ΑρχικήinetΧρήστης αναφέρει ότι κλειδώθηκε έξω από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του στο Revolut

Χρήστης αναφέρει ότι κλειδώθηκε έξω από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του στο Revolut

Ένας χρήστης αναφέρει ότι διατηρούσε δύο λογαριασμούς στο Revolut, έναν προσωπικό και έναν επιχειρηματικό και τους χρησιμοποιούσε τακτικά. Η απόδοση του Revolut είναι ικανοποιητική, αλλά η black box προσέγγιση του στις αλληλεπιδράσεις με τον υπόλοιπο κόσμο έχει ως αποτέλεσμα αμέτρητες compliance καταστροφές για τους χρήστες. Ο χρήστης είχε αναφέρει και στο παρελθόν διάφορα προβλήματα που αντιμετώπιζε το Revolut, όπως την έλλειψη έγκαιρης επίλυσης των προβλημάτων υποστήριξης και πίστευε ότι θα διορθώνονταν έτσι ώστε η Revolut να φτάσει στο σημείο να είναι μια αξιόπιστη χρηματοοικονομική εταιρεία.

Η εμπειρία του χρήστη φαίνεται να ξεκίνησε όταν επέλεξε να δοκιμάσει το “Revolut Business” για να πληρώσει ένας πελάτης ένα ποσό μόλις ολοκληρωθεί το έργο, δίνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού του Revolut. Ο πελάτης όμως δεν είχε πληρώσει για μήνες και κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου το Revolut άλλαξε τις πληροφορίες του διατραπεζικού λογαριασμού που ήταν στο τιμολόγιο. Μόλις ο πελάτης προσπάθησε τελικά να πληρώσει, υπήρχαν πολλαπλοί έλεγχοι που είχαν προγραμματιστεί να γίνουν στον επιχειρησιακό λογαριασμό Revolut, που ποτέ δεν έφτασαν επιτυχώς στον λογαριασμό του. Φυσικά όλο αυτό δημιούργησε αναστάτωση και στις δύο πλευρές, οπότε ο χρήστης έδωσε στον πελάτη τα νέα στοιχεία του λογαριασμού για να επιχειρήσει και πάλι να κάνει την πληρωμή το οποίο και έκανε. Βέβαια η πληρωμή δεν φαινόταν να είχε γίνει μέσα στον λογαριασμό του Revolut. Φυσικά ο χρήστης αναφέρει ότι επικοινώνησε όλα τα παραπάνω με την Revolut.

Revolut

Παρά τα παραπάνω αυτό που ακολούθησε ήταν πρωτοφανές. Ο χρήστης κλειδώθηκε έξω από τους λογαριασμούς του την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου. Ο χρήστης φυσικά προσπαθεί να επικοινωνήσει με την Revolut για να επιλυθεί το θέμα και αναφέρει χαρακτηριστικά «Είμαι βέβαιος ότι η επικοινωνία μου με το τμήμα επικοινωνιών του Revolut με λεπτομέρειες σχετικά με τις αποτυχημένες συναλλαγές ήταν απλώς μια εξαιρετικά αξιοσημείωτη σύμπτωση σε αυτή τη μοναδική νέα εμπειρία … αλλά ποτέ πριν δεν είχα κλειδωθεί έξω από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, πόσο μάλλον από δύο λογαριασμούς.

Μέχρι και σήμερα ο χρήστης δεν έχει ενημερωθεί από την Revolut σχετικά με τον λόγο για τον οποίο έχουν κλειδωθεί οι λογαριασμοί του. Ο χρήστης δηλώνει «Δεν φαίνεται να υπάρχει επείγουσα ανάγκη από την Revolut να βοηθήσει τους πελάτες να επιλύσουν αυτά τα μυστηριώδη ζητήματα ή ακόμα και να τους πουν ποιο είναι το πρόβλημά τους.»

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS