Σε περίπτωση που κλειδωθήκατε έξω από τον λογαριασμό σας στο Facebook, η διαδικασία επιστροφής δεν είναι εύκολη. Ευτυχώς, η Meta εξορθολογίζει λίγο τα πράγματα επιτρέποντας τώρα μια συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, που μπορεί να σας βοηθήσει να επιστρέψετε στον λογαριασμό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε επίσης: Facebook metaverse: Ανοίγει την εφαρμογή εικονικού κόσμου για όλους στις Η.Π.Α.
Πολλές από τις εργασίες εξυπηρέτησης πελατών που κάνει το Facebook, απευθύνονται σε δημιουργούς στην πλατφόρμα. Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εφαρμογή Facebook έχει μια συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών υπό δοκιμή, η οποία θα είναι διαθέσιμη για τους αγγλόφωνους χρήστες. Η εταιρεία δεν ήταν ξεκάθαρη σχετικά με το ποιος θα έχει πραγματικά πρόσβαση, οπότε αν έχετε κλειδωθεί έξω από τον λογαριασμό σας, μπορείτε να το δοκιμάσετε.
Δείτε ακόμα: Facebook Messenger: Το app δοκιμάζει την λειτουργία “Split Payments”
Τα καλύτερα τηλέφωνα Motorola για το 2024
Νέα στοιχεία: Η Αφροδίτη μάλλον δεν είχε ποτέ ωκεανούς
Υπάλληλος Καταγγέλλει την Apple για Παρακολούθηση
«Στην εφαρμογή Facebook συγκεκριμένα, ξεκινήσαμε επίσης να δοκιμάζουμε τη βοήθεια ζωντανής συνομιλίας για ορισμένους αγγλόφωνους χρήστες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των δημιουργών, οι οποίοι έχουν αποκλειστεί από τους λογαριασμούς τους», δήλωσε η Meta σε μια ανάρτηση blog. «Αυτή η πρώτη δοκιμή εστιάζει σε όσους δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους λόγω ασυνήθιστης δραστηριότητας ή των οποίων οι λογαριασμοί έχουν τεθεί σε αναστολή λόγω παραβίασης των κοινοτικών κανόνων. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που το Facebook θα προσφέρει ζωντανή βοήθεια σε άτομα που έχουν αποκλειστεί από τους λογαριασμούς τους».
Δείτε επίσης: Η Meta καλείται να πουλήσει το Giphy
Η Meta ανακοίνωσε επίσης ότι βελτιώνει την εποπτεία σχολίων για τους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα. “Προσθέτουμε περισσότερα στοιχεία ελέγχου για να σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε τη συζήτηση γύρω από το περιεχόμενό σας, όπως τον αποκλεισμό ενός χρήστη και νέων λογαριασμών που δημιουργούν, και τη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο αποκρύπτετε ανεπιθύμητα σχόλια στις αναρτήσεις σας“, δήλωσε η εταιρεία.