Το Facebook κυκλοφορεί το Business Suite, που θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να συνδυάσουν Messenger και Instagram.
Η εφαρμογή Facebook Business Suite, θα συγχωνεύσει τις τρεις εφαρμογές, ώστε οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα από πελάτες, και ειδοποιήσεις και σε έναν ενιαίο φάκελο εισερχομένων.
Η εφαρμογή θα επιτρέπει επίσης στις μικρές επιχειρήσεις να δημοσιεύουν ταυτόχρονα στο Facebook και το Instagram και θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των διαφημιστικών εκστρατειών στις πλατφόρμες. Μεγάλο μέρος αυτής της λειτουργίας είναι ήδη διαθέσιμο για διαχειριστές εταιρικών λογαριασμών Instagram που συνδέονται με σελίδες του Facebook.
Η ενσωμάτωση αυτών των υπηρεσιών βρίσκεται στη λίστα υποχρεώσεων του Facebook εδώ και λίγο καιρό. Όπως αναφέραμε τον περασμένο χρόνο, η εταιρεία σχεδίαζε να συνδυάσει τις δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp, Instagram και Messenger, διατηρώντας και τις τρεις ως ξεχωριστές εφαρμογές, αλλά επιτρέποντας επικοινωνίες μεταξύ εφαρμογών.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Φυσικά, οι υπαινιγμοί του Facebook ότι σχεδίαζε να συνδυάσει τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων μέσω του Business Suite έχουν προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των αντιμονοπωλιακών ρυθμιστικών αρχών. Στο πλαίσιο μιας έκθεσης του 2019 σχετικά με τις πρακτικές απορρήτου του Facebook, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προειδοποίησε ότι το σχέδιο του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να συγχωνεύσει τις συνομιλίες του αποτελεί πιθανή απειλή για τον ανταγωνισμό. Στο μέλλον σκοπεύει επίσης, να προσθέσει την ενσωμάτωση του WhatsApp, σύμφωνα με πληροφορίες του The Verge.
«Η κλίμακα αυτής της κοινοποίησης δεδομένων κινδυνεύει να αυξηθεί μαζικά, δεδομένης της είδησης ότι από τις αρχές του 2020, το Facebook σχεδιάζει να συγχωνεύσει την τεχνική υποδομή των Messenger, Instagram και WhatsApp, τα οποία έχουν περισσότερους από 2,6 δισεκατομμύρια χρήστες,» αναφέρει η έκθεση.
Μαζί με τη νέα επιχειρηματική εφαρμογή, το Facebook κυκλοφόρησε την τρίτη έκδοση της τρέχουσας έρευνάς του σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι μικρές επιχειρήσεις συμπεριφέρονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροναϊού, και μια ερευνητική μελέτη που ανατέθηκε από τη Deloitte σχετικά με τα πρότυπα αγορών των καταναλωτών. Το 48% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αύξησαν τις διαδικτυακές τους δαπάνες από την έναρξη της πανδημίας.
Το Facebook σκοπεύει να καταστήσει το επιχειρηματικό εργαλείο Business Suite διαθέσιμο πρώτα σε μικρές επιχειρήσεις και να τo διαθέσει σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις στο μέλλον.