήρχε κάποιο είδος δομής στη ζώνη λόγω αυτών των ενδείξεων. Χρησιμοποίησαν την έρευνα VVV για να επιβεβαιώσουν μια μακροχρόνια θεωρία.

Η έρευνα χρησιμοποιεί υπέρυθρα μήκη κύματος για τη σάρωση της ζώνης. Ο εξοπλισμός που αναπτύχθηκε επιτρέπει πλέον στους επιστήμονες να εξετάζουν το ορατό φως που αποκλείεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον Γαλαξία μας.

Κοιτάζοντας μέσα από το τηλεσκόπιο, είδαν πολλούς διαφορετικούς γαλαξίες που πιθανότατα αποτελούν μέρος της εξωγαλαξιακής δομής που είχαν ανακαλύψει νωρίτερα οι ερευνητές.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η δομή μπορεί να αποτελείται από τουλάχιστον 58 γαλαξίες. Μελλοντικές εργασίες θα μπορούσαν ενδεχομένως να αποκαλύψουν κι άλλους, καθώς και να παράσχουν βελτιωμένες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθός τους.

Δείτε επίσης: Το διαστημικό τηλεσκόπιο Webb στρέφει το βλέμμα του στον γαλαξία Cartwheel

Μια νέα δημοσίευση με τίτλο “Unveiling a new extragalactic structure hidden by the Milky Way“, δημοσιεύτηκε στο Arxiv και υποβλήθηκε στο περιοδικό Astronomy and Astrophysics.

Absenta Miahttps://www.secnews.gr