ΑρχικήinetΗ τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να αυξηθεί λόγο του πολέμου

Η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να αυξηθεί λόγο του πολέμου

Καθώς η τιμή του φυσικού αερίου στις ΗΠΑ έφτασε σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ, στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να μην είναι πλέον ένα ασφαλές καταφύγιο για όσους θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η Ρωσία παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή του νικελίου που καταλήγει σε μπαταρίες που χρησιμοποιούνται από πολλά ηλεκτρικά οχήματα, ένα μέταλλο που ανεβάζει την τιμή ακόμη πιο γρήγορα από το πετρέλαιο.

τιμή

Δείτε επίσης: Sony και Honda θα φτιάξουν ηλεκτρικά οχήματα μαζί

Στις 25 Φεβρουαρίου, το νικέλιο διαπραγματευόταν στο Χρηματιστήριο Μετάλλων του Λονδίνου για περίπου 24.000 δολάρια ο τόνος, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Μέχρι τις 8 Μαρτίου, διαπραγματευόταν στα 80.000 $ και το Χρηματιστήριο Μετάλλων του Λονδίνου είχε αναστείλει τις συναλλαγές. Υπάρχουν μερικοί λόγοι για τη μαζική άνοδο της τιμής, όπως οικονομικές ανατροπές, αλλά είναι επίσης αδύνατο για την αγορά να αγνοήσει το γεγονός ότι ένας σημαντικός παραγωγός νικελίου βρίσκεται σε πόλεμο και αντιμετωπίζει μια σειρά διεθνών κυρώσεων.

Όσον αφορά την εξόρυξη νικελίου, η Ρωσία δεν είναι ένας τεράστιος παίκτης. Σύμφωνα με τη WSJ, η χώρα προμηθεύει έως το 6% του παγκόσμιου νικελίου. Αλλά ο ρόλος της Ρωσίας στην παραγωγή του νικελίου που χρησιμοποιείται στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων είναι μια διαφορετική ιστορία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Benchmark Mineral Intelligence λέει ότι το 20% αυτής της προμήθειας, προέρχεται από μία μόνο ρωσική εταιρεία.

Δείτε ακόμα: Η Tesla παρέδωσε περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα το 2021

ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες φυσικά, γνωρίζουν τη σπανιότητα του νικελίου. Ο Elon Musk, Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, δήλωσε στο Twitter στα τέλη Φεβρουαρίου ότι η εταιρεία EV του σχεδιάζει να μετατοπίσει τα αυτοκίνητά της, μακριά από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διψούν για νικέλιο. Είπε ότι η Tesla θα κινηθεί προς την τεχνολογία καθόδου σιδήρου, αλλά είναι δύσκολο να πούμε πόσο χρόνο θα διαρκέσει αυτή η διαδικασία. Επίσης, δεν βοηθά με τα πιο επιθυμητά μοντέλα μεγάλης εμβέλειας. Σύμφωνα με το Bloomberg και το Reuters, οι τιμές του νικελίου είχαν ήδη γίνει πρόβλημα για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων ακόμη και πριν από την εισβολή.

Δεν είναι αδύνατο να κατασκευαστούν μπαταρίες χωρίς νικέλιο. Η Volkswagen και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν άλλες τεχνολογίες μπαταριών που δεν το χρησιμοποιούν ή κοβάλτιο, σύμφωνα με το Reuters.

Δείτε επίσης: Η BMW παρέδωσε ένα εκατομμύριο «ηλεκτρικά» οχήματα

Όμως, όπως η ενεργειακή πολιτική, η παραγωγή και η ενσωμάτωση μπαταριών είναι ένα μεγάλο θέμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, κι εάν οι τιμές του νικελίου και άλλων μετάλλων παραμείνουν υψηλές, τότε θα πρέπει να βρουν εναλλακτικές πολύ πιο γρήγορα. Εάν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν τη μετατόπιση γρήγορα, θα μπορούσε να θέσει τα EV ακόμα πιο απρόσιτα για τους περισσότερους Αμερικανούς, σε μια εποχή που οι τιμές του φυσικού αερίου τα κάνουν να φαίνονται καλύτερα από ποτέ.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS