ΑρχικήinetΗ AT&T θα πληρώσει $ 60 εκατομμύρια για παραπλάνηση

Η AT&T θα πληρώσει $ 60 εκατομμύρια για παραπλάνηση

AT&T

Η AT&T αναγκάζεται να πληρώσει πρόστιμο ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς κατηγορήθηκε ότι παραπλάνησε περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια πελάτες της, χρεώνοντάς τους για “απεριόριστα data“, ενώ μείωσε τις ταχύτητες των δεδομένων τους, όταν η χρήση τους ξεπέρασε ένα ορισμένο όριο.

Ο συγκεκριμένος διακανονισμός, αναφέρεται σε μία υπόθεση του 2014, με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

Η AT&T (T), η οποία είναι η μητρική εταιρεία του CNN, φέρεται ότι άρχισε να επιβραδύνει τις ταχύτητες για πελάτες με προγράμματα για απεριόριστα data το 2011, σύμφωνα με την FTC. Η πρακτική αυτή καθιστά δύσκολη την περιήγηση στο διαδίκτυο ή την εκτέλεση άλλων δραστηριοτήτων και σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιβράδυνση έφτασε σχεδόν το 90%, σύμφωνα με την FTC. Ο υποβιβασμός φέρεται να ξεκίνησε αφού οι πελάτες χρησιμοποίησαν μόλις 2 gigabytes δεδομένων σε μια περίοδο χρέωσης, δήλωσε σήμερα η FTC σε ένα δελτίο τύπου.

Σε δήλωσή του στο CNN Business, ένας εκπρόσωπος της AT & T δήλωσε: «Παρόλο που έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που εφαρμόσαμε αυτό το εργαλείο διαχείρισης δικτύου με τον τρόπο που περιγράφει η FTC, πιστεύουμε ότι αυτό είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών».

Τα χρήματα του διακανονισμού θα χρησιμοποιηθούν για τη χορήγηση επιστροφών σε πελάτες που υπέστησαν υποβάθμιση των ταχυτήτων τους από το 2011. Οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να υποβάλουν κάποια αίτηση για να λάβουν τα χρήματα. Οι τρέχοντες πελάτες θα λάβουν πίστωση στους λογαριασμούς τους και οι πρώην πελάτες θα λάβουν επιταγές.

Η FΤC διαπίστωσε ότι η AT&T επιβράδυνε τις ταχύτητες των πελατών της που έκανα προγράμματα για απεριόριστα data, αφού χρησιμοποίησαν περισσότερο από ένα συγκεκριμένο ποσό δεδομένων ανά κύκλο χρέωσης.

Εκτός από το χρηματικό πρόστιμο, η AT&T δεν θα έχει πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τίτλους σχετικά με την ταχύτητα ή την ποσότητα των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, μεταξύ άλλων ότι είναι “απεριόριστη”, χωρίς να αναφέρει και τους σχετικούς περιορισμούς. Οποιεσδήποτε τέτοιες αναφορές θα πρέπει να φαίνονται ξεκάθαρα σε κάθε προσφορά και όχι να είναι κρυμμένες στα ψιλά γράμματα ή σε hyperlinks.

“Η AT&T υποσχέθηκε απεριόριστα data και δεν κατάφερε να εκπληρώσει αυτή την υπόσχεση”, ανέφερε ο Διευθυντής Προστασίας Καταναλωτών της FTC, Andrew Smith, σε δελτίο τύπου. “Παρόλο που φαίνεται προφανές, πρέπει να επαναλαμβάνουμε ότι οι πάροχοι Διαδικτύου πρέπει να ενημερώνουν τους χρήστες τους για τυχόν περιορισμούς στην ταχύτητα ή το ποσό των δεδομένων».

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS