ΑρχικήinetChrome: Θα αρχίσει να μπλοκάρει ενοχλητικές βίντεο διαφημίσεις!

Chrome: Θα αρχίσει να μπλοκάρει ενοχλητικές βίντεο διαφημίσεις!

διαφημίσειςΟ Coalition for Better Ads (CBA-Συνασπισμός για καλύτερες διαφημίσεις), που διαχειρίζεται τις online διαφημίσεις και φροντίζει για τη βελτίωσή τους και την καλύτερη εμπειρία του χρήστη-θεατή, ανακοίνωσε κάποιους νέους κανόνες για τις βίντεο διαφημίσεις που εμφανίζονται κατά την αναπαραγωγή βίντεο μικρής διάρκειας.

Η Google είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη αυτού του συνασπισμού. Ανακοίνωσε, λοιπόν, ότι σε μερικούς μήνες οι νέοι κανόνες του CBA θα αρχίσουν να εφαρμόζονται σε δημοφιλή προϊόντα της, όπως ο Chrome browser, το YouTube και η διαφημιστική της πλατφόρμα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google, από τις 5 Αυγούστου 2020 ο Chrome browser θα μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις-βίντεο που δεν συμμορφώνονται με αυτούς τους νέους κανόνες.

Το ίδιο θα ισχύσει μέσα στους επόμενους μήνες και για εκείνες που προβάλλονται μέσω των διαφημιστικών πλατφορμών της Google και του YouTube.

Η Google θα πραγματοποιεί σαρώσεις στα websites και αν υπάρχουν διαφημίσεις που παραβιάζουν τους νέους κανόνες του CBA θα ενημερώνει τους διαχειριστές.

Εάν οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές των websites δεν κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, οι διαφημίσεις-βίντεο θα μπλοκάρονται από τον Chrome.

Ποιες διαφημίσεις θα αποκλειστούν σύμφωνα με τους νέους κανόνες;

Το CBA έκρινε τους παρακάτω τύπους διαφήμισης ως παρεμβατικούς και ανεπιθύμητους και αποφάσισε τον αποκλεισμό τους:

Διαφημίσεις που εμφανίζονται πριν την αναπαραγωγή ενός βίντεο και δεν μπορείτε να τις κάνετε «skip»

Πολλές φορές όταν βάζουμε να δούμε ένα βίντεο, εμφανίζεται στην αρχή μια διαφήμιση, την οποία δεν μπορούμε να προσπεράσουμε. Πρέπει να περιμένουμε να τελειώσει για να ξεκινήσει το βίντεο. Ο CBA έκρινε ότι αυτές οι διαφημίσεις είναι πολύ ενοχλητικές για τους περισσότερους χρήστες. Συχνά διαρκούν περισσότερο από 31 δευτερόλεπτα. Σε άλλες περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητο να δούμε όλη τη διαφήμιση. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε το λεγόμενο «skip ad». Αυτή είναι η πρώτη μορφή διαφήμισης που θα αποκλειστεί.

Διαφημίσεις κατά τη διάρκεια ενός βίντεο

Πρόκειται για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται ξαφνικά, την ώρα που παρακολουθούμε ένα βίντεο. Ποικίλουν σε διάρκεια, ενώ μπορεί να εμφανιστούν πολλές διαφορετικές στο ίδιο βίντεο. Όλοι οι χρήστες τις θεωρούν εξαιρετικά ενοχλητικές.

Διαφημίσεις που εμποδίζουν τη σωστή προβολή ενός βίντεο

Υπάρχουν περιπτώσεις που μια διαφήμιση εμφανίζεται με τη μορφή εικόνας ή κειμένου στην κορυφή ή στο κεντρικό σημείο της οθόνης, κατά την αναπαραγωγή ενός βίντεο. Το αποτέλεσμα είναι να κρύβεται περισσότερο από το 20% του περιεχομένου. Αυτός είναι ο τρίτος τύπος διαφήμισης που θα μπλοκάρει ο Chrome.

Ο CBA αποφάσισε ότι αυτοί οι τρεις τύποι διαφημίσεων είναι παρεμβατικοί, μετά από έρευνα που έκανε. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 45.000 καταναλωτές, από οκτώ χώρες. Οι κανόνες διαμορφώθηκαν με βάση τις απαντήσεις και τα παράπονα των συμμετεχόντων.

Οι νέοι κανόνες δεν ισχύουν για βίντεο μεγαλύτερα των οκτώ λεπτών.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS