ΑρχικήsecurityNCSC: 33 εκατομμύρια ειδοποιήσεις σε εταιρείες της Βρετανίας

NCSC: 33 εκατομμύρια ειδοποιήσεις σε εταιρείες της Βρετανίας

Σύμφωνα με μία αναφορά του Εθνικού Κέντρου Ασφάλειας στον Κυβερνοχώρο στο Ηνωμένο Βασίλειο (NCSC), έχουν σταλεί 33 εκατομμύρια ειδοποιήσεις σε οργανισμούς σε όλη τη χώρα, που έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία «Early Warning». Επιπλέον, η κυβερνητική υπηρεσία αντιμετώπισε έναν αριθμό ρεκόρ διαδικτυακών απατών το 2021, αφαιρώντας περισσότερες από 2,7 εκατομμύρια από το διαδίκτυο.

Δείτε επίσης: Cloud: Οι ομάδες ασφαλείας έχουν κουραστεί από τις άπειρες ειδοποιήσεις
NCSC

Τα κακόβουλα λογισμικά που αντιμετωπίζει το NCSC, περιλαμβάνουν ψεύτικες εγκρίσεις διασημοτήτων για δώρα κρυπτονομισμάτων, καμπάνιες που σχετίζονται με τον COVID-19, ψεύτικα email εκβιασμού που υποδύονται το NCSC ή άλλα εθνικά όργανα επιβολής του νόμου και πλαστές ειδοποιήσεις παράδοσης δεμάτων.

Η καταπολέμηση των απατεώνων είναι πλέον πιο αποτελεσματική, χάρη στην αναβάθμιση του προγράμματος Active Cyber ​​Defense (ACD) το 2021, για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αναδυόμενων απειλών.

Το NCSC λέει ότι ο αριθμός-ρεκόρ των διαδικτυακών απατών που εντοπίστηκαν και αφαιρέθηκαν είναι το αποτέλεσμα της επέκτασης των αμυνών και όχι τόσο της μεγάλης αύξησης των δραστηριοτήτων απάτης.

Πιο συγκεκριμένα, ο οργανισμός εντόπισε και αφαίρεσε περισσότερες από 1.400 καμπάνιες phishing με θέμα το NHS το 2021, αριθμός 11 φορές υψηλότερος σε σύγκριση με τους αριθμούς του 2020.

Δείτε ακόμα: Google: Ειδοποιήσεις αεροπορικών επιδρομών σε χρήστες Android στην Ουκρανία

Μια άλλη αξιοσημείωτη περίπτωση μαζικών καταργήσεων είναι αυτή του κακόβουλου λογισμικού Flubot για συσκευές Android, το οποίο διανέμεται στους χρήστες smartphone μέσω SMS «χαμένης παράδοσης δεμάτων». Το NCSC έβαλε φρένο στη διάδοσή του αποκλείοντας πάνω από 1,2 εκατομμύρια τομείς που συνδέονται με αυτό.

ειδοποιήσεις

Όσον αφορά τις απάτες που αντιμετωπίστηκαν συνολικά το 2021, ο αριθμός των 2,7 εκατομμυρίων είναι τέσσερις φορές υψηλότερος από τον αντίστοιχο αριθμό απατών που εντοπίστηκαν και σταμάτησαν το 2020.

Ίσως το πιο σημαντικό έργο του NCSC για το 2021 ωστόσο, ήταν η ανάπτυξη της υπηρεσίας Early Warning, η οποία μέχρι το τέλος του έτους μετρούσε 4.600 πελάτες.

Κατά μέσο όρο, η υπηρεσία επισήμανε 90.410 συμβάντα καθημερινά, υποδεικνύοντας ότι εντοπίστηκε κάτι δυνητικά κακόβουλο στο σύστημα ενός πελάτη.

Δείτε επίσης: Η Google διορθώνει Android Auto bug – δεν εμφανίζονταν ειδοποιήσεις μηνυμάτων

Η υπηρεσία Early Warning στέλνει ειδοποιήσεις στις ακόλουθες τρεις περιπτώσεις:

  1. Ένα σύστημα έχει παραβιαστεί ενεργά από κακόβουλο λογισμικό.
  2. Υπάρχουν ενδείξεις πιθανής κατάχρησης, όπως η επιθετική σάρωση δικτύου.
  3. Υπάρχουν ευάλωτες υπηρεσίες και ανοιχτές θύρες που εκτίθενται στο διαδίκτυο.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την υπηρεσία, επισκεφτείτε αυτήν την ιστοσελίδα.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS