ΑρχικήHow ToΠώς θα κάνετε τις εφαρμογές σας να εμφανίζονται πρώτες στην αναζήτηση

Πώς θα κάνετε τις εφαρμογές σας να εμφανίζονται πρώτες στην αναζήτηση

εφαρμογές Οι εφαρμογές που κυκλοφορούν στο App Store είναι πάρα πολλές και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Οι εταιρείες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις εφαρμογές, καθώς τους φέρνουν εκατομμύρια δολάρια. Υπάρχουν κάποια κόλπα, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για να βελτιστοποιήσουν τις εφαρμογές τους, ώστε να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.

Ακολουθούν 7 συμβουλές που θα μπορούσαν να αλλάξουν την κατάταξη των εφαρμογών σας, ώστε να είναι ορατές σε εκατομμύρια πελάτες:

Το όνομα-τίτλος της εφαρμογής είναι πολύ σημαντικό

Το όνομα-τίτλος είναι το πρώτο στοιχείο, που πρέπει να σκεφτείτε. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να τον σκεφτείτε καλά. Θα πρέπει να είναι κάτι ξεχωριστό, να διαφέρει από τους υπόλοιπους, αλλά ταυτόχρονα να είναι κάτι που θα μένει εύκολα στη μνήμη.

Δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλος, ώστε να μην δυσκολεύει τους χρήστες. Επιπλέον, αν είναι μικρός, θα μπορεί να φαίνεται ολόκληρος ακόμα και σε μικρές οθόνες, το οποίο είναι απαραίτητο. Το ιδανικό μέγεθος είναι μέχρι 25 χαρακτήρες.

Η Περιγραφή της εφαρμογής είναι κρίσιμη για τα αποτελέσματα της αναζήτησης

Η ιδανική περιγραφή είναι μια απλή περιγραφή με λέξεις-κλειδιά, που περιγράφουν ακριβώς τις εφαρμογές.

Οι δυνητικοί πελάτες θέλουν να δουν μια σύντομη, απλή και ακριβή περιγραφή της εφαρμογής, ώστε να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται. Δεν χρειάζονται όμως υπερβολές. Οι πολλές λέξεις-κλειδιά και οι μεγάλες περιγραφές μπορούν να κουράσουν τους πελάτες και να αποσπάσουν αρνητικές κριτικές.

Επιλέξτε ακριβείς λέξεις-κλειδιά

Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν ακριβώς με τις εφαρμογές σας. Οι άνθρωποι όταν αναζητούν κάτι, χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, περιμένουν να δουν σχετικά αποτελέσματα.

Επομένως, η ανεύρεση των σωστών λέξεων δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται να γίνει έρευνα, ώστε να βρείτε τις λέξεις που περιγράφουν καλύτερα την εφαρμογή σας και θα μπορούσαν να προσελκύσουν τους πελάτες.

Βελτιώστε τις εικόνες και τα βίντεο, που παρουσιάζουν τις εφαρμογές σας

Λένε ότι μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Αυτό ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Με τα screenshots και τα βίντεο, οι χρήστες μπορούν να δουν πώς είναι η εφαρμογή.

Η εμφάνιση εικόνων ή βίντεο βοηθάει στην κατανόηση της εφαρμογής. Ένα σύντομο βίντεο (για να μην είναι κουραστικό), το οποίο παρουσιάζει τις βασικές λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο, είναι ιδανικό.

Εικονίδιο εφαρμογής

Μετά τον τίτλο, το πρώτο πράγμα που κοιτάζει κάποιος είναι η εικόνα που αντιπροσωπεύει μια εταιρεία, μια εφαρμογή ή οτιδήποτε άλλο. Πολλές φορές, αναγνωρίζουμε μια εφαρμογή, από την εικόνα και μόνο.

Πρέπει να είναι κάτι πρωτότυπο, κάτι που ταιριάζει στο app και που θα τραβήξει τα βλέμματα. Είναι σημαντικό να μείνει στη μνήμη των πελατών και να το αναγνωρίζουν αμέσως μόλις το βλέπουν κάπου.

Το χρώμα μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, χρησιμοποιείτε διαφορετικά χρώματα. Η ηλικία, το φύλο και άλλα χαρακτηριστικά επηρεάζουν την επιλογή τους χρώματος.

Όσον αφορά στο μέγεθος της εικόνας, αρχικά θα πρέπει να είναι 1024 x 1024 pixels. Αυτό όμως μπορεί να αλλάξει από την Apple, ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο της οθόνης της συσκευής.

Η κριτική από τους χρήστες επηρεάζει τη θέση στην οποία βρίσκεται η εφαρμογή στην κατάταξη

Οι καλές κριτικές μπορούν να τοποθετήσουν την εφαρμογή σας πιο υψηλά στην κατάταξη. Όλοι οι άνθρωποι προτιμούν τις εφαρμογές που έχουν θετικές αξιολογήσεις, γιατί πιστεύουν ότι είναι πράγματι καλές. Αντιθέτως, είναι πιο πιθανό να απορρίψουν μια εφαρμογή, αν διαβάζουν αρνητικά σχόλια γι’ αυτή.

Επομένως, οι αξιολογήσεις είναι απαραίτητες, επειδή βοηθάνε τους δυνητικούς πελάτες να επιλέξουν αν θα κατεβάσουν ή όχι την εφαρμογή αλλά και γιατί βοηθάνε την εταιρεία να κάνει βελτιώσεις.

Ο αριθμός των λήψεων παίζει ρόλο στην κατάταξη

Οι χρήστες δεν μπορούν να δουν τον αριθμό των λήψεων. Βλέπουν μόνο όσα είπαμε παραπάνω. Τον τίτλο, το εικονίδιο, τα screenshots, τα βίντεο και τις κριτικές.

Ωστόσο, όσο πιο πολλές λήψεις γίνονται, τόσο πιο πολύ ανεβαίνει μια εφαρμογή στην κατάταξη κατά την αναζήτηση.

Ο αριθμός των λήψεων θα αυξηθεί αν κάνετε όλα τα παραπάνω αλλά και αν υπάρχει καλή διαφήμιση και γενικά προώθηση της εφαρμογής μέσω των social media και άλλων στρατηγικών marketing.

Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην αύξηση των λήψεων, στην απόκτηση μιας καλύτερης θέσης κατά την αναζήτηση και στην αύξηση του εισοδήματός σας.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS