ΑρχικήinetGoogle και Microsoft μάχονται στον πόλεμο των browser για το 2020!

Google και Microsoft μάχονται στον πόλεμο των browser για το 2020!

Καλώς ήλθατε στους πολέμους των browser για το 2020 όπου τόσο η Google όσο και η Microsoft αγωνίζονται για μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Με τη διαδεδομένη χρήση των Windows και τη δέσμευσή του στον Internet Explorer, η Microsoft κυριαρχούσε κάποτε στο τοπίο του προγράμματος περιήγησης. Στη συνέχεια, το 2008, η Google κυκλοφόρησε τον Chrome browser, ο οποίος προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και δυνατότητες.

Σύμφωνα με το StatCounter, το Μάιο του 2012 η Google είχε φτάσει τη Microsoft και γρήγορα την ξεπέρασε, ενώ ο Internet Explorer αντιμετώπισε μια απότομη πτώση.

Προσπαθώντας ξανά να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς του browser, όταν τα Windows 10 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2015, η Microsoft κυκλοφόρησε τον Edge ως το προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης. Ο διάδοχος του Internet Explorer, ωστόσο, ήταν ημιτελής με πολλά βασικά χαρακτηριστικά να λείπουν.

Παρά το γεγονός ότι ήταν ο προεπιλεγμένος browser στα Windows 10, ο Microsoft Edge απέτυχε πλήρως να κερδίσει το χαμένο μερίδιο αγοράς.

Με τον Google Chrome να κατέχει πάνω από το 68% του μεριδίου αγοράς το 2018, η Microsoft αποφάσισε να ανοικοδομήσει τον περιηγητή Edge χρησιμοποιώντας την ίδια Chromium μηχανή με τον Chrome με πρόσθετα χαρακτηριστικά και ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας χρήστη.

Η πρώτη σταθερή έκδοση του νέου Microsoft Edge κυκλοφόρησε στις 15 Ιανουαρίου του 2020 και έχει γίνει δεκτή τόσο από χρήστες όσο και από κριτικούς.

Με την απόδοσή του στο ίδιο επίπεδο με τον Chrome και υποστηρίζοντας σχεδόν όλες τις ίδιες λειτουργίες, η Google μπορεί να αρχίζει να ανησυχεί.

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η Google εμφανίζει όλο και περισσότερες διαφημίσεις στις ιδιότητες του web που στοχεύουν χρήστες του νέου προγράμματος περιήγησης Microsoft Edge.

Καθώς ο Microsoft Edge βασίζεται στο Chromium και μοιράζεται τον πηγαίο κώδικα με τον Google Chrome, σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει και επεκτάσεις Chrome.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Web Chrome του Google ξεκίνησε να εμφανίζει μια προειδοποίηση στους χρήστες Edge που συνιστούσε να μεταβούν στον Chrome για καλύτερη ασφάλεια.

“Η Google συνιστά να μεταβείτε στον Chrome για να χρησιμοποιήσετε τις επεκτάσεις με ασφάλεια”, αναφέρει η προειδοποίηση.

Έκτοτε, η Google έχει συστήσει τον Chrome στους χρήστες του Edge σε ακόμα περισσότερες από τις υπηρεσίες web τους, όπως τα Google Docs, τα Google News, τα αποτελέσματα του Google Search και ακόμα και το Google Translate.

Για να γίνει αυτό, η Google χρησιμοποιεί το “user-agent” sting του browser για να προσδιορίσει όλους τους χρήστες Edge που επισκέπτονται αυτές τις υπηρεσίες και για να εμφανίσει ένα προειδοποιητικό μήνυμα που σας προτείνει να μεταβείτε σε Chrome.

Η Microsoft εμπλέκεται επίσης

Ωστόσο, η Google δεν είναι η μόνη που εμπλέκεται σε αυτούς τους τύπους διαφημιστικών τακτικών.

Η Microsoft έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τα Windows 10 για να διαφημίσει τον Edge στο μενού Start, τα αποτελέσματα αναζήτησης των Windows και χρησιμοποιεί επίσης τον Bing για να εμφανίζει ειδοποιήσεις όταν οι χρήστες αναζητούν τον “Chrome”.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Microsoft άρχισε να χρησιμοποιεί το μενού “Windows 10 Start” για να υποδείξει σε όλους τους χρήστες του Firefox να αλλάξουν στον νέο Microsoft Edge.

Η Microsoft προωθεί επίσης το νέο Edge browser στον Bing όταν οι χρήστες αναζητούν τον Chrome.

Τέλος, η Microsoft προσπαθεί να αποθαρρύνει τους ανθρώπους από την αλλαγή του default browser στα Windows 10 σε κάτι διαφορετικό από τον Edge.

Μόλις χθες, η Microsoft άρχισε να κυκλοφορεί το νέο πρόγραμμα περιήγησης Microsoft Edge μέσω του Windows Update στους Windows 10 Insiders και σε λίγες εβδομάδες σε όλους τους άλλους χρήστες.

Αυτό θα αυξήσει άμεσα το μερίδιο αγοράς του Edge, καθώς κάθε χρήστης των Windows 10 λαμβάνει τον νέο browser και ενδεχομένως αρχίζει να τον χρησιμοποιεί.

Αυτή η κίνηση θα κλιμακώσει τα πράγματα ακόμη περισσότερο καθώς τα δύο μεγαθήρια μάχονται για ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS