15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
Latest Posts

Τι νέο υπάρχει στο ενημερωμένο Google Discover

feed

Το Google feed άλλαξε και μετονομάστηκε σε Google Discover.

Όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα feeds, το Google feed έρχεται με τη μορφή μιας σειράς καρτών, που προορίζονται να ενημερώνουν τους χρήστες σχετικά με τα γεγονότα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο.

Το feed, το οποίο βασίζεται στο ιστορικό του προγράμματος περιήγησης του χρήστη, τα ενδιαφέροντα και τη μηχανική εκμάθηση, σηματοδοτεί μια νέα φάση του Google search- η οποία δεν απαιτεί καμία αναζήτηση από το χρήστη. Το Discover feed δίνει πληροφορίες στους χρήστες πριν τις ζητήσουν.

Και με πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες, το feed έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία.

Καθώς η Google συνεχίζει τις προσπάθειές της για να κάνει την αναζήτηση όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη, ξεκίνησε μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά που έρχονται μέχρι το τέλος του έτους.

Ένα από αυτά ήταν το ανανεωμένο Google Feed, τώρα αποκαλούμενο Discover.

Οι ενημερώσεις στο Discover feed περιλαμβάνουν:

Νέα εμφάνιση: Ο σχεδιασμός έχει πλήρως αναδιοργανωθεί, με έμφαση στο οπτικό περιεχόμενο. Και τώρα, κάθε post θα έρθει με μια επικεφαλίδα κειμένου με δυνατότητα κλικ και ένα εικονίδιο Discover. Όταν κάνετε κλικ, θα εμφανιστεί το σχετικό περιεχόμενο.

Ενημερωμένο περιεχόμενο: Προηγουμένως, το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που εμφανιζόταν στο Feed ήταν ειδήσεις, αλλά με την έναρξη του Google Discover η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να συμπεριλάβει περισσότερο γενικό περιεχόμενο (περιεχόμενο που δεν είναι καινούργιο, αλλά μπορεί να είναι καινούριο για εσάς). Με βάση το ιστορικό αναζήτησής σας, θα φέρει επίσης περιεχόμενο για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Περισσότερος έλεγχος: Στο κάτω μέρος κάθε κάρτας, μπορείτε να αναφέρετε αν θέλετε να βλέπετε περισσότερο ή λιγότερο από ένα συγκεκριμένο είδος περιεχομένου.

Discover στην αρχική σελίδα: Προηγουμένως, το Google Feed ήταν προσβάσιμο μέσω της εφαρμογής Google για κινητά, αλλά τώρα η Google σχεδιάζει να εμφανίσει το Discover feed σε όλα τα προγράμματα περιήγησης κινητής τηλεφωνίας google.com.

Βελτιστοποίηση για το Google Discover

Το Google Discover αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης. Το κυριότερο, οι χρήστες δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν αναζήτηση για να βρουν τα πιο ενδιαφέροντα γι’ αυτούς θέματα.

Για τα εμπορικά σήματα, αντιπροσωπεύει μεγαλύτερη έμφαση στο SEO.

Χωρίς ερωτήματα αναζήτησης, η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών δεν θα αρκεί για να ταξινομήσει το περιεχόμενό σας στο Discover. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι εξακολουθούν να ισχύουν πολλοί ίδιοι κανόνες SEO.

Εδώ είναι μερικοί από τους κανόνες που πρέπει να θυμάστε.

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο

Όπως πάντα, η εστίαση στη δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αναγνωστών σας είναι ζωτικής σημασίας για την εμφάνιση περιεχομένου στο Discover. Αλλά εκτός από την ποιότητα, θα πρέπει να εστιάσετε και στο engagement. Πρέπει να σκεφτείτε ποια είναι τα θέματα που βρίσκεται πιο ενδιαφέροντα εσείς και οι φίλοι ή οι followers σας.

Η βασική διαφορά εδώ ωστόσο είναι η εξής: Το Discover δεν λαμβάνει υπόψη του αυτά που κάνουν like και share οποιοιδήποτε φίλοι ή Followers. Βασίζεται αποκλειστικά στο περιεχόμενο που συγκεντρώνει περισσότερο engagement και αυτό καθιστά την οικοδόμηση σχέσεων με τους χρήστες σας πιο σημαντική από ποτέ.

Σκεφτείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας – με εξατομικευμένο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, shout outs στα social media κ.λπ.

Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο

Στην ανακοίνωσή της, η Google επεσήμανε ότι οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερες εικόνες και φρέσκο οπτικό περιεχόμενο στο Discover feed. Αυτό σημαίνει ότι για να εμφανίζεται όσο πιο ψηλά γίνεται, ένα περιεχόμενο πρέπει να περιλαμβάνει εικόνες υψηλής ποιότητας και βίντεο όταν είναι δυνατόν.

Δημιουργήστε τόσο νέο όσο και γενικό περιεχόμενο

Για το καλύτερο αποτέλεσμα, θα πρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία ενός συνδυασμού περιεχομένων. Όπως λέει και η Google, το Discover feed θα επικεντρώνεται τόσο σε πιο φρέσκο περιεχόμενο, όσο και σε γενικό περιεχόμενο.

Δημιουργήστε αξιόπιστο περιεχόμενο

Ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι η έμφαση που δίνουν τα social media στην αξιοπιστία μιας πηγής. Το Facebook ειδικότερα, συμπεριλαμβάνει μόνο αξιόπιστα νέα στην τελευταία ενημέρωση του αλγορίθμου του.

Για το Google, πιθανόν να σημαίνει ότι όσο πιο αξιόπιστο αξιολογείται το περιεχόμενό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί στο Discover.

Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη της Google, πρέπει να φροντίσετε για την ποιότητα του περιεχομένου σας.

Πολλαπλές γλώσσες

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το Google Discover είναι διαθέσιμο σε πολλές γλώσσες και η Google σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ακόμα περισσότερες.

Σκεφτείτε το λοιπόν έτσι: το Google Discover εμφανίζει περιεχόμενο αν αλληλεπιδράσετε με αυτό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι κάποιος να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας και θα έχετε τη δυνατότητα να το εμφανίσετε στο feed.

Τα εμπορικά σήματα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην ποιότητα του περιεχομένου που παράγουν και στην προώθησή του.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *